hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 342 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 341 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: admin burok
HozzászólásElküldve:2012.02.03. 16:14 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
hi
egy olyan plugin kéne, vagy ha már van, hogy az adminokat kék burokba zárja,olyan burok kéne mint amikor grabolsz valakit csak kékben


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: admin burok
HozzászólásElküldve:2012.02.03. 16:44 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
http://chusovoy-cs.3dn.ru/load/cs/plaginy_dlja_serverov/admin_glow_1_3_3/4-1-0-178

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: admin burok
HozzászólásElküldve:2012.02.03. 17:02 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
király :D
THX ;)
Már csak át kéne írni kékre

Kód:
/* Admin glow
About:
This plugin allows admins to make other players glow in a spesfic color, the supported colors are: red,purple,green,yellow & blue. This plugin logs & echos admin actions, it does NOT allow
admins to enter the RGB value of th color they want ( To stop usage of "cheat" colors that make ppl hard to spot). This plugin also support having players go say /glow <color> to make themself glow in
any of the defined colors.

Usage:
amx_glow <name or #userid> <color>
amx_unglow <name or #userid>

say /glow <color>

Modules required:
fun

FAQ)
Q) How do i enable public glow?
A) Check in the define section-

Q) Can i disable the public glow on the server in runtime?
A) Yes, change the amx_publicglow cvar.

Plugin forum thread: http://www.amxmodx.org/forums/viewtopic.php?t=1531

Credits:
OP`s in #amxmod @ Quakenet, for helping me alot with my endless questions.

Changelog:
   1.3.3 ( 3.11.2004 )
   - Fixed: Fixed possible issue with index out of bounds
   - Added: Making players glow engine module instead of fun module ( change WhatModule define, fun module is standard)
   
   1.3.2 ( 06.07.2004 )
   - Fixed: Fixed possible issue with steamids being to long (Would just be text cut on in logs/text)

   1.3.1 ( 01.05.2004 )
   - Fixed: Error preventing the plugin from compiling.

   1.3.0 ( 30.04.2004 )
   - Added: say /unglow ( Used by the public for making themself stopping to glow.

   1.2.0 ( 27.04.2004 )
   - Removed: Colors, lime,pink,gold as they looked the same as others ingame.
   - Changed: Color message sendt when public glow is used is now in the same color as what the person is glowing in.

    1.1.0 ( 27.04.2004 )
   - Added colors:purple,lime,aqua,pink,silver,gold ( Credits to vision for taking the time to find colors)
   - Added: Plugin now sends a list of colors to admins/players using incorrect colors.
   - Added: say /glow <color> for public usage. controled by ( amx_publicglow cvar) (Remember its not enabled by default. You need to change: #define PublicGlow)

    1.0.0 ( 25.04.2004 )
   - First release
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>


#define WhatModule 2          // 1 = Enable glow via the engine module |  2 = Enable glwo via the fun module
#define LogAdminActions 1      // 0 = No loggin | 1 = Log admin actions
#define PublicGlow 1         // 0 = Public glow code inlcuded | 1 = Public glow code is included.
#define MaxColorCount 7         // Dont change this one.

#if WhatModule == 1
#include <engine>
#else
#include <fun>
#endif

new g_ColorNames[MaxColorCount][12] = { "red","green","blue","yellow","purple","aqua","silver" }
new g_ColorR[MaxColorCount] = { 255,0,0,255,255,0,192 }
new g_ColorG[MaxColorCount] = { 0,255,0,255,0,255,192 }
new g_ColorB[MaxColorCount] = { 0,0,255,0,255,255,192 }

new g_Players[33]   // This array contains the color a player is glowing in. ( if any ) -1 means no color

public plugin_init()
{
   register_plugin("Admin glow","1.3.3","EKS")
   register_concmd("amx_glow","CMD_Glow",ADMIN_KICK,"<nick or #userid> <color>")
   register_concmd("amx_unglow","CMD_UnGlow",ADMIN_KICK,"<nick or #userid>")

#if PublicGlow == 1
   register_clcmd("say /glow","public_glow",0,"say /glow <color>")
   register_clcmd("say /unglow","public_unglow",0,"say /unglow")
   register_cvar("amx_publicglow","1")
#endif
}

public CMD_Glow(id,level,cid) // This is the funtion called by amx_glow
{
   new  VictimName[32],VictimID
   read_argv(1,VictimName,31)           // This code here reads out the targed.
   VictimID = cmd_target(7,VictimName,32)      // This code here tryes to find out the player index. Either from a nick or #userid
   if ((get_user_flags(VictimID) & ADMIN_IMMUNITY) && VictimID != id || !cmd_access (id,level,cid,2) ) { return PLUGIN_HANDLED; } // This code is kind of "long", its job is to. Stop actions against admins with immunity, Stop actions action if the user lacks access, or is a bot/hltv
   new AdminName[32],Color[12]      // There is no point in starting to make arrays thats not needed, if the above if is true.
   new ColorNR = -1         // This int is made with the value -1 so it can easly be used to check if a valid color has been found & later be used to log what color the admin used.
   read_argv(2,Color,11)
   for(new i = 0;i<MaxColorCount;i++) // This loop is used to check every entry in g_ColorNames
      {
      if (equal(Color,g_ColorNames[i],11))
         {
#if WhatModule == 2
          set_user_rendering(VictimID,kRenderFxGlowShell,g_ColorR[i],g_ColorG[i],g_ColorB[i],kRenderNormal,25)
#else         
          set_rendering(VictimID,kRenderFxGlowShell,g_ColorR[i],g_ColorG[i],g_ColorB[i],kRenderNormal,25)
#endif
         ColorNR = i
         g_Players[VictimID] = i
         }
      }
   if(ColorNR == -1) // If no vaild color has been found, tell the admin and stop the plugin.
      {
      new ColorList[128]
      for(new i = 0;i<MaxColorCount;i++)
         {
         add(ColorList,127,g_ColorNames[i])
         add(ColorList,127," ")   // This is a evil hack, to add spaces.
         }
      console_print(id,"[AMX] %s is not a supported color,vaild colors are:%s",Color,ColorList)
      return PLUGIN_HANDLED
      }
   get_user_name(id,AdminName,31)
   get_user_name(VictimID,VictimName,31)
   switch(get_cvar_num("amx_show_activity"))   {
         case 2:   client_print(0,print_chat,"ADMIN %s: has made %s glow %s",AdminName,VictimName,g_ColorNames[ColorNR])
         case 1:   client_print(0,print_chat,"ADMIN: %s is now glowing %s",VictimName,g_ColorNames[ColorNR])
         }
#if LogAdminActions == 1
   new parm[4] /*0 = Victim id | 1 = Admin id | 2 = Used to control if its a gag or Ungag */
   parm[0] = VictimID
   parm[1] = id
   parm[2] = 0
   parm[3] = ColorNR
   LogAdminAction(parm)
#endif
   return PLUGIN_HANDLED
}

public CMD_UnGlow(id,level,cid)  // Removed gaged player ( done via console command )
{
   new VictimName[32],AdminName[32],VictimID
   read_argv(1,VictimName,31)          // This code here reads out the targed.
   VictimID = cmd_target(7,VictimName,32)    // This code here tryes to find out the player index. Either from a nick or #userid
   if ((get_user_flags(VictimID) & ADMIN_IMMUNITY) && VictimID != id || !cmd_access (id,level,cid,2) || !VictimID ) { return PLUGIN_HANDLED; } // This code is kind of "long", its job is to. Stop actions against admins with immunity, Stop actions action if the user lacks access, or is a bot/hltv

   get_user_name(id,AdminName,31)
   get_user_name(VictimID,VictimName,31)
   if(g_Players[VictimID] == -1)
      {
      console_print(id,"[AMX] %s is not glowing in any color",VictimName)
      return PLUGIN_HANDLED
      }
#if WhatModule == 2
   set_user_rendering(VictimID,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
#else
   set_rendering(VictimID,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
#endif
   switch(get_cvar_num("amx_show_activity"))   {
         case 2:   client_print(0,print_chat,"ADMIN %s: made %s stop glowing %s",AdminName,VictimName,g_ColorNames[g_Players[VictimID]])
         case 1:   client_print(0,print_chat,"ADMIN: %s is no longer glowing %s",VictimName,g_ColorNames[g_Players[VictimID]])
         }
   g_Players[VictimID] = -1
#if LogAdminActions == 1
   new parm[4] /*0 = Victim id | 1 = Admin id | 2 = Used to control if its a gag or Ungag */
   parm[0] = VictimID
   parm[1] = id
   parm[2] = 1
   LogAdminAction(parm)
#endif
   return PLUGIN_HANDLED
}

#if PublicGlow == 1
public public_glow(id) // This function handels say /glow
{
   if(get_cvar_num("amx_publicglow") == 0)
      {
      client_print(id,3,"[AMX]Public glow is disabled. ")
      return PLUGIN_HANDLED
      }
   new Color[12]
   read_argv(2,Color,31)
   new ColorNR = -1
   for(new i = 0;i<MaxColorCount;i++) // This loop is used to check every entry in g_ColorNames
      {
      if (equal(Color,g_ColorNames[i],11))
         {
#if WhatModule == 2
          set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,g_ColorR[i],g_ColorG[i],g_ColorB[i],kRenderNormal,25)
#else         
          set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,g_ColorR[i],g_ColorG[i],g_ColorB[i],kRenderNormal,25)
#endif
         ColorNR = i
         g_Players[id] = i
         }
      }
   if(ColorNR == -1) // If no vaild color has been found, tell the player and stop the plugin.
      {
      new ColorList[128]
      for(new i = 0;i<MaxColorCount;i++)
         {
         add(ColorList,127,g_ColorNames[i])
         add(ColorList,127," ")   // This is a evil hack, to add spaces.
         }
      client_print(id,3,"[AMX] %s is not a supported color,vaild colors are:%s",Color,ColorList)
      return PLUGIN_HANDLED
      }
   new PlayerName[32]
   get_user_name(id,PlayerName,31)
   set_hudmessage(g_ColorR[ColorNR], g_ColorG[ColorNR], g_ColorB[ColorNR], 0.05, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
   show_hudmessage(id, "%s has made himself glow in %s",PlayerName,Color)
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public public_unglow(id) // This function handels say /unglow
{
   if(get_cvar_num("amx_publicglow") == 0)
      {
      client_print(id,3,"[AMX]Public glow is disabled.")
      return PLUGIN_HANDLED
      }
   if(g_Players[id] == -1)
      {
      client_print(id,3,"[AMX]Your not glowing in any color")
      return PLUGIN_HANDLED
      }
   new PlayerName[32]
#if WhatModule == 2
   set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
#else
   set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
#endif
   get_user_name(id,PlayerName,31)
   set_hudmessage(g_ColorR[g_Players[id]], g_ColorG[g_Players[id]], g_ColorB[g_Players[id]], 0.05, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
   show_hudmessage(id, "%s has stopped glowing %s",PlayerName,g_ColorNames[g_Players[id]])
   g_Players[id] = -1
   return PLUGIN_CONTINUE
}
#endif

#if LogAdminActions == 1
LogAdminAction(parm[]) // This code is what removes the gag.
{
   new VictimName[32],AdminName[32],AdminAuth[35],VictimAuth[35]
   get_user_name(parm[1],AdminName,31)
   get_user_name(parm[0],VictimName,31)
   get_user_authid(parm[1],AdminAuth,34)
   get_user_authid(parm[0],VictimAuth,34)

   if(parm[2] == 0)
      log_amx("Glow: ^"%s<%s>^" has made %s <%s> glow %s",AdminName,AdminAuth,VictimName,VictimAuth,g_ColorNames[parm[3]])
   if(parm[2] == 1)
      log_amx("UnGlow: ^"%s<%s>^" has removed the glow from %s<%s>",AdminName,AdminAuth,VictimName,VictimAuth)
}
#endif
public client_connect(id)
{
   g_Players[id] = -1
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: admin burok
HozzászólásElküldve:2012.02.03. 17:09 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
nemazér, de szerintem mindenféle szín lehet

Usage:
amx_glow <name or #userid> <color>
amx_unglow <name or #userid>

say /glow <color>

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: admin burok
HozzászólásElküldve:2012.02.03. 17:14 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
nem ismerem a színkódokat és nem tudom hogy itt hol lehet beállítani


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: admin burok
HozzászólásElküldve:2012.02.03. 17:16 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
nem színkód kell:
"red","green","blue","yellow","purple","aqua","silver"
ezek a szinek vannak
magyarul: "piros","zöld","kék","sárga","lila","aqua","ezüst"

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: admin burok
HozzászólásElküldve:2012.02.03. 17:19 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
ja vágom, akkor ezt nem lehetne átírni hogy minden admin alapból kapjon, és az alapszín blue legyen?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole