hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.18. 20:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 368 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 368 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [19 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Villogás
HozzászólásElküldve:2012.02.11. 22:40 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Mi a hiba :?: :/

Errornak ezt írja:villogas.sma(11) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)

Ebből szedtem ki:
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=GHWDisco

Ez az amit összeraktam:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "q
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "s"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /villogas","glow");
}
public check()
{
    new players[32], num
    get_players
(players,num,"ah")
    for(new i=0;i<num;i++)
    {
        new num1 = random_num(0,255)
        new num2 = random_num(0,255)
        new num3 = random_num(0,255)
        new alpha = random_num(40,65)
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},players[i])
        write_short(~0)
        write_short(~0)
        write_short(1<<12)
        write_byte(num1)
        write_byte(num2)
        write_byte(num3)
        write_byte(alpha)
        message_end()
        set_user_rendering(players[i],kRenderFxGlowShell,num1,num2,num3,kRenderTransAlpha,255)
    }
}
    

public glow
(id,level,cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,2))
    {
        return PLUGIN_HANDLED
    
}

    new arg1[32]
    read_argv(1,arg1,31)

    if(equali(arg1,"1") || equali(arg1,"on"))
    {
        set_task(0.5,"check",1337,"",0,"b")
    }
    else
    
{
        remove_task(1337)

        set_task(0.2,"unglow")
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public unglow()
{
    new players[32], num
    get_players
(players,num,"h")
    for(new i=0;i<num;i++)
    {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},players[i])
        write_short(~0)
        write_short(~0)
        write_short(1<<12)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        message_end()

        set_user_rendering(players[i])
    }
}

_________________
OFF


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára CocaIne.^ 2012.02.11. 23:03-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Villogás
HozzászólásElküldve:2012.02.11. 22:45 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Kód:
register_clcmd("say /villogas","glow");

nincs glow fgv

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Villogás
HozzászólásElküldve:2012.02.11. 23:05 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Ja am sorry ezt rosszul írtam le..De szerkeztettem!
Kód:
public glow(id,level,cid)


Ezt így javítottam de így se jó...Ez az sma:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "q
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "s"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /villogas","glow");
}
public check()
{
    new players[32], num
    get_players
(players,num,"ah")
    for(new i=0;i<num;i++)
    {
        new num1 = random_num(0,255)
        new num2 = random_num(0,255)
        new num3 = random_num(0,255)
        new alpha = random_num(40,65)
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},players[i])
        write_short(~0)
        write_short(~0)
        write_short(1<<12)
        write_byte(num1)
        write_byte(num2)
        write_byte(num3)
        write_byte(alpha)
        message_end()
        set_user_rendering(players[i],kRenderFxGlowShell,num1,num2,num3,kRenderTransAlpha,255)
    }
}
    

public glow
(id,level,cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,2))
    {
        return PLUGIN_HANDLED
    
}

    new arg1[32]
    read_argv(1,arg1,31)

    if(equali(arg1,"1") || equali(arg1,"on"))
    {
        set_task(0.5,"check",1337,"",0,"b")
    }
    else
    
{
        remove_task(1337)

        set_task(0.2,"unglow")
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public unglow()
{
    new players[32], num
    get_players
(players,num,"h")
    for(new i=0;i<num;i++)
    {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},players[i])
        write_short(~0)
        write_short(~0)
        write_short(1<<12)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        message_end()

        set_user_rendering(players[i])
    }
}

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Villogás
HozzászólásElküldve:2012.02.12. 09:00 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
így: " jelek közé
Kód:
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR");

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Villogás
HozzászólásElküldve:2012.02.12. 09:04 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Köszi. Konvertálni tudom mingyárt tesztelem.

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Villogás
HozzászólásElküldve:2012.02.12. 09:10 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Nem jó :S :|

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Villogás
HozzászólásElküldve:2012.02.12. 09:23 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
WRONG!

Tényleg nem látjátok? :)

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "q"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "s"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /villogas","glow");
}
public check()
{
    new players[32], num
    get_players(players,num,"ah")
    for(new i=0;i<num;i++)
    {
        new num1 = random_num(0,255)
        new num2 = random_num(0,255)
        new num3 = random_num(0,255)
        new alpha = random_num(40,65)
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},players[i])
        write_short(~0)
        write_short(~0)
        write_short(1<<12)
        write_byte(num1)
        write_byte(num2)
        write_byte(num3)
        write_byte(alpha)
        message_end()
        set_user_rendering(players[i],kRenderFxGlowShell,num1,num2,num3,kRenderTransAlpha,255)
    }
}   

public glow(id,level,cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,2))
    {
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    new arg1[32]
    read_argv(1,arg1,31)

    if(equali(arg1,"1") || equali(arg1,"on"))
    {
        set_task(0.5,"check",1337,"",0,"b")
    }
    else
    {
        remove_task(1337)

        set_task(0.2,"unglow")
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public unglow()
{
    new players[32], num
    get_players(players,num,"h")
    for(new i=0;i<num;i++)
    {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},players[i])
        write_short(~0)
        write_short(~0)
        write_short(1<<12)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        message_end()

        set_user_rendering(players[i])
    }
}

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Villogás
HozzászólásElküldve:2012.02.12. 09:25 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Metal írta:
WRONG!

Tényleg nem látjátok? :)

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "q"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "s"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /villogas","glow");
}
public check()
{
    new players[32], num
    get_players(players,num,"ah")
    for(new i=0;i<num;i++)
    {
        new num1 = random_num(0,255)
        new num2 = random_num(0,255)
        new num3 = random_num(0,255)
        new alpha = random_num(40,65)
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},players[i])
        write_short(~0)
        write_short(~0)
        write_short(1<<12)
        write_byte(num1)
        write_byte(num2)
        write_byte(num3)
        write_byte(alpha)
        message_end()
        set_user_rendering(players[i],kRenderFxGlowShell,num1,num2,num3,kRenderTransAlpha,255)
    }
}   

public glow(id,level,cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,2))
    {
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    new arg1[32]
    read_argv(1,arg1,31)

    if(equali(arg1,"1") || equali(arg1,"on"))
    {
        set_task(0.5,"check",1337,"",0,"b")
    }
    else
    {
        remove_task(1337)

        set_task(0.2,"unglow")
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public unglow()
{
    new players[32], num
    get_players(players,num,"h")
    for(new i=0;i<num;i++)
    {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},players[i])
        write_short(~0)
        write_short(~0)
        write_short(1<<12)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        message_end()

        set_user_rendering(players[i])
    }
}

én csak errort javítottam :D

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Villogás
HozzászólásElküldve:2012.02.12. 09:31 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Metal írta:
WRONG!

Tényleg nem látjátok? :)

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "q"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "s"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /villogas","glow");
}
public check()
{
    new players[32], num
    get_players(players,num,"ah")
    for(new i=0;i<num;i++)
    {
        new num1 = random_num(0,255)
        new num2 = random_num(0,255)
        new num3 = random_num(0,255)
        new alpha = random_num(40,65)
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},players[i])
        write_short(~0)
        write_short(~0)
        write_short(1<<12)
        write_byte(num1)
        write_byte(num2)
        write_byte(num3)
        write_byte(alpha)
        message_end()
        set_user_rendering(players[i],kRenderFxGlowShell,num1,num2,num3,kRenderTransAlpha,255)
    }
}   

public glow(id,level,cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,2))
    {
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    new arg1[32]
    read_argv(1,arg1,31)

    if(equali(arg1,"1") || equali(arg1,"on"))
    {
        set_task(0.5,"check",1337,"",0,"b")
    }
    else
    {
        remove_task(1337)

        set_task(0.2,"unglow")
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public unglow()
{
    new players[32], num
    get_players(players,num,"h")
    for(new i=0;i<num;i++)
    {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},players[i])
        write_short(~0)
        write_short(~0)
        write_short(1<<12)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        message_end()

        set_user_rendering(players[i])
    }
}


Így se jó.:|

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Villogás
HozzászólásElküldve:2012.02.12. 09:32 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Nálam lefordul:

Kód:
//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team


//// asd.sma
// Header size:            564 bytes
// Code size:             3324 bytes
// Data size:              464 bytes
// Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
// Total requirements:   20736 bytes
// Done.
//
// Compilation Time: 0,12 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...


Mi a hiba nálad?

CocaIne.^ írta:
Metal írta:
WRONG!

Tényleg nem látjátok? :)

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "q"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "s"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /villogas","glow");
}
public check()
{
    new players[32], num
    get_players(players,num,"ah")
    for(new i=0;i<num;i++)
    {
        new num1 = random_num(0,255)
        new num2 = random_num(0,255)
        new num3 = random_num(0,255)
        new alpha = random_num(40,65)
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},players[i])
        write_short(~0)
        write_short(~0)
        write_short(1<<12)
        write_byte(num1)
        write_byte(num2)
        write_byte(num3)
        write_byte(alpha)
        message_end()
        set_user_rendering(players[i],kRenderFxGlowShell,num1,num2,num3,kRenderTransAlpha,255)
    }
}   

public glow(id,level,cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,2))
    {
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    new arg1[32]
    read_argv(1,arg1,31)

    if(equali(arg1,"1") || equali(arg1,"on"))
    {
        set_task(0.5,"check",1337,"",0,"b")
    }
    else
    {
        remove_task(1337)

        set_task(0.2,"unglow")
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public unglow()
{
    new players[32], num
    get_players(players,num,"h")
    for(new i=0;i<num;i++)
    {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},players[i])
        write_short(~0)
        write_short(~0)
        write_short(1<<12)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        message_end()

        set_user_rendering(players[i])
    }
}


Így se jó.:|

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [19 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole