hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Ölés hang
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=3489
Oldal: 1 / 3

Szerző:  CeDee [2012.02.19. 14:21 ]
Hozzászólás témája:  Ölés hang

Hogyan lehet azt megcsinálni ha valaki vkit megől akkor egy hang játszodjon le.
de tök mind1 fej, has , láb ha valaki megől valakit megszólaljon a hang.:D

Szerző:  Silent [2012.02.19. 14:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés hang

Kód:

/*
    amx_kinek cvarral betod állítani, hogy kinek játsza le a hangot
    0: Mindenkinek
    1: Akit megöltek
    2: Aki megölte

*/
#include <amxmodx>

new amx_kinek

public plugin_init()
{
   
register_plugin("KillSound""0.1""Slt")
   
register_event("DeathMsg""on_death""a""1>0")
   
amx_kinek register_cvar("amx_kinek""0")
}

public 
on_death()
{
    new 
killer read_data(1)
    new 
victim read_data(2)
    if(
get_pcvar_num(amx_kinek) == 0)
    {
        new 
players[32], pnum
        get_players
("players"pnum)
        for(new 
i=0i<pnumi++)
        {
            
client_cmd(players[i], "spk hang.wav")
        }
    }
    else if(
get_pcvar_num(amx_kinek) == 1)
    {
        
client_cmd(victim"spk hang.wav")
    }
    else if(
get_pcvar_num(amx_kinek) == 2)
    {
        
client_cmd(killer"spk hang.wav")
    }

    
}

public 
plugin_precache()
{
   
precache_sound("sound/misc/hang.wav")

Szerző:  CeDee [2012.02.19. 15:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés hang

Kód:
#include <amxmodx>

new amx_kinek

public plugin_init()
{
   register_plugin("KillSound", "0.1", "Slt")
   register_event("DeathMsg", "on_death", "a", "1>0")
   amx_kinek = register_cvar("amx_kinek", "0")
}

public on_death()
{
    new killer = read_data(1)
    new victim = read_data(2)
    if(get_pcvar_num(amx_kinek) == 0)
    {
        new players[32], pnum
        get_players("players", pnum)
        for(new i=0; i<pnum; i++)
        {
            client_cmd(players[i], "spk hang.wav")
        }
    }
    else if(get_pcvar_num(amx_kinek) == 1)
    {
        client_cmd(victim, "spk kill1.wav")
        client_cmd(victim, "spk kill2.wav")
        client_cmd(victim, "spk kill3.wav")
    }
    else if(get_pcvar_num(amx_kinek) == 2)
    {
        client_cmd(killer, "spk kill1.wav")
        client_cmd(killer, "spk kill2.wav")
        client_cmd(killer, "spk kill3.wav")
    }

   
}

public plugin_precache()
{
   precache_sound("sound/misc/kill1.wav")
   precache_sound("sound/misc/kill2.wav")
   precache_sound("sound/misc/kill3.wav")
}

És ez igy jó?

Szerző:  kiki [2012.02.19. 15:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés hang

Ja ha azt akarod hogy egyszerre 3hand legyen, de ha egyet akarsz akko randomizalni kell!

Szerző:  CeDee [2012.02.19. 16:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés hang

Tudtam , csak nemtudom ,h kell h randomba adja :D

Szerző:  Silent [2012.02.19. 16:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés hang

CeDeee írta:
Tudtam , csak nemtudom ,h kell h randomba adja :D


Majd megcsinálom neked.

Szerző:  CeDee [2012.02.19. 16:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés hang

Kösz!:)

Szerző:  fear_ezmegmi [2012.02.19. 17:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés hang

Silent írta:
CeDeee írta:
Tudtam , csak nemtudom ,h kell h randomba adja :D


Majd megcsinálom neked.

Ebből tényleg Majd lesz :lol:

Szerző:  Silent [2012.02.19. 17:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés hang

Tessék:

Kód:

#include <amxmodx>

new amx_kinek

public plugin_init()
{
   
register_plugin("KillSound""0.1""Slt")
   
register_event("DeathMsg""on_death""a""1>0")
   
amx_kinek register_cvar("amx_kinek""0")
}

public 
on_death()
{
    new 
killer read_data(1)
    new 
victim read_data(2)
    if(
get_pcvar_num(amx_kinek) == 0)
    {
        new 
players[32], pnum
        get_players
("players"pnum)
        for(new 
i=0i<pnumi++)
        {
        new 
random random_num(13)
    if(
random == 1client_cmd(players[i], "spk kill1.wav")
         else if(
random == 2client_cmd(players[i], "spk kill2.wav")
         else if(
random == 3client_cmd(players[i], "spk kill3.wav")
        }
    }
    else if(
get_pcvar_num(amx_kinek) == 1)
    {
        new 
random random_num(13)
    if(
random == 1client_cmd(victim"spk kill1.wav")
         else if(
random == 2client_cmd(victim"spk kill2.wav")
         else if(
random == 3client_cmd(victim"spk kill3.wav")
    }
    else if(
get_pcvar_num(amx_kinek) == 2)
    {
        new 
random random_num(13)
    if(
random == 1client_cmd(killer"spk kill1.wav")
         else if(
random == 2client_cmd(killer"spk kill2.wav")
         else if(
random == 3client_cmd(killer"spk kill3.wav")
    }

    
}

public 
plugin_precache()
{
   
precache_sound("sound/misc/kill1.wav")
   
precache_sound("sound/misc/kill2.wav")
   
precache_sound("sound/misc/kill3.wav")
}  

Szerző:  kiki [2012.02.19. 17:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ölés hang

Ez jo?

Oldal: 1 / 3 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/