hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.18. 20:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 391 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 391 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Deathrun Respawn
HozzászólásElküldve:2012.02.13. 06:38 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Valaki tudna csinálni/adni egy linket vagy csatolmányba fel rakni? hogy ha valaki meg hal akor újra éled persze deathrun módhoz

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun Respawn
HozzászólásElküldve:2012.02.13. 08:35 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define MAXPLAYERS 32
#define TASK_RESPAWN 7124

new g_iRespawns[MAXPLAYERS + 1] = {0, ...};

new g_pCvar_Time;
new g_pCvar_Respawns;

public plugin_init()
{
    register_plugin("DeathRunRespawn", "0.1", "Someone over the rainbow");
    
    register_event
("DeathMsg", "eventDeath", "a");
    register_event("HLTV", "eventNewRound", "a", "1=0", "2=0");
    
    RegisterHam
(Ham_Spawn, "player", "FwdPlayerSpawn_Post", true);
    
    g_pCvar_Time 
= register_cvar("spawn_delay", "3");
    g_pCvar_Respawns = register_cvar("spawn_times", "2");
}

public eventDeath()
{
    new iVictim = read_data(2);
    new Float:flTime = get_pcvar_float(g_pCvar_Time);

    if( g_iRespawns[iVictim] < get_pcvar_num(g_pCvar_Respawns) )
    {
        client_print(iVictim, print_chat, "You will respawn in %s seconds!", flTime);
        set_task(flTime, "Respawn", iVictim + TASK_RESPAWN);
    }
    else
    
{
        remove_task(iVictim + TASK_RESPAWN);
        
        client_print
(iVictim, print_chat, "You have respawned the maximum amount of times this round.");
    }
}

public eventNewRound()
{
    new iPlayers[32], iNum, id;
    get_players(iPlayers, iNum);
    
    for
( new i = 0; i < iNum; i++ )
    {
        id = iPlayers[i];
        
        if
( is_user_connected(id) )
        {
            g_iRespawns[id] = 0;
        }
    }
}

public FwdPlayerSpawn_Post(id)
{
    if( is_user_alive(id) ) 
    
{
        remove_task(id + TASK_RESPAWN);
    }
}

public client_disconnect(id)
{
    remove_task(id + TASK_RESPAWN);
}

public Respawn(id)
{
    id -= TASK_RESPAWN;
    ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
    g_iRespawns[id]++;
}

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole