hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 351 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 349 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [23 hozzászólás ]  Oldal123Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Error
HozzászólásElküldve:2012.01.26. 22:27 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Ez nagy gáz?
Sma-t nem tudok adni :S

[spoiler]L 01/26/2012 - 16:55:49: Start of error session.
L 01/26/2012 - 16:55:49: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120126.log")
L 01/26/2012 - 16:55:49: [FUN] Invalid player 17
L 01/26/2012 - 16:55:49: [AMXX] Run time error 10 (plugin "kezdofegyo.amxx") (native "strip_user_weapons") - debug not enabled!
L 01/26/2012 - 16:55:49: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).[/spoiler]

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Error
HozzászólásElküldve:2012.01.26. 22:54 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Sma-megvan

#define PLUGINNAME "Starting weapon"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "JGHG"
/*
Copyleft 2005
Plugin topic: http://www.amxmodx.org/forums/viewtopic.php?p=95649


STARTING WEAPONS
================
REQUIRED MODULES: CSTRIKE, FUN, ENGINE

Two cvars: startingweapons_t and startingweapons_ct.
Define them like this:
startingweapons_t "weapon_famas ammo556nato weapon_knife"
startingweapons_ct "strip weapon_scout ammo_762nato"

...or any other way you like. Just make sure to use quotes around the stuff and delimit each item with a space. Consult the following list
for valid names, and what ammo goes with what gun. If you set the cvars empty, players won't even have a knife.
Note that placing "strip" somewhere among the items will first make a player be stripped off of ALL his weapons. If you don't add "strip"
they will still have knife and glock/usp beside the other stuff you add.

Besides weapons you can also give items like the shield, c4, nvg, etc.

Default stuff for both teams is: "strip weapon_knife weapon_elite ammo_9mm"

"weapon_p228", ammo_357sig
"weapon_shield",
"weapon_scout", ammo_762nato
"weapon_hegrenade",
"weapon_xm1014", ammo_buckshot
"weapon_c4",
"weapon_mac10", ammo_45acp
"weapon_aug", ammo_556nato
"weapon_smokegrenade",
"weapon_elite", ammo_9mm
"weapon_fiveseven" ammo_57mm
"weapon_ump45", ammo_45acp
"weapon_sg550", ammo_556nato
"weapon_galil", ammo_556nato
"weapon_famas", ammo_556nato
"weapon_usp", ammo_45acp
"weapon_glock18", ammo_9mm
"weapon_awp", ammo_338magnum
"weapon_mp5navy", ammo_9mm
"weapon_m249", ammo_556natobox
"weapon_m3", ammo_buckshot
"weapon_m4a1", ammo_556nato
"weapon_tmp", ammo_9mm
"weapon_g3sg1", ammo_762nato
"weapon_flashbang",
"weapon_deagle", ammo_50ae
"weapon_sg552", ammo_556nato
"weapon_ak47", ammo_762nato
"weapon_knife", // the butterknife
"weapon_p90", ammo_57mm
"item_kevlar", // armor w/out helmet
"item_assaultsuit", // armor w/ helmet
"item_thighpack" // defuse kit
"item_nvg" // night-vision goggles

/JGHG

VERSIONS
========
050226 0.2 Fixed stuff :-) Stripping was probably not working. Now you can also give multiple grenades.
050226 0.1 First version
*/

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define TEAM_T 1
#define TEAM_CT 2
#define CVAR_DEFAULT_T "startingweapons_t "strip weapon_ak47 ammo_762nato ammo_762nato ammo_762nato ammo_762nato weapon_deagle weapon_knife item_nvg item_assaultsuit weapon_hegrenade ammo_50ae ammo_50ae ammo_50ae ammo_50ae ammo_50ae ammo_50ae ammo_50ae"
#define CVAR_DEFAULT_CT "startingweapons_ct"

// Globals below
new bool:g_diedLastRound[33]
// Globals above

public plugin_modules() {
require_module("fun")
require_module("engine")
require_module("cstrike")
}

public client_connect(id) {
g_diedLastRound[id] = true
}

public event_spawn(id) {
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

if (!g_diedLastRound[id])
return PLUGIN_CONTINUE

g_diedLastRound[id] = false

new team = get_user_team(id)
if (team != TEAM_T && team != TEAM_CT)
return PLUGIN_CONTINUE

new params[2]
params[0] = id

switch (team) {
case TEAM_T: params[1] = true
case TEAM_CT: params[1] = false
}
set_task(0.1, "givedefault", 0, params, 2)

return PLUGIN_CONTINUE
}

public givedefault(params[2]) {
new id = params[0]
new terrorist = params[1]
new bool:hasBomb = false


new stuff[256]
get_cvar_string(terrorist ? CVAR_DEFAULT_T : CVAR_DEFAULT_CT, stuff, 255)

if (containi(stuff, "strip") != -1) {
if (terrorist) {
new c4 = 0
while ((c4 = find_ent_by_class(c4, "weapon_c4"))) {
if (entity_get_edict(c4, EV_ENT_owner) == id) {
hasBomb = true
break
}
}
}

strip_user_weapons(id)
if (hasBomb) {
give_item(id, "weapon_c4")
cs_set_user_plant(id)
}
replace(stuff, 255, "strip", "")
}
// startingweapons_t "strip weapon_c4 weapon_c4 weapon_flashbang weapon_flashbang weapon_flashbang weapon_hegrenade weapon_hegrenade weapon_smokegrenade weapon_smokegrenade"
new parsedParams, arg[256], flashies = 0, hes = 0, smokies = 0, c4s = hasBomb ? 1 : 0
do {
parsedParams = parse(stuff, arg, 255)
if (parsedParams == 1) {
replace(stuff, 255, arg, "")
if (containi(arg, "item_thighpack") != -1)
cs_set_user_defuse(id)
else if (containi(arg, "item_nvg") != -1)
cs_set_user_nvg(id)
else if (containi(arg, "weapon_c4") != -1) {
cs_set_user_plant(id)
if (hasBomb)
hasBomb = false
else if (++c4s == 1)
give_item(id, "weapon_c4")
else
cs_set_user_bpammo(id, CSW_C4, c4s)
}
else if (containi(arg, "weapon_hegrenade") != -1) {
if (++hes == 1)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
else
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, hes)
}
else if (containi(arg, "weapon_flashbang") != -1) {
if (++flashies == 1)
give_item(id, "weapon_flashbang")
else
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, flashies)
}
else if (containi(arg, "weapon_smokegrenade") != -1) {
if (++smokies == 1)
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
else
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, smokies)
}
else
give_item(id, arg)
}
else
return
} while (parsedParams == 1)
}

public event_death() {
g_diedLastRound[read_data(2)] = true

return PLUGIN_CONTINUE
}

public event_restart() {
for (new i = 1; i <= 32; i++)
g_diedLastRound[i] = true

return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHOR)

register_cvar(CVAR_DEFAULT_T, "strip weapon_ak47 ammo_762nato ammo_762nato ammo_762nato ammo_762nato weapon_deagle weapon_knife item_nvg item_assaultsuit weapon_hegrenade ammo_50ae ammo_50ae ammo_50ae ammo_50ae ammo_50ae ammo_50ae ammo_50ae")
register_cvar(CVAR_DEFAULT_CT, "strip weapon_m4a1 ammo_556nato ammo_556nato ammo_556nato ammo_556nato weapon_deagle weapon_knife item_nvg item_thighpack item_assaultsuit weapon_hegrenade ammo_50ae ammo_50ae ammo_50ae ammo_50ae ammo_50ae ammo_50ae ammo_50ae")

register_event("ResetHUD", "event_spawn", "b")
register_event("DeathMsg", "event_death", "a")
register_event("TextMsg", "event_restart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w")
register_event("TextMsg", "event_restart", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Error
HozzászólásElküldve:2012.01.26. 23:46 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Nem debugban fut így nem tudom hol száll el.

update:
szerintem a kód is hibás, nálam nem fordul:
pl 77. sorban nem jó a makró definícó
127es sorban is hibát jelez, ezt nem tudja értelmezni:
Kód:
terrorist ? CVAR_DEFAULT_T : CVAR_DEFAULT_CT

Az a vicces, hogy ha jól tudom ezt fel kéne ismernie a fordítónak...

Végül az error:
Az 141. sor dobhatja a problémát:
Kód:
strip_user_weapons(id)

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Error
HozzászólásElküldve:2012.01.27. 10:40 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Amúgy a plugin hibátlanul fut nincs kifagyás sem.. Érdemes lenne kiszedni? (Elég laggos a szerver lehet emiatt?)
Esetleg megnézzem milyen debugoltan?

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Error
HozzászólásElküldve:2012.01.27. 11:02 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Mehnézném, de mint írtam:

A linkelt SMA HIBÁS
Már eleve a makródef nem okés...

Te döntöd el, h benne hagyod vagy nem.
Én javítanám, nem szeretem a hibákat.

fuck604 írta:
Amúgy a plugin hibátlanul fut nincs kifagyás sem.. Érdemes lenne kiszedni? (Elég laggos a szerver lehet emiatt?)
Esetleg megnézzem milyen debugoltan?

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Error
HozzászólásElküldve:2012.01.27. 14:05 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Ez az eredeti:

#define PLUGINNAME "Starting weapon"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "JGHG"
/*
Copyleft 2005
Plugin topic: http://www.amxmodx.org/forums/viewtopic.php?p=95649


STARTING WEAPONS
================
REQUIRED MODULES: CSTRIKE, FUN, ENGINE

Two cvars: startingweapons_t and startingweapons_ct.
Define them like this:
startingweapons_t "weapon_famas ammo556nato weapon_knife"
startingweapons_ct "strip weapon_scout ammo_762nato"

...or any other way you like. Just make sure to use quotes around the stuff and delimit each item with a space. Consult the following list
for valid names, and what ammo goes with what gun. If you set the cvars empty, players won't even have a knife.
Note that placing "strip" somewhere among the items will first make a player be stripped off of ALL his weapons. If you don't add "strip"
they will still have knife and glock/usp beside the other stuff you add.

Besides weapons you can also give items like the shield, c4, nvg, etc.

Default stuff for both teams is: "strip weapon_knife weapon_elite ammo_9mm"

"weapon_p228", ammo_357sig
"weapon_shield",
"weapon_scout", ammo_762nato
"weapon_hegrenade",
"weapon_xm1014", ammo_buckshot
"weapon_c4",
"weapon_mac10", ammo_45acp
"weapon_aug", ammo_556nato
"weapon_smokegrenade",
"weapon_elite", ammo_9mm
"weapon_fiveseven" ammo_57mm
"weapon_ump45", ammo_45acp
"weapon_sg550", ammo_556nato
"weapon_galil", ammo_556nato
"weapon_famas", ammo_556nato
"weapon_usp", ammo_45acp
"weapon_glock18", ammo_9mm
"weapon_awp", ammo_338magnum
"weapon_mp5navy", ammo_9mm
"weapon_m249", ammo_556natobox
"weapon_m3", ammo_buckshot
"weapon_m4a1", ammo_556nato
"weapon_tmp", ammo_9mm
"weapon_g3sg1", ammo_762nato
"weapon_flashbang",
"weapon_deagle", ammo_50ae
"weapon_sg552", ammo_556nato
"weapon_ak47", ammo_762nato
"weapon_knife", // the butterknife
"weapon_p90", ammo_57mm
"item_kevlar", // armor w/out helmet
"item_assaultsuit", // armor w/ helmet
"item_thighpack" // defuse kit
"item_nvg" // night-vision goggles

/JGHG

VERSIONS
========
050226 0.2 Fixed stuff :-) Stripping was probably not working. Now you can also give multiple grenades.
050226 0.1 First version
*/

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define TEAM_T 1
#define TEAM_CT 2
#define CVAR_DEFAULT_T "startingweapons_t"
#define CVAR_DEFAULT_CT "startingweapons_ct"

// Globals below
new bool:g_diedLastRound[33]
// Globals above

public plugin_modules() {
require_module("fun")
require_module("engine")
require_module("cstrike")
}

public client_connect(id) {
g_diedLastRound[id] = true
}

public event_spawn(id) {
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

if (!g_diedLastRound[id])
return PLUGIN_CONTINUE

g_diedLastRound[id] = false

new team = get_user_team(id)
if (team != TEAM_T && team != TEAM_CT)
return PLUGIN_CONTINUE

new params[2]
params[0] = id

switch (team) {
case TEAM_T: params[1] = true
case TEAM_CT: params[1] = false
}
set_task(0.1, "givedefault", 0, params, 2)

return PLUGIN_CONTINUE
}

public givedefault(params[2]) {
new id = params[0]
new terrorist = params[1]
new bool:hasBomb = false


new stuff[256]
get_cvar_string(terrorist ? CVAR_DEFAULT_T : CVAR_DEFAULT_CT, stuff, 255)

if (containi(stuff, "strip") != -1) {
if (terrorist) {
new c4 = 0
while ((c4 = find_ent_by_class(c4, "weapon_c4"))) {
if (entity_get_edict(c4, EV_ENT_owner) == id) {
hasBomb = true
break
}
}
}

strip_user_weapons(id)
if (hasBomb) {
give_item(id, "weapon_c4")
cs_set_user_plant(id)
}
replace(stuff, 255, "strip", "")
}
// startingweapons_t "strip weapon_c4 weapon_c4 weapon_flashbang weapon_flashbang weapon_flashbang weapon_hegrenade weapon_hegrenade weapon_smokegrenade weapon_smokegrenade"
new parsedParams, arg[256], flashies = 0, hes = 0, smokies = 0, c4s = hasBomb ? 1 : 0
do {
parsedParams = parse(stuff, arg, 255)
if (parsedParams == 1) {
replace(stuff, 255, arg, "")
if (containi(arg, "item_thighpack") != -1)
cs_set_user_defuse(id)
else if (containi(arg, "item_nvg") != -1)
cs_set_user_nvg(id)
else if (containi(arg, "weapon_c4") != -1) {
cs_set_user_plant(id)
if (hasBomb)
hasBomb = false
else if (++c4s == 1)
give_item(id, "weapon_c4")
else
cs_set_user_bpammo(id, CSW_C4, c4s)
}
else if (containi(arg, "weapon_hegrenade") != -1) {
if (++hes == 1)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
else
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, hes)
}
else if (containi(arg, "weapon_flashbang") != -1) {
if (++flashies == 1)
give_item(id, "weapon_flashbang")
else
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, flashies)
}
else if (containi(arg, "weapon_smokegrenade") != -1) {
if (++smokies == 1)
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
else
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, smokies)
}
else
give_item(id, arg)
}
else
return
} while (parsedParams == 1)
}

public event_death() {
g_diedLastRound[read_data(2)] = true

return PLUGIN_CONTINUE
}

public event_restart() {
for (new i = 1; i <= 32; i++)
g_diedLastRound[i] = true

return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHOR)

register_cvar(CVAR_DEFAULT_T, "strip weapon_knife weapon_elite ammo_9mm")
register_cvar(CVAR_DEFAULT_CT, "strip weapon_knife weapon_elite ammo_9mm")

register_event("ResetHUD", "event_spawn", "b")
register_event("DeathMsg", "event_death", "a")
register_event("TextMsg", "event_restart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w")
register_event("TextMsg", "event_restart", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}


Nem sok minden változtattam csak a fegyvereket cseréltem ki amúgy ez ittvan az oldalon http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=startweapon

A hibát kitudnád amúgy javítani ha javítható?

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Error
HozzászólásElküldve:2012.01.27. 16:08 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Ja

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Error
HozzászólásElküldve:2012.01.27. 18:52 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
xDD Bírom az ilyen hozzászólásokat :D

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Error
HozzászólásElküldve:2012.01.27. 18:56 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
A kérdésre megkaptad a választ, szóval mi a gond?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Error
HozzászólásElküldve:2012.01.27. 19:02 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
fuck604 írta:
A hibát kitudnád amúgy javítani ha javítható?


Hát a javítás kéne.. :)

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [23 hozzászólás ]  Oldal123Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole