hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.04. 03:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 399 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 397 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Modell behelyező
HozzászólásElküldve:2012.02.08. 14:47 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Kód:
case 2:
      {
         give_item(id, "weapon_deagle")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 25)
         set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
         show_hudmessage(id, "Kaptal egy desertet")
      }

Ebbe , hogy lehetne beletenni egy modell , h azt húzza be a fegyvernek?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell behelyező
HozzászólásElküldve:2012.02.08. 14:54 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Kód:
case 2:
      {
         give_item(id, "weapon_deagle")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 25)
    cs_set_user_model(id, modelnev)
         set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0)
         show_hudmessage(id, "Kaptal egy desertet")
      }


valahogy igy :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell behelyező
HozzászólásElküldve:2012.02.08. 15:00 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
köszi!:)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell behelyező
HozzászólásElküldve:2012.02.08. 15:02 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Kód:
cs_set_user_model(id, "models/mappa/fegyo.mdl")

?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell behelyező
HozzászólásElküldve:2012.02.08. 15:08 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
CeDeee írta:
Kód:
cs_set_user_model(id, "models/mappa/fegyo.mdl")

?


ez player modelnek van fegyvernek nemtudom

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell behelyező
HozzászólásElküldve:2012.02.08. 15:12 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
nem valahogy igy?
case 3: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")
}

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell behelyező
HozzászólásElküldve:2012.02.08. 15:16 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
WRONG

Ezzel játékos modelt állítasz.

megoldás (fakemeta):

Kód:
set_pev(id, pev_viewmodel2, uj_v_model)  // Ezt látod a te nézetedből
set_pev(id, pev_weaponmodel2, uj_p_model)  // Ez kerül a kezedbe


CeDeee írta:
Kód:
cs_set_user_model(id, "models/mappa/fegyo.mdl")

?

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell behelyező
HozzászólásElküldve:2012.02.08. 15:31 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Kód:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */

  2.  

  3. #include <amxmodx>

  4. #include <fun>

  5. #include <hamsandwich>

  6. #include <cstrike>

  7. #include <fakemeta>

  8. #include <engine>

  9.  

  10. #define PLUGIN "Ultimate Pistols Fight"

  11. #define VERSION "1.0"

  12. #define AUTHOR "Zirual"

  13.  

  14. new g_iMaxPlayers;

  15.  

  16. public plugin_init()

  17. {

  18.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  19.        

  20.         g_iMaxPlayers = get_maxplayers( );

  21.  

  22.         RegisterHam(Ham_Spawn,"player","PlayerSpawn", 1);

  23.         RegisterHam( Ham_Touch, "weaponbox", "FwdHamPlayerWeaponTouch" );

  24.         RegisterHam( Ham_Touch, "armoury_entity", "FwdHamPlayerWeaponTouch" );

  25.         register_message(get_user_msgid("StatusIcon"), "Msg_StatusIcon");

  26.         RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");

  27.         register_forward(FM_CmdStart,"fwd_CmdStart");

  28.         register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1")

  29. }

  30.  

  31. public PlayerSpawn(id)

  32. {

  33.         if( is_user_alive(id) )

  34.         {

  35.                 strip_user_weapons(id)

  36.                 remove_entity_name( "func_bomb_target" );

  37.                 remove_entity_name( "info_bomb_target" );

  38.                 remove_entity_name( "hostage_entity" );

  39.                 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

  40.                 new menu = menu_create("\yTesting", "menu_handler");

  41.                

  42.                 menu_additem(menu, "\r Test\w- ", "1", 0);

  43.                 menu_additem(menu, "\r Desert \w-", "2", 0);;

  44.                

  45.                 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  46.                 menu_display( id, menu, 0 );

  47.         }

  48. }

  49.  

  50. public FwdHamPlayerWeaponTouch( const iEntity, const id )

  51.     return ( 1 <= id <= g_iMaxPlayers ) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED;  

  52.    

  53. public menu_handler(id, menu, item)

  54. {

  55.         if( item == MENU_EXIT )

  56.         {

  57.                 menu_destroy(menu);

  58.                 return PLUGIN_HANDLED;

  59.         }

  60.         new data[6], iName[64];

  61.         new access, callback

  62.        

  63.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

  64.         new key = str_to_num(data);

  65.         switch(key)

  66.         {

  67.                 case 1:

  68.                 {

  69.                         give_item(id, "weapon_usp")

  70.                         cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 200)

  71.                        

  72.                 }

  73.                 case 2:

  74.                   {

  75.                     give_item(id, "weapon_deagle")

  76.                     cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 25)

  77.                     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_m4a1")  

  78.                  }             

  79.  

  80.         }

  81.         menu_destroy(menu);

  82.         return PLUGIN_HANDLED;

  83.  }

  84.  

  85.  public Msg_StatusIcon(msgid, msgdest, id)

  86. {

  87.     static szMsg[8];

  88.     get_msg_arg_string(2, szMsg, 7);

  89.    

  90.     if(equal(szMsg, "buyzone") && get_msg_arg_int(1))

  91.     {

  92.         set_pdata_int(id, 235, get_pdata_int(id, 235) & ~(1 << 0));

  93.         return PLUGIN_HANDLED;

  94.     }

  95.    

  96.     return PLUGIN_CONTINUE;

  97. }

  98.  

  99. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)

  100. {

  101.     if (get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE)

  102.     SetHamParamFloat(4, damage * 3)

  103.     if (get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)

  104.     SetHamParamFloat(4, damage * 3)

  105. }

  106. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

  107. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1251\\ deff0\\ deflang1049{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

  108. */

  109.  

Nemtudom h kéne:S

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell behelyező
HozzászólásElküldve:2012.02.08. 15:38 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
CeDeee írta:
Kód:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */

  2.  

  3. #include <amxmodx>

  4. #include <fun>

  5. #include <hamsandwich>

  6. #include <cstrike>

  7. #include <fakemeta>

  8. #include <engine>

  9.  

  10. #define PLUGIN "Ultimate Pistols Fight"

  11. #define VERSION "1.0"

  12. #define AUTHOR "Zirual"

  13.  

  14. new g_iMaxPlayers;

  15.  

  16. public plugin_init()

  17. {

  18.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  19.        

  20.         g_iMaxPlayers = get_maxplayers( );

  21.  

  22.         RegisterHam(Ham_Spawn,"player","PlayerSpawn", 1);

  23.         RegisterHam( Ham_Touch, "weaponbox", "FwdHamPlayerWeaponTouch" );

  24.         RegisterHam( Ham_Touch, "armoury_entity", "FwdHamPlayerWeaponTouch" );

  25.         register_message(get_user_msgid("StatusIcon"), "Msg_StatusIcon");

  26.         RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");

  27.         register_forward(FM_CmdStart,"fwd_CmdStart");

  28.         register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1")

  29. }

  30.  

  31. public PlayerSpawn(id)

  32. {

  33.         if( is_user_alive(id) )

  34.         {

  35.                 strip_user_weapons(id)

  36.                 remove_entity_name( "func_bomb_target" );

  37.                 remove_entity_name( "info_bomb_target" );

  38.                 remove_entity_name( "hostage_entity" );

  39.                 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

  40.                 new menu = menu_create("\yTesting", "menu_handler");

  41.                

  42.                 menu_additem(menu, "\r Test\w- ", "1", 0);

  43.                 menu_additem(menu, "\r Desert \w-", "2", 0);;

  44.                

  45.                 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  46.                 menu_display( id, menu, 0 );

  47.         }

  48. }

  49.  

  50. public FwdHamPlayerWeaponTouch( const iEntity, const id )

  51.     return ( 1 <= id <= g_iMaxPlayers ) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED;  

  52.    

  53. public menu_handler(id, menu, item)

  54. {

  55.         if( item == MENU_EXIT )

  56.         {

  57.                 menu_destroy(menu);

  58.                 return PLUGIN_HANDLED;

  59.         }

  60.         new data[6], iName[64];

  61.         new access, callback

  62.        

  63.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

  64.         new key = str_to_num(data);

  65.         switch(key)

  66.         {

  67.                 case 1:

  68.                 {

  69.                         give_item(id, "weapon_usp")

  70.                         cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 200)

  71.                        

  72.                 }

  73.                 case 2:

  74.                   {

  75.                     give_item(id, "weapon_deagle")

  76.                     cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 25)

  77.                     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_m4a1")  

  78.                  }             

  79.  

  80.         }

  81.         menu_destroy(menu);

  82.         return PLUGIN_HANDLED;

  83.  }

  84.  

  85.  public Msg_StatusIcon(msgid, msgdest, id)

  86. {

  87.     static szMsg[8];

  88.     get_msg_arg_string(2, szMsg, 7);

  89.    

  90.     if(equal(szMsg, "buyzone") && get_msg_arg_int(1))

  91.     {

  92.         set_pdata_int(id, 235, get_pdata_int(id, 235) & ~(1 << 0));

  93.         return PLUGIN_HANDLED;

  94.     }

  95.    

  96.     return PLUGIN_CONTINUE;

  97. }

  98.  

  99. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)

  100. {

  101.     if (get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE)

  102.     SetHamParamFloat(4, damage * 3)

  103.     if (get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)

  104.     SetHamParamFloat(4, damage * 3)

  105. }

  106. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

  107. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1251\\ deff0\\ deflang1049{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

  108. */

  109.  

Nemtudom h kéne:S

ez is "WRONG"
ez csak akkor váltja át, ha kiválasztja, utána fegyvertvált és láss csodát, alap model lesz

elejére:
Kód:
new Desert[ 33 ];

a menübe, amikor kiválasztja:
Kód:
Desert[id] = true;

és a curweapon eventnél kell amit metál írt:
Kód:
if(Desert[id])
{
//Kód amit írt metal, vagy engine:
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_desert.mdl")
}

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell behelyező
HozzászólásElküldve:2012.02.08. 17:03 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Yep. Feltételeztem, hogy trivi. Látom te engine párti vagy :)

IrOn123 írta:
CeDeee írta:
Kód:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */

  2.  

  3. #include <amxmodx>

  4. #include <fun>

  5. #include <hamsandwich>

  6. #include <cstrike>

  7. #include <fakemeta>

  8. #include <engine>

  9.  

  10. #define PLUGIN "Ultimate Pistols Fight"

  11. #define VERSION "1.0"

  12. #define AUTHOR "Zirual"

  13.  

  14. new g_iMaxPlayers;

  15.  

  16. public plugin_init()

  17. {

  18.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  19.        

  20.         g_iMaxPlayers = get_maxplayers( );

  21.  

  22.         RegisterHam(Ham_Spawn,"player","PlayerSpawn", 1);

  23.         RegisterHam( Ham_Touch, "weaponbox", "FwdHamPlayerWeaponTouch" );

  24.         RegisterHam( Ham_Touch, "armoury_entity", "FwdHamPlayerWeaponTouch" );

  25.         register_message(get_user_msgid("StatusIcon"), "Msg_StatusIcon");

  26.         RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");

  27.         register_forward(FM_CmdStart,"fwd_CmdStart");

  28.         register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1")

  29. }

  30.  

  31. public PlayerSpawn(id)

  32. {

  33.         if( is_user_alive(id) )

  34.         {

  35.                 strip_user_weapons(id)

  36.                 remove_entity_name( "func_bomb_target" );

  37.                 remove_entity_name( "info_bomb_target" );

  38.                 remove_entity_name( "hostage_entity" );

  39.                 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

  40.                 new menu = menu_create("\yTesting", "menu_handler");

  41.                

  42.                 menu_additem(menu, "\r Test\w- ", "1", 0);

  43.                 menu_additem(menu, "\r Desert \w-", "2", 0);;

  44.                

  45.                 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  46.                 menu_display( id, menu, 0 );

  47.         }

  48. }

  49.  

  50. public FwdHamPlayerWeaponTouch( const iEntity, const id )

  51.     return ( 1 <= id <= g_iMaxPlayers ) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED;  

  52.    

  53. public menu_handler(id, menu, item)

  54. {

  55.         if( item == MENU_EXIT )

  56.         {

  57.                 menu_destroy(menu);

  58.                 return PLUGIN_HANDLED;

  59.         }

  60.         new data[6], iName[64];

  61.         new access, callback

  62.        

  63.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

  64.         new key = str_to_num(data);

  65.         switch(key)

  66.         {

  67.                 case 1:

  68.                 {

  69.                         give_item(id, "weapon_usp")

  70.                         cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 200)

  71.                        

  72.                 }

  73.                 case 2:

  74.                   {

  75.                     give_item(id, "weapon_deagle")

  76.                     cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 25)

  77.                     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_m4a1")  

  78.                  }             

  79.  

  80.         }

  81.         menu_destroy(menu);

  82.         return PLUGIN_HANDLED;

  83.  }

  84.  

  85.  public Msg_StatusIcon(msgid, msgdest, id)

  86. {

  87.     static szMsg[8];

  88.     get_msg_arg_string(2, szMsg, 7);

  89.    

  90.     if(equal(szMsg, "buyzone") && get_msg_arg_int(1))

  91.     {

  92.         set_pdata_int(id, 235, get_pdata_int(id, 235) & ~(1 << 0));

  93.         return PLUGIN_HANDLED;

  94.     }

  95.    

  96.     return PLUGIN_CONTINUE;

  97. }

  98.  

  99. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)

  100. {

  101.     if (get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE)

  102.     SetHamParamFloat(4, damage * 3)

  103.     if (get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)

  104.     SetHamParamFloat(4, damage * 3)

  105. }

  106. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

  107. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1251\\ deff0\\ deflang1049{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

  108. */

  109.  

Nemtudom h kéne:S

ez is "WRONG"
ez csak akkor váltja át, ha kiválasztja, utána fegyvertvált és láss csodát, alap model lesz

elejére:
Kód:
new Desert[ 33 ];

a menübe, amikor kiválasztja:
Kód:
Desert[id] = true;

és a curweapon eventnél kell amit metál írt:
Kód:
if(Desert[id])
{
//Kód amit írt metal, vagy engine:
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_desert.mdl")
}

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole