hlmod.hu
https://hlmod.hu/

spawn event!
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=3232
Oldal: 1 / 2

Szerző:  kiki [2012.01.27. 19:19 ]
Hozzászólás témája:  spawn event!

hy, ezzel a spawn eventel mi lehet a para?

Semelyik része nem fut le

Kód:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "hamPlayerSpawn", 1);


Kód:
public hamPlayerSpawn(id) 
{
   if(is_user_alive(id))
   {
      reset_user_model(id)
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   
   if(is_round_zombi == true && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
   {
      set_zombie_attibutes(id)
   }
   
   if(is_round_rambo== true && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
   {
      fm_strip_user_weapons(id)
      give_item(id, "weapon_knife")
      give_item(id, "weapon_m249")
      cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 250)
      set_user_gravity(id, 0.9)
      set_user_maxspeed(id, 500.0)
   }
   
   if(is_round_rambo== true && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
   {
      fm_strip_user_weapons(id)
      give_item(id, "weapon_knife")
      give_item(id, "weapon_shield")
      give_item(id, "weapon_glock18")
      cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 7)
      set_user_gravity(id, 0.9)
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}

Szerző:  Silent [2012.01.27. 19:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: spawn event!

Idézet:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HamPlayerSpawn", 1);


Lehet h hülyeséget írtam :D

Szerző:  kiki [2012.01.27. 19:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: spawn event!

Az hogy mi a fgv neve tök mindegy

Szerző:  Silent [2012.01.27. 19:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: spawn event!

kiki írta:
Az hogy mi a fgv neve tök mindegy

jaaaa pont fordítva néztem. nem szóltam *-* :D Azthittem a Ham_Spawn a fgv neve xD

Szerző:  CheeseDave [2012.01.27. 21:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: spawn event!

Favágó módszer debuggoláshoz pl ha hagysz magadnak jelzéseket.
pl. a függvény elejére server_cmd("say Spawned!"); és ha újraéledéskor kiírogatja a szerver akkor tudod hogy a függvény lefut, és a feltételekkel van valahol baj.
a reset sem hajtódik végre?
Kód:
   if(is_user_alive(id))
   {
      reset_user_model(id)
      return PLUGIN_CONTINUE
   }

mivel most éledt a játékos, ezért ez igaz lesz (alive), tehát reset model, aztán PLUGIN_CONTINUE, azaz visszatérés a funkcióból (a többi soha nem fut le?). (Ezzel lehet hülyeséget mondtam, valahogy sose volt ilyen bajom a returnal..)

Szerző:  kiki [2012.01.28. 08:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: spawn event!

Nemfutnal le, de rakok bele csetet megnézni mivel van a baj!

Szerző:  kiki [2012.01.28. 10:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: spawn event!

Kód:
if(is_user_alive(id))
    {
      reset_user_model(id)
      
server_cmd("say Teszt")
      return PLUGIN_CONTINUE
   
}


Na már itt para van, a lényeg hogy a kliens irja azt hogy teszt nem pedig a szerver, érdekes nagyon, problem?

Szerző:  Metal [2012.01.28. 15:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: spawn event!

A szerver írja, nem a kliens. Ha a kliens írná, akkor melyik írná?

kiki írta:
Kód:
if(is_user_alive(id))
    {
      reset_user_model(id)
      server_cmd("say Teszt")
      return PLUGIN_CONTINUE
   


Na már itt para van, a lényeg hogy a kliens irja azt hogy teszt nem pedig a szerver, érdekes nagyon, problem?

Szerző:  kiki [2012.01.28. 16:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: spawn event!

Mindjart adok majd ipt gyere nezd majd meg:)

Szerző:  kiki [2012.01.28. 16:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: spawn event!

Img:

Kép

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/