hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.14. 07:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 346 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 345 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Jail speciális nap menü
HozzászólásElküldve:2012.03.01. 21:06 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.09.07. 18:41
Hozzászólások:642
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Valaki ide tudná nekem adni azt a plugint jailhoz ahol 5 naponként lehet választani hogy pl: zombi nap,hns nap,fd .......?

_________________
Kép
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jail speciális nap menü
HozzászólásElküldve:2012.03.02. 20:24 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Vath írta:
Valaki ide tudná nekem adni azt a plugint jailhoz ahol 5 naponként lehet választani hogy pl: zombi nap,hns nap,fd .......?


Tessék,bár én ezt nem ajánlom nekem nem jött be,de itt van:
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=150775

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jail speciális nap menü
HozzászólásElküldve:2012.03.02. 20:41 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Unapparoved, van ennél már jobb is:)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jail speciális nap menü
HozzászólásElküldve:2012.03.02. 22:06 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
kiki írta:
Unapparoved, van ennél már jobb is:)

Akkor:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "aaarnas"

#define USE_CC

#if defined USE_CC
#include <colorchat>
#endif

#define OFFSET_PRIMARYWEAPON        116 

#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=g_max_clients)

//////////////////
// =New things= //
//////////////////
#if defined USE_CC
    new const PREFIX[] = "[AMXX]^x04:" // Prefix 
#else
    new const PREFIX[] = "[AMXX]:" // Normal prefix
#endif

//    Cvars    
new cvar_daysmenu        // Enables the days menu

new g_max_clients        //client check

new specialday[21]
enum
{
    DAY_NONE,
    DAY_MUSIC,
    DAY_GRAV,
    DAY_FREEDAY,
    DAY_ZOMBIE,
    DAY_LAVA,
    DAY_SHARK,
    DAY_CAGE,
    DAY_DM,
    DAY_NIGHT,
    DAY_SPARTAN
}

// Sounds
new zombiesound[]         = "sound/jailbreak/zombie_day.mp3"

////////////////
// =Booleans= //
////////////////

new bool: can_have_gun[33]      // Can he have a gun?
new bool: gravityday            // Is today a gravity day?    

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /napmenu", "specialday_check")
    
    RegisterHam
(Ham_Spawn, "player", "Event_Playerspawn", 1)
    
    register_logevent
("Event_Roundend", 2, "1=Round_End") 
    
    cvar_daysmenu 
= register_cvar("jb_enable_days", "1")
    g_max_clients = get_maxplayers()
}

public plugin_precache()
{
    precache_generic(zombiesound)
}

///////////////////////////////////////////////////
//-------------PLAYER SPAWN----------------------//
///////////////////////////////////////////////////
public Event_Playerspawn(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        can_have_gun[id] = true
        set_user_rendering
(id)
    }
    specialday[20] = DAY_NONE
    return PLUGIN_HANDLED
}
    
////////////////////////////////////////////////////////////
//-----------------ROUND END/ ROUND START-----------------//
////////////////////////////////////////////////////////////
public Event_Roundend()
{
    if(gravityday)
    {
        server_cmd("sv_gravity 800")
        gravityday = false
    
}
    
    if
(specialday[20] == DAY_DM)
        server_cmd("mp_friendlyfire 0")
        
    client_cmd
(0, "mp3 stop")
    client_cmd(0, "stopsound")
}

public specialday_check(id)
{
    if(!get_pcvar_num(cvar_daysmenu))
    {
        #if defined USE_CC
            ColorChat(id, RED, "%s Days are^x03 disabled", PREFIX)
        #else
            client_print(id, print_chat, "%s Days are disabled", PREFIX)
        #endif
        
        return PLUGIN_HANDLED
    
}
    
    if
(get_user_team(id) != 2)
    {
        #if defined USE_CC
            ColorChat(id, RED, "%s Only^x03 CT's^x04 can start a^x03 special day", PREFIX)
        #else
            client_print(id, print_chat, "%s Only CT's can start a special day", PREFIX)
        #endif
        
        return PLUGIN_HANDLED
    
}
    
    if
(!is_user_alive(id))
    {    
        
#if defined USE_CC
            ColorChat(id, RED, "%s You have to be^x03 alive^x04 to start a^x03 special day", PREFIX)
        #else
            client_print(id, print_chat, "%s You have to be alive to start a special day", PREFIX)
        #endif
        
        return PLUGIN_HANDLED
    
}
    
    if
(specialday[20] != DAY_NONE)
    {
        #if defined USE_CC
            ColorChat(id, RED, "%s There is already a day chosen", PREFIX)
        #else
            client_print(id, print_chat, "%s There is already a day chosen", PREFIX)
        #endif
        
        return PLUGIN_HANDLED
    
}
    
    specialday_menu
(id)
    return PLUGIN_HANDLED
}

public specialday_menu(id)
{
    new specialdaymenu = menu_create("\ySpecialis Napok:", "specialday_submenu")
    
    menu_additem
(specialdaymenu, "\wZene Nap", "1", 0);
    menu_additem(specialdaymenu, "\wGRavitacio Nap", "2", 0);
    menu_additem(specialdaymenu, "\wSzabadnap", "3", 0);
    menu_additem(specialdaymenu, "\wZombi Nap", "4", 0);
    menu_additem(specialdaymenu, "\wLava Nap", "5", 0);
    menu_additem(specialdaymenu, "\wShark Nap", "6", 0);
    menu_additem(specialdaymenu, "\wCage Nap", "7", 0);
    menu_additem(specialdaymenu, "\wDeathMatch Nap", "8", 0);
    menu_additem(specialdaymenu, "\wNight Crawler Nap", "9", 0)
    menu_additem(specialdaymenu, "\wSpartan Nap", "10", 0)
        
    menu_setprop
(specialdaymenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
    menu_display(id, specialdaymenu, 0);
}

public specialday_submenu(id, specialdaymenu, item)
{
    
    if 
(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(specialdaymenu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    new Data
[7], Name[64];
    new Access, Callback;
    menu_item_getinfo(specialdaymenu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
    
    new Key 
= str_to_num(Data);
    
    switch 
(Key)
    {
        case 1:
            specialday[20] = DAY_MUSIC
        
        case 2
:
            specialday[20] = DAY_GRAV
        
        case 3
:
            specialday[20] = DAY_FREEDAY
        
        case 4
:
            specialday[20] = DAY_ZOMBIE
        
        case 5
:
            specialday[20] = DAY_LAVA
        
        case 6
:
            specialday[20] = DAY_SHARK
        
        case 7
:
            specialday[20] = DAY_CAGE
        
        case 8
:
            specialday[20] = DAY_DM
        
        case 9
:
            specialday[20] = DAY_NIGHT
        
        case 10
:
            specialday[20] = DAY_SPARTAN
            
    
}    
    
    if
(IsPlayer(id) && is_user_alive(id))
        do_specialday(id)
        
    menu_destroy
(specialdaymenu);
    return PLUGIN_HANDLED
}

public do_specialday(id)
{
    for(new i = 0; i < g_max_clients; i++)
    {
        switch(specialday[20])
        {
            case DAY_MUSIC:
            {
                new musicmenu = menu_create("\yZene Choice", "musicday_submenu")
    
                menu_additem
(musicmenu, "\wPlay", "1", 0)
                menu_additem(musicmenu, "\wStop", "2", 0)
    
                menu_setprop
(musicmenu,MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
                menu_display(id, musicmenu, 0)
            }
            
            case DAY_GRAV
:
            {
                server_cmd("sv_gravity 200")
            
                
#if defined USE_CC
                    ColorChat(0, RED, "%s Today is^x03 Gravity day", PREFIX)
                #else
                    client_print(0, print_chat, "%s Today is Gravity day", PREFIX)
                #endif
                
                gravityday 
= true
            
}
            
            case DAY_FREEDAY
:
            {
                if(IsPlayer(id) && is_user_alive(id))
                {
                    if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T)
                        set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16)
                }
                
                
#if defined USE_CC
                    ColorChat(0, RED, "%s Today is^x03 Freeday", PREFIX)
                #else
                    client_print(0, print_chat, "%s Today is Freeday", PREFIX)
                #endif
            }
            
            case DAY_ZOMBIE
:
            {
                if(IsPlayer(i) && is_user_alive(i))
                {    
                    switch
(cs_get_user_team(i))
                    {
                        case CS_TEAM_T:
                        {
                            set_user_health(i, 150)
                            
                            give_item
(i, "weapon_ak47")
                            give_item(i, "weapon_m4a1")
                            
                            cs_set_user_bpammo
(i, CSW_AK47, 90)
                            cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)
                        }
                        
                        case CS_TEAM_CT
:
                        {
                            if(is_user_alive(i))
                            {
                                set_user_health(i, 500)
                                can_have_gun[i] = false
                            
}
                        }
                    }
                }
                
                client_cmd
(0, "mp3 play ^"%s^"", zombiesound)
                
                
#if defined USE_CC
                    ColorChat(0, RED, "%s Today is^x03 Zombie Day", PREFIX)
                #else
                    client_print(0, print_chat, "%s Today is Zombie day", PREFIX)
                #endif                
            }
            
            case DAY_LAVA
:
            {
                #if defined USE_CC
                    ColorChat(0, RED, "%s Today is^x03 Lava Day,^x03 Stand on a^x03 spray at all times", PREFIX)
                #else
                    client_print(0, print_chat, "%s Today is Lava day, Stand on a spray at all times", PREFIX)
                #endif
            }
            
            case DAY_SHARK
:
            {
                if(IsPlayer(i) && is_user_alive(i))
                {
                    switch(cs_get_user_team(i))
                    {
                        case CS_TEAM_T:
                        {
                            set_user_health(i, 200)
                            
                            give_item
(i, "weapon_ak47")
                            give_item(i, "weapon_m4a1")
                            
                            cs_set_user_bpammo
(i, CSW_AK47, 90)
                            cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)
                        }
                        
                        case CS_TEAM_CT
:
                        {
                            if(is_user_alive(i))
                            {
                                set_user_noclip(i, 1)
                                set_user_health(i, 300)
                            }
                        }
                    }
                    
                    
#if defined USE_CC
                        ColorChat(0, RED, "%s Today is^x03 Shark Day", PREFIX)
                    #else    
                        client_print(0, print_chat, "%s Today is Shark day", PREFIX)
                    #endif
                }
            }
                
            case DAY_CAGE
:
            {
                #if defined USE_CC
                    ColorChat(0, RED, "%s Today is cage day", PREFIX)
                #else
                    client_print(0, print_chat, "%s Today is a cage day", PREFIX)
                #endif
            }
            
            case DAY_DM
:
            {
                server_cmd("mp_friendlyfire 1")
                
                
#if defined USE_CC
                    ColorChat(0, RED, "%s Today is^x03 Deathmatch Day,^x04 Last survivor chooses lr", PREFIX)
                #else
                    client_print(0, print_chat, "%s Today is Deathmatch Day, Last survivor chooses lr", PREFIX)
                #endif
            }
            
            case DAY_NIGHT
:
            {
                if(IsPlayer(i) && is_user_alive(i))
                {    
                    switch
(cs_get_user_team(i))
                    {
                        case CS_TEAM_T:    
                        
{
                            give_item(i, "weapon_m4a1")
                            give_item(i, "weapon_deagle")
                            
                            cs_set_user_bpammo
(i, CSW_M4A1, 90)
                            cs_set_user_bpammo(i, CSW_DEAGLE, 35)
                        }
                        
                        case CS_TEAM_CT
:
                        {
                            strip_weapons(i)
                            
                            set_user_rendering
(i, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
                            can_have_gun[i] = false
                        
}
                    }
                }
                
                
#if defined USE_CC
                    ColorChat(0, RED, "%s Today is a^x03 NightCrawler Day", PREFIX)
                #else
                    client_print(0, print_chat, "%s Today is a NightCrawler Day", PREFIX)
                #endif
            }
            
            case DAY_SPARTAN
:
            {
                if(IsPlayer(i) && is_user_alive(i))
                {
                    switch(cs_get_user_team(i))
                    {
                        case CS_TEAM_T:
                        {
                            give_item(i, "weapon_shield")
                            give_item(i, "weapon_deagle")
                            
                            cs_set_user_bpammo
(i, CSW_DEAGLE, 35)
                        }
                        
                        case CS_TEAM_CT
:
                        {
                            give_item(i, "weapon_deagle")
                            give_item(i, "weapon_m4a1")
                            
                            cs_set_user_bpammo
(i, CSW_DEAGLE, 35)
                            cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)
                        }
                    }
                }
                
                
#if defined USE_CC
                    ColorChat(0, RED, "%s Today is^x03 Spartan Day", PREFIX)
                #else
                    client_print(0, print_chat, "%s Today is Spartan Day", PREFIX)
                #endif
            }
        }
    }
}

stock strip_weapons(index)
{

    strip_user_weapons(index)
    set_pdata_int(index, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0)
    give_item(index, "weapon_knife")
}

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole