hlmod.hu
https://hlmod.hu/

mi ez a plugin?
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=3351
Oldal: 1 / 1

Szerző:  rericsi8 [ 2012.02.06. 20:41 ]
Hozzászólás témája:  mi ez a plugin?

Kód:
#include <amxmodx>  
#include <cstrike> 
#include <fakemeta> 

#define VERSION "0.1" 

new const g_Sounds[][] = 
{
    "blablabla1.mdl",
    "blablabla2.mdl"
}

new const g_Models[][] = 
{
    "blablabla1.wav", // Ďčőŕĺě ńţäŕ ěîäĺëč ęîňîđűĺ íĺ őîňčě ďđýęĺřčňü, ěîćíî đŕńřčđ˙ňü ěŕńńčâ
    "blablabla2.wav"
}

public plugin_precache() 
{   
    register_plugin("UnPrecacher", VERSION, "Proo.Noob") 
    register_forward(FM_PrecacheModel, "PrecacheModel")
    register_forward(FM_PrecacheSound, "PrecacheSound")     


public PrecacheModel(const szModel[]) 

    for(new i = 0; i < sizeof(g_Models); i++)
    {
        if( containi(szModel, g_Models[i]) != -1 ) 
        { 
            forward_return(FMV_CELL, 0) 
            return FMRES_SUPERCEDE 
        } 
    }
    return FMRES_IGNORED 


public PrecacheSound(const szSound[]) 

    for(new i = 0; i < sizeof(g_Sounds); i++)
    {
        if( containi(szSound, g_Sounds[i]) != -1 ) 
        { 
            forward_return(FMV_CELL, 0) 
            return FMRES_SUPERCEDE 
        } 
    }
    return FMRES_IGNORED 
}


ahonnan letöltöttem ott csak annyi volt hogy unprecacher

Szerző:  CocaIne.^ [ 2012.02.06. 21:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: mi ez a plugin?

Sztem a blablabla1.mdl & .vaw -ot tölti le.

Szerző:  CocaIne.^ [ 2012.02.06. 21:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: mi ez a plugin?

Ez így volt?
Kód:
new const g_Sounds[][] = 
{
    "blablabla1.mdl",
    "blablabla2.mdl"
}

new const g_Models[][] = 
{
    "blablabla1.wav", 
    
"blablabla2.wav"


Nem így?
--->

Kód:
new const g_Sounds[][] = 
{
   "blablabla1.wav", 
   
"blablabla2.wav" 
}

new const g_Models[][] = 
{
    "blablabla1.mdl", 
    
"blablabla2.mdl"

Szerző:  VirTuaL ~` [ 2012.02.07. 13:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: mi ez a plugin?

Zombie-mod.ru :)

Szerző:  DeteCT0R [ 2012.02.07. 13:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: mi ez a plugin?

Igen ez egy precache plugin.
Alap skinek:
[spoiler]
Kód:
bag.mdl
bigtree.mdl
bush.mdl
chick.mdl
fern.mdl
grass.mdl
hostage.mdl
lv_bottle.mdl
orange.mdl
p_ak47.mdl
p_aug.mdl
p_awp.mdl
p_c4.mdl
p_deagle.mdl
p_elite.mdl
p_famas.mdl
p_fiveseven.mdl
p_flashbang.mdl
p_g3sg1.mdl
p_galil.mdl
p_glock18.mdl
p_hegrenade.mdl
p_knife.mdl
p_m3.mdl
p_m4a1.mdl
p_m249.mdl
p_mac10.mdl
p_mp5.mdl
p_p90.mdl
p_p228.mdl
p_scout.mdl
p_sg550.mdl
p_sg552.mdl
p_shield.mdl
p_smokegrenade.mdl
p_tmp.mdl
p_ump45.mdl
p_usp.mdl
p_xm1014.mdl
pallet_with_bags.mdl
pallet_with_bags2.mdl
palmtree.mdl
PG-150.mdl
player.mdl
pred_plant.mdl
pshell.mdl
rshell.mdl
rshell_big.mdl
v_ak47.mdl
v_aug.mdl
v_awp.mdl
v_c4.mdl
v_deagle.mdl
v_elite.mdl
v_famas.mdl
v_fiveseven.mdl
v_flashbang.mdl
v_g3sg1.mdl
v_galil.mdl
v_glock18.mdl
v_hegrenade.mdl
v_knife.mdl
v_m3.mdl
v_m4a1.mdl
v_m249.mdl
v_mac10.mdl
v_mp5.mdl
v_p90.mdl
v_p228.mdl
v_scout.mdl
v_sg550.mdl
v_sg552.mdl
v_smokegrenade.mdl
v_tmp.mdl
v_ump45.mdl
v_usp.mdl
v_xm1014.mdl
w_ak47.mdl
w_assault.mdl
w_aug.mdl
w_awp.mdl
w_backpack.mdl
w_c4.mdl
w_deagle.mdl
w_elite.mdl
w_famas.mdl
w_fiveseven.mdl
w_flashbang.mdl
w_g3sg1.mdl
w_galil.mdl
w_glock18.mdl
w_hegrenade.mdl
w_kevlar.mdl
w_knife.mdl
w_m3.mdl
w_m4a1.mdl
w_m249.mdl
w_mac10.mdl
w_mp5.mdl
w_p90.mdl
w_p228.mdl
w_scout.mdl
w_sg550.mdl
w_sg552.mdl
w_shield.mdl
w_smokegrenade.mdl
w_thighpack.mdl
w_tmp.mdl
w_ump45.mdl
w_usp.mdl
w_xm1014.mdl
player\arctic\arctic.mdl
player\gign\gign.mdl
player\gsg9\gsg9.mdl
player\leet\leet.mdl
player\sas\sas.mdl
player\terror\terror.mdl
player\urban\urban.mdl
player\vip\vip.mdl
shield\p_shield_deagle.mdl
shield\p_shield_fiveseven.mdl
shield\p_shield_flashbang.mdl
shield\p_shield_glock18.mdl
shield\p_shield_hegrenade.mdl
shield\p_shield_knife.mdl
shield\p_shield_p228.mdl
shield\p_shield_smokegrenade.mdl
shield\p_shield_usp.mdl
shield\v_shield_deagle.mdl
shield\v_shield_fiveseven.mdl
shield\v_shield_flashbang.mdl
shield\v_shield_glock18.mdl
shield\v_shield_hegrenade.mdl
shield\v_shield_knife.mdl
shield\v_shield_p228.mdl
shield\v_shield_smokegrenade.mdl
shield\v_shield_usp.mdl

[/spoiler]

[spoiler]
Kód:
ambience\3dmbridge.wav
ambience\3dmeagle.wav
ambience\3dmstart.wav
ambience\3dmthrill.wav
ambience\alarm1.wav
ambience\arabmusic.wav
ambience\Birds1.wav
ambience\Birds2.wav
ambience\Birds3.wav
ambience\Birds4.wav
ambience\Birds5.wav
ambience\Birds6.wav
ambience\Birds7.wav
ambience\Birds8.wav
ambience\Birds9.wav
ambience\car1.wav
ambience\car2.wav
ambience\cat1.wav
ambience\chimes.wav
ambience\cicada3.wav
ambience\copter.wav
ambience\cow.wav
ambience\crow.wav
ambience\dog1.wav
ambience\dog2.wav
ambience\dog3.wav
ambience\dog4.wav
ambience\dog5.wav
ambience\dog6.wav
ambience\dog7.wav
ambience\doorbell.wav
ambience\fallscream.wav
ambience\guit1.wav
ambience\kajika.wav
ambience\lv1.wav
ambience\lv2.wav
ambience\lv3.wav
ambience\lv4.wav
ambience\lv5.wav
ambience\lv6.wav
ambience\lv_elvis.wav
ambience\lv_fruit1.wav
ambience\lv_fruit2.wav
ambience\lv_fruitwin.wav
ambience\lv_jubilee.wav
ambience\lv_neon.wav
ambience\Opera.wav
ambience\rain.wav
ambience\ratchant.wav
ambience\rd_shipshorn.wav
ambience\rd_waves.wav
ambience\sheep.wav
ambience\sparrow.wav
ambience\thunder_clap.wav
ambience\waterrun.wav
ambience\wolfhowl01.wav
ambience\wolfhowl02.wav
de_torn\tk_steam.wav
de_torn\tk_windStreet.wav
de_torn\torn_AK-47.wav
de_torn\torn_ambience.wav
de_torn\torn_Bomb1.wav
de_torn\torn_Bomb2.wav
de_torn\torn_MGun1.wav
de_torn\torn_Templewind.wav
de_torn\torn_thndrstrike.wav
de_torn\torn_water1.wav
de_torn\torn_water2.wav
events\enemy_died.wav
events\friend_died.wav
events\task_complete.wav
events\tutor_msg.wav
hostage\hos1.wav
hostage\hos2.wav
hostage\hos3.wav
hostage\hos4.wav
hostage\hos5.wav
items\equip_nvg.wav
items\kevlar.wav
items\nvg_off.wav
items\nvg_on.wav
items\tr_kevlar.wav
plats\vehicle1.wav
plats\vehicle2.wav
plats\vehicle3.wav
plats\vehicle4.wav
plats\vehicle6.wav
plats\vehicle7.wav
plats\vehicle_brake1.wav
plats\vehicle_ignition.wav
plats\vehicle_start1.wav
player\bhit_flesh-1.wav
player\bhit_flesh-2.wav
player\bhit_flesh-3.wav
player\bhit_helmet-1.wav
player\bhit_kevlar-1.wav
player\breathe1.wav
player\breathe2.wav
player\death6.wav
player\die1.wav
player\die2.wav
player\die3.wav
player\gasp1.wav
player\gasp2.wav
player\headshot1.wav
player\headshot2.wav
player\headshot3.wav
player\pl_die1.wav
player\pl_dirt1.wav
player\pl_dirt2.wav
player\pl_dirt3.wav
player\pl_dirt4.wav
player\pl_duct1.wav
player\pl_duct2.wav
player\pl_duct3.wav
player\pl_duct4.wav
player\pl_fallpain1.wav
player\pl_fallpain2.wav
player\pl_fallpain3.wav
player\pl_grate1.wav
player\pl_grate2.wav
player\pl_grate3.wav
player\pl_grate4.wav
player\pl_jump1.wav
player\pl_jump2.wav
player\pl_ladder1.wav
player\pl_ladder2.wav
player\pl_ladder3.wav
player\pl_ladder4.wav
player\pl_metal1.wav
player\pl_metal2.wav
player\pl_metal3.wav
player\pl_metal4.wav
player\pl_pain2.wav
player\pl_pain4.wav
player\pl_pain5.wav
player\pl_pain6.wav
player\pl_pain7.wav
player\pl_shell1.wav
player\pl_shot1.wav
player\pl_slosh1.wav
player\pl_slosh2.wav
player\pl_slosh3.wav
player\pl_slosh4.wav
player\pl_snow1.wav
player\pl_snow2.wav
player\pl_snow3.wav
player\pl_snow4.wav
player\pl_snow5.wav
player\pl_snow6.wav
player\pl_step1.wav
player\pl_step2.wav
player\pl_step3.wav
player\pl_step4.wav
player\pl_swim1.wav
player\pl_swim2.wav
player\pl_swim3.wav
player\pl_swim4.wav
player\pl_tile1.wav
player\pl_tile2.wav
player\pl_tile3.wav
player\pl_tile4.wav
player\pl_tile5.wav
player\pl_wade1.wav
player\pl_wade2.wav
player\pl_wade3.wav
player\pl_wade4.wav
player\sprayer.wav
radio\blow.wav
radio\bombdef.wav
radio\bombpl.wav
radio\circleback.wav
radio\clear.wav
radio\com_followcom.wav
radio\com_getinpos.wav
radio\com_go.wav
radio\com_reportin.wav
radio\ct_affirm.wav
radio\ct_backup.wav
radio\ct_coverme.wav
radio\ct_enemys.wav
radio\ct_fireinhole.wav
radio\ct_imhit.wav
radio\ct_inpos.wav
radio\ct_point.wav
radio\ct_reportingin.wav
radio\ctwin.wav
radio\elim.wav
radio\enemydown.wav
radio\fallback.wav
radio\fireassis.wav
radio\flankthem.wav
radio\followme.wav
radio\getout.wav
radio\go.wav
radio\hitassist.wav
radio\hosdown.wav
radio\letsgo.wav
radio\locknload.wav
radio\matedown.wav
radio\meetme.wav
radio\moveout.wav
radio\negative.wav
radio\position.wav
radio\regroup.wav
radio\rescued.wav
radio\roger.wav
radio\rounddraw.wav
radio\sticktog.wav
radio\stormfront.wav
radio\takepoint.wav
radio\terwin.wav
radio\vip.wav
storm\thunder-theme.wav
weapons\ak47-1.wav
weapons\ak47-2.wav
weapons\ak47_boltpull.wav
weapons\ak47_clipin.wav
weapons\ak47_clipout.wav
weapons\aug-1.wav
weapons\aug_boltpull.wav
weapons\aug_boltslap.wav
weapons\aug_clipin.wav
weapons\aug_clipout.wav
weapons\aug_forearm.wav
weapons\awp1.wav
weapons\awp_clipin.wav
weapons\awp_clipout.wav
weapons\awp_deploy.wav
weapons\boltdown.wav
weapons\boltpull1.wav
weapons\boltup.wav
weapons\c4_beep1.wav
weapons\c4_beep2.wav
weapons\c4_beep3.wav
weapons\c4_beep4.wav
weapons\c4_beep5.wav
weapons\c4_click.wav
weapons\c4_disarm.wav
weapons\c4_disarmed.wav
weapons\c4_explode1.wav
weapons\c4_plant.wav
weapons\clipin1.wav
weapons\clipout1.wav
weapons\de_clipin.wav
weapons\de_clipout.wav
weapons\de_deploy.wav
weapons\deagle-1.wav
weapons\deagle-2.wav
weapons\dryfire_pistol.wav
weapons\dryfire_rifle.wav
weapons\elite_clipout.wav
weapons\elite_deploy.wav
weapons\elite_fire.wav
weapons\elite_leftclipin.wav
weapons\elite_reloadstart.wav
weapons\elite_rightclipin.wav
weapons\elite_sliderelease.wav
weapons\elite_twirl.wav
weapons\famas-1.wav
weapons\famas-2.wav
weapons\famas-burst.wav
weapons\famas_boltpull.wav
weapons\famas_boltslap.wav
weapons\famas_clipin.wav
weapons\famas_clipout.wav
weapons\famas_forearm.wav
weapons\fiveseven-1.wav
weapons\fiveseven_clipin.wav
weapons\fiveseven_clipout.wav
weapons\fiveseven_slidepull.wav
weapons\fiveseven_sliderelease.wav
weapons\flashbang-1.wav
weapons\flashbang-2.wav
weapons\g3sg1-1.wav
weapons\g3sg1_clipin.wav
weapons\g3sg1_clipout.wav
weapons\g3sg1_slide.wav
weapons\galil-1.wav
weapons\galil-2.wav
weapons\galil_boltpull.wav
weapons\galil_clipin.wav
weapons\galil_clipout.wav
weapons\generic_reload.wav
weapons\generic_shot_reload.wav
weapons\glock18-1.wav
weapons\glock18-2.wav
weapons\grenade_hit1.wav
weapons\grenade_hit2.wav
weapons\grenade_hit3.wav
weapons\he_bounce-1.wav
weapons\headshot2.wav
weapons\hegrenade-1.wav
weapons\hegrenade-2.wav
weapons\knife_deploy1.wav
weapons\knife_hit1.wav
weapons\knife_hit2.wav
weapons\knife_hit3.wav
weapons\knife_hit4.wav
weapons\knife_hitwall1.wav
weapons\knife_slash1.wav
weapons\knife_slash2.wav
weapons\knife_stab.wav
weapons\m3-1.wav
weapons\m3_insertshell.wav
weapons\m3_pump.wav
weapons\m4a1-1.wav
weapons\m4a1_boltpull.wav
weapons\m4a1_clipin.wav
weapons\m4a1_clipout.wav
weapons\m4a1_deploy.wav
weapons\m4a1_silencer_off.wav
weapons\m4a1_silencer_on.wav
weapons\m4a1_unsil-1.wav
weapons\m4a1_unsil-2.wav
weapons\m249-1.wav
weapons\m249-2.wav
weapons\m249_boxin.wav
weapons\m249_boxout.wav
weapons\m249_chain.wav
weapons\m249_coverdown.wav
weapons\m249_coverup.wav
weapons\mac10-1.wav
weapons\mac10_boltpull.wav
weapons\mac10_clipin.wav
weapons\mac10_clipout.wav
weapons\mp5-1.wav
weapons\mp5-2.wav
weapons\mp5_clipin.wav
weapons\mp5_clipout.wav
weapons\mp5_slideback.wav
weapons\p90-1.wav
weapons\p90_boltpull.wav
weapons\p90_clipin.wav
weapons\p90_clipout.wav
weapons\p90_cliprelease.wav
weapons\p228-1.wav
weapons\p228_clipin.wav
weapons\p228_clipout.wav
weapons\p228_slidepull.wav
weapons\p228_sliderelease.wav
weapons\pinpull.wav
weapons\ric_conc-1.wav
weapons\ric_conc-2.wav
weapons\ric_metal-1.wav
weapons\ric_metal-2.wav
weapons\scout_bolt.wav
weapons\scout_clipin.wav
weapons\scout_clipout.wav
weapons\scout_fire-1.wav
weapons\sg550-1.wav
weapons\sg550_boltpull.wav
weapons\sg550_clipin.wav
weapons\sg550_clipout.wav
weapons\sg552-1.wav
weapons\sg552-2.wav
weapons\sg552_boltpull.wav
weapons\sg552_clipin.wav
weapons\sg552_clipout.wav
weapons\sg_explode.wav
weapons\slideback1.wav
weapons\sliderelease1.wav
weapons\tmp-1.wav
weapons\tmp-2.wav
weapons\ump45-1.wav
weapons\ump45_boltslap.wav
weapons\ump45_clipin.wav
weapons\ump45_clipout.wav
weapons\usp1.wav
weapons\usp2.wav
weapons\usp_clipin.wav
weapons\usp_clipout.wav
weapons\usp_silencer_off.wav
weapons\usp_silencer_on.wav
weapons\usp_slideback.wav
weapons\usp_sliderelease.wav
weapons\usp_unsil-1.wav
weapons\xm1014-1.wav
weapons\zoom.wav
[/spoiler]

Szerző:  rericsi8 [ 2012.02.07. 16:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: mi ez a plugin?

de akkor mért unprecacher a neve?

Szerző:  CheeseDave [ 2012.02.08. 00:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: mi ez a plugin?

Nem hiszem hogy egy sima precacher (az sokkal egyszerűbb volna). Ez le ellenőrzi az épp letöltendő fájlnál, hogy rajta van e a listán, és ha nincs akkor
Kód:
  1. forward_return(FMV_CELL, 0)  

  2.             return FMRES_SUPERCEDE  

fut le, ami nem tudom pontosan mit csinál, de szerintem megszakítja a letöltés.
Ezáltal csak azok a dolgok lesznek letöltve, amik a listán vannak.

Szerző:  DeteCT0R [ 2012.02.08. 01:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: mi ez a plugin?

CheeseDave írta:
Nem hiszem hogy egy sima precacher (az sokkal egyszerűbb volna). Ez le ellenőrzi az épp letöltendő fájlnál, hogy rajta van e a listán, és ha nincs akkor
Kód:
  1. forward_return(FMV_CELL, 0)  

  2.             return FMRES_SUPERCEDE  

fut le, ami nem tudom pontosan mit csinál, de szerintem megszakítja a letöltés.
Ezáltal csak azok a dolgok lesznek letöltve, amik a listán vannak.


Akkor ezaltal Precachel vagy UnPreacachel?mert ahonan toltotte ott UnPrecache a neve :D:D

Szerző:  Metal [ 2012.02.08. 10:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: mi ez a plugin?

Dave jól mondja.

Alapesetben a cs mindent letölt, amit a szerver letöltésre ítél.
A letöltésre ítélt állományok azok a fileok, amik kellenek a maphoz, iletve magához a játékhoz
Ez lehet wad, mdl, spr stb (+ a pluginokhoz a cucc)
Ezzel felülbírálható, azaz megadható olyan állománylista amit engedélyez letöltésre, így megoldható az is, hogy az alap wad fileokat ne prechacelje le, stb. (Ezzel lehet játszani, hogy a bűvös 512 limitet ne lépd túl.)


DeteCT0R írta:
CheeseDave írta:
Nem hiszem hogy egy sima precacher (az sokkal egyszerűbb volna). Ez le ellenőrzi az épp letöltendő fájlnál, hogy rajta van e a listán, és ha nincs akkor
Kód:
  1. forward_return(FMV_CELL, 0)  

  2.             return FMRES_SUPERCEDE  

fut le, ami nem tudom pontosan mit csinál, de szerintem megszakítja a letöltés.
Ezáltal csak azok a dolgok lesznek letöltve, amik a listán vannak.


Akkor ezaltal Precachel vagy UnPreacachel?mert ahonan toltotte ott UnPrecache a neve :D:D

Szerző:  HTML [ 2016.03.06. 19:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: mi ez a plugin?

Metal írta:
Dave jól mondja.

Alapesetben a cs mindent letölt, amit a szerver letöltésre ítél.
A letöltésre ítélt állományok azok a fileok, amik kellenek a maphoz, iletve magához a játékhoz
Ez lehet wad, mdl, spr stb (+ a pluginokhoz a cucc)
Ezzel felülbírálható, azaz megadható olyan állománylista amit engedélyez letöltésre, így megoldható az is, hogy az alap wad fileokat ne prechacelje le, stb. (Ezzel lehet játszani, hogy a bűvös 512 limitet ne lépd túl.)


DeteCT0R írta:
CheeseDave írta:
Nem hiszem hogy egy sima precacher (az sokkal egyszerűbb volna). Ez le ellenőrzi az épp letöltendő fájlnál, hogy rajta van e a listán, és ha nincs akkor
Kód:
forward_return(FMV_CELL, 0)  
            return FMRES_SUPERCEDE  

fut le, ami nem tudom pontosan mit csinál, de szerintem megszakítja a letöltés.
Ezáltal csak azok a dolgok lesznek letöltve, amik a listán vannak.


Akkor ezaltal Precachel vagy UnPreacachel?mert ahonan toltotte ott UnPrecache a neve :D:D


Ez csak linuxon müködik? Mert nekem nem nagyon megy :(

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/