hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 13:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 499 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 498 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Antirush
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 14:37 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2011.12.15. 20:03
Hozzászólások: 132
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Üdv!

Van egy Antirush plugin, csak az a gond hogy megöli a CT és T is, viszont nekem csak az kéne hogy a CT ölje meg!
Normális antirush plugint nem találtam ezért ezt szerettem volna át alakítani csak, nem tudom hogyan tovább, erre kérném a segítségeteket!
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>

//Used for create_middle functions
#define tag_sprite_size_horizontal   4000
#define tag_sprite_size_vertical   600
#define tag_sprite_vertical_increments   15

#define MINNUM      2

new bool:stopplugin

new beamsprite

new CTspawn_loc[3]
new Tspawn_loc[3]

new plugin_enabled, plugin_fence, plugin_2ppl, plugin_checktime, plugin_redrawtime, plugin_fencecolor, plugin_fencealpha, plugin_punishment

new Float:farthest_point1[3]
new Float:farthest_point2[3]
new alivenum, maxplayers

new Float:oldtime

new multiplier

public plugin_init()
{
   register_plugin("No Rush","2.0","GHW_Chronic")

   plugin_enabled = register_cvar("NR_enabled","1")
   plugin_fence = register_cvar("NR_fence","1")
   plugin_2ppl = register_cvar("NR_twopeople","1")
   plugin_punishment = register_cvar("NR_punishment","1")
   plugin_checktime = register_cvar("NR_checktime","2.0")
   plugin_redrawtime = register_cvar("NR_redrawtime","15.0")
   plugin_fencecolor = register_cvar("NR_fencecolor","green")
   plugin_fencealpha = register_cvar("NR_fencealpha","200")

   stopplugin=true
   new mapname[32]
   get_mapname(mapname,31)
   new configfile[200]
   get_configsdir(configfile,199)
   format(configfile,199,"%s/no_rush_maps.ini",configfile)
   if(file_exists(configfile))
   {
      new read[32], trash
      for(new i=0;i<file_size(configfile,1);i++)
      {
         read_file(configfile,i,read,31,trash)
         if(equali(mapname,read))
         {
            set_task(0.1,"spawn_locs")
            set_task(0.2,"create_middle1")
            oldtime = get_pcvar_float(plugin_redrawtime)
            stopplugin=false
            break;
         }
      }
   }

   register_event("DeathMsg","checknum","a")
   register_event("ResetHUD","checknum","b")

   maxplayers = get_maxplayers()
}

public plugin_precache()
{
   beamsprite = precache_model("sprites/dot.spr")
}

public client_putinserver(id)
{
   if(!stopplugin)
   {
      set_task(get_pcvar_float(plugin_checktime),"prethink",id,"",0,"b")
   }
}

public client_disconnect(id)
{
   remove_task(id)
}

public checknum()
{
   if(get_pcvar_num(plugin_enabled) && !stopplugin)
   {
      new newnum
      for(new i=0;i<=maxplayers;i++)
      {
         if(is_user_alive(i)) newnum++
      }
      if(alivenum>MINNUM && newnum<=MINNUM && get_pcvar_num(plugin_2ppl))
      {
         client_print(0,print_chat,"[AMXX] You can now cross over to the other side since only 2 people remain.")
      }
      alivenum=newnum
   }
}

public prethink(id)
{
   if(is_user_alive(id) && !stopplugin && get_pcvar_num(plugin_enabled) && !(alivenum<=MINNUM && get_pcvar_num(plugin_2ppl)) )
   {
      new origin[3]
      get_user_origin(id,origin)
      new team[32]
      get_user_team(id,team,31)
      new teamnum=1
      if(containi(team,"CT")!=-1 || containi(team,"Counter")!=-1)
      {
         teamnum=2
      }
      if( (get_distance(origin,CTspawn_loc)<get_distance(origin,Tspawn_loc) && teamnum==1) || (get_distance(origin,Tspawn_loc)<get_distance(origin,CTspawn_loc) && teamnum==2) )
      {
         if(get_pcvar_num(plugin_punishment)==1) user_kill(id)
         else
         {
            new origin[3]
            get_user_origin(id,origin)
            new Float:vector1[3]
            if(teamnum==2)
            {
               vector1[0] = float(CTspawn_loc[0]) - origin[0]
               vector1[1] = float(CTspawn_loc[1]) - origin[1]
               vector1[2] = float(CTspawn_loc[2]) - origin[2]
            }
            else
            {
               vector1[0] = float(Tspawn_loc[0]) - origin[0]
               vector1[1] = float(Tspawn_loc[1]) - origin[1]
               vector1[2] = float(Tspawn_loc[2]) - origin[2]
            }
            new Float:num = floatsqroot(250*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])
            vector1[0] *= num
            vector1[1] *= num
            vector1[2] *= num
            set_user_velocity(id,vector1)
         }
         client_print(id,print_chat,"[AMXX] No crossing the middle line.")
      }
   }
}

public spawn_locs()
{
   new ent1 = find_ent_by_class(0,"info_player_start")
   new ent2 = find_ent_by_class(0,"info_player_deathmatch")
   if(!ent1)
   {
      log_amx("No info_player_start found")
      stopplugin=true
   }
   if(!ent2)
   {
      log_amx("No info_player_deathmatch found")
      stopplugin=true
   }
   new Float:CTspawn_loc_F[3]
   new Float:Tspawn_loc_F[3]
   entity_get_vector(ent1,EV_VEC_origin,CTspawn_loc_F)
   entity_get_vector(ent2,EV_VEC_origin,Tspawn_loc_F)
   CTspawn_loc[0] = floatround(CTspawn_loc_F[0])
   CTspawn_loc[1] = floatround(CTspawn_loc_F[1])
   CTspawn_loc[2] = floatround(CTspawn_loc_F[2])
   Tspawn_loc[0] = floatround(Tspawn_loc_F[0])
   Tspawn_loc[1] = floatround(Tspawn_loc_F[1])
   Tspawn_loc[2] = floatround(Tspawn_loc_F[2])
}

public create_middle1()
{
   //***
   //Simple Algebra to calculate the location of the middle line(s).
   //***
   
   new Float:CTspawn_loc_F[3]
   new Float:Tspawn_loc_F[3]
   IVecFVec(CTspawn_loc,CTspawn_loc_F)
   IVecFVec(Tspawn_loc,Tspawn_loc_F)
   
   new Float:line1_slope = (CTspawn_loc_F[1] - Tspawn_loc_F[1]) / (CTspawn_loc_F[0] - Tspawn_loc_F[0])
   new Float:line2_slope = -1.0 * (1.0 / line1_slope)
   
   new Float:midpoint[3]
   midpoint[0] = (CTspawn_loc_F[0] + Tspawn_loc_F[0]) / 2
   midpoint[1] = (CTspawn_loc_F[1] + Tspawn_loc_F[1]) / 2
   midpoint[2] = (CTspawn_loc_F[2] + Tspawn_loc_F[2]) / 2

   if(floatabs(line2_slope)>1.0)
   {
      farthest_point1[1] = midpoint[1] + (tag_sprite_size_horizontal / 2)
      farthest_point2[1] = midpoint[1] - (tag_sprite_size_horizontal / 2)
      
      farthest_point1[0] = (farthest_point1[1] - midpoint[1] + (line2_slope * midpoint[0])) / line2_slope
      farthest_point2[0] = (farthest_point2[1] - midpoint[1] + (line2_slope * midpoint[0])) / line2_slope
   }
   
   if(floatabs(line2_slope)<=1.0)
   {
      farthest_point1[0] = midpoint[0] + (tag_sprite_size_horizontal / 2)
      farthest_point2[0] = midpoint[0] - (tag_sprite_size_horizontal / 2)

      farthest_point1[1] = line2_slope*(farthest_point1[0]-midpoint[0]) + midpoint[1]
      farthest_point2[1] = line2_slope*(farthest_point2[0]-midpoint[0]) + midpoint[1]
   }
   
   farthest_point1[2] = midpoint[2] - (tag_sprite_size_vertical / 2)

   set_task(get_pcvar_float(plugin_redrawtime),"create_middle2",1337,"",0,"b")
}

public create_middle2()
{
   if(!stopplugin && get_pcvar_num(plugin_fence) && get_pcvar_num(plugin_enabled) && !(alivenum<=MINNUM && get_pcvar_num(plugin_2ppl)))
   {
      set_task(0.1,"create_middle3",0,"",0,"a",(tag_sprite_size_vertical / tag_sprite_vertical_increments))
      multiplier=1
   }
   if(oldtime!=get_pcvar_float(plugin_redrawtime))
   {
      remove_task(1337)
      set_task(get_pcvar_float(plugin_redrawtime),"create_middle1",1337,"",0,"b")
      oldtime=get_pcvar_float(plugin_redrawtime)
   }
}

public create_middle3()
{
   new zpoint = floatround(farthest_point1[2]) + (multiplier * tag_sprite_vertical_increments)
   multiplier++
   new color[32], red, green, blue
   get_pcvar_string(plugin_fencecolor,color,31)
   if(equali(color,"red"))
   {
      red=255
      green=0
      blue=0
   }
   else if(equali(color,"blue"))
   {
      red=0
      green=0
      blue=255
   }
   else if(equali(color,"white"))
   {
      red=255
      green=255
      blue=255
   }
   else if(equali(color,"random"))
   {
      red=random_num(0,255)
      green=random_num(0,255)
      blue=random_num(0,255)
   }
   else if(equali(color,"Yellow"))
   {
      red = 255
      green = 255
      blue = 0
   }
   else if(equali(color,"Orange"))
   {
      red = 255
      green = 128
      blue = 64
   }
   else if(equali(color,"Pink"))
   {
      red = 255
      green = 0
      blue = 128
   }
   else if(equali(color,"Indigo"))
   {
      red = 0
      green = 255
      blue = 255
   }
   else
   {
      red=0
      green=255
      blue=0
   }

   message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
   write_byte(0)      //TE_BEAMPOINTS
   write_coord(floatround(farthest_point1[0]))
   write_coord(floatround(farthest_point1[1]))
   write_coord(zpoint)
   write_coord(floatround(farthest_point2[0]))
   write_coord(floatround(farthest_point2[1]))
   write_coord(zpoint)
   write_short(beamsprite)
   write_byte(1)      // framestart
   write_byte(1)      // framerate
   write_byte(get_pcvar_num(plugin_redrawtime) * 10)// life in 0.1's
   write_byte(5)      // width
   write_byte(0)      // noise
   write_byte(red)      // red
   write_byte(green)   // green
   write_byte(blue)   // blue
   write_byte(get_pcvar_num(plugin_fencealpha))// brightness
   write_byte(0)      // speed
   message_end()
}

hogyan lehetne ezt a kódot át írni hogy csak a CT -ölje meg?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Antirush
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 14:39 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
Kiveszed a T-pontokat :Dgondolom enyi

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Antirush
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 14:45 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2011.12.15. 20:03
Hozzászólások: 132
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
akkor melyiket vegyem ki?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Antirush
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 17:40 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.27. 23:19
Hozzászólások: 1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Ink tedd fel ezt... amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=rush1 elvilwg hibás... de csak 1-2 hiba van benn :D

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Antirush
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 18:19 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <fun>

  4. #include <engine>

  5.  

  6. //Used for create_middle functions

  7. #define tag_sprite_size_horizontal   4000

  8. #define tag_sprite_size_vertical   600

  9. #define tag_sprite_vertical_increments   15

  10.  

  11. #define MINNUM      2

  12.  

  13. new bool:stopplugin

  14.  

  15. new beamsprite

  16.  

  17. new CTspawn_loc[3]

  18.  

  19. new plugin_enabled, plugin_fence, plugin_2ppl, plugin_checktime, plugin_redrawtime, plugin_fencecolor, plugin_fencealpha, plugin_punishment

  20.  

  21. new Float:farthest_point1[3]

  22. new Float:farthest_point2[3]

  23. new alivenum, maxplayers

  24.  

  25. new Float:oldtime

  26.  

  27. new multiplier

  28.  

  29. public plugin_init()

  30. {

  31.    register_plugin("No Rush","2.0","GHW_Chronic")

  32.  

  33.    plugin_enabled = register_cvar("NR_enabled","1")

  34.    plugin_fence = register_cvar("NR_fence","1")

  35.    plugin_2ppl = register_cvar("NR_twopeople","1")

  36.    plugin_punishment = register_cvar("NR_punishment","1")

  37.    plugin_checktime = register_cvar("NR_checktime","2.0")

  38.    plugin_redrawtime = register_cvar("NR_redrawtime","15.0")

  39.    plugin_fencecolor = register_cvar("NR_fencecolor","green")

  40.    plugin_fencealpha = register_cvar("NR_fencealpha","200")

  41.  

  42.    stopplugin=true

  43.    new mapname[32]

  44.    get_mapname(mapname,31)

  45.    new configfile[200]

  46.    get_configsdir(configfile,199)

  47.    format(configfile,199,"%s/no_rush_maps.ini",configfile)

  48.    if(file_exists(configfile))

  49.    {

  50.       new read[32], trash

  51.       for(new i=0;i<file_size(configfile,1);i++)

  52.       {

  53.          read_file(configfile,i,read,31,trash)

  54.          if(equali(mapname,read))

  55.          {

  56.             set_task(0.1,"spawn_locs")

  57.             set_task(0.2,"create_middle1")

  58.             oldtime = get_pcvar_float(plugin_redrawtime)

  59.             stopplugin=false

  60.             break;

  61.          }

  62.       }

  63.    }

  64.  

  65.    register_event("DeathMsg","checknum","a")

  66.    register_event("ResetHUD","checknum","b")

  67.  

  68.    maxplayers = get_maxplayers()

  69. }

  70.  

  71. public plugin_precache()

  72. {

  73.    beamsprite = precache_model("sprites/dot.spr")

  74. }

  75.  

  76. public client_putinserver(id)

  77. {

  78.    if(!stopplugin)

  79.    {

  80.       set_task(get_pcvar_float(plugin_checktime),"prethink",id,"",0,"b")

  81.    }

  82. }

  83.  

  84. public client_disconnect(id)

  85. {

  86.    remove_task(id)

  87. }

  88.  

  89. public checknum()

  90. {

  91.    if(get_pcvar_num(plugin_enabled) && !stopplugin)

  92.    {

  93.       new newnum

  94.       for(new i=0;i<=maxplayers;i++)

  95.       {

  96.          if(is_user_alive(i)) newnum++

  97.       }

  98.       if(alivenum>MINNUM && newnum<=MINNUM && get_pcvar_num(plugin_2ppl))

  99.       {

  100.          client_print(0,print_chat,"[AMXX] You can now cross over to the other side since only 2 people remain.")

  101.       }

  102.       alivenum=newnum

  103.    }

  104. }

  105.  

  106. public prethink(id)

  107. {

  108.    if(is_user_alive(id) && !stopplugin && get_pcvar_num(plugin_enabled) && !(alivenum<=MINNUM && get_pcvar_num(plugin_2ppl)) )

  109.    {

  110.       new origin[3]

  111.       get_user_origin(id,origin)

  112.       new team[32]

  113.       get_user_team(id,team,31)

  114.       new teamnum=1

  115.       if(containi(team,"CT")!=-1 || containi(team,"Counter")!=-1)

  116.       {

  117.          teamnum=2

  118.       }

  119.       if( (get_distance(origin,CTspawn_loc)&& teamnum==1) || (<get_distance(origin,CTspawn_loc) && teamnum==2) )

  120.       {

  121.          if(get_pcvar_num(plugin_punishment)==1) user_kill(id)

  122.          else

  123.          {

  124.             new origin[3]

  125.             get_user_origin(id,origin)

  126.             new Float:vector1[3]

  127.             if(teamnum==2)

  128.             {

  129.                vector1[0] = float(CTspawn_loc[0]) - origin[0]

  130.                vector1[1] = float(CTspawn_loc[1]) - origin[1]

  131.                vector1[2] = float(CTspawn_loc[2]) - origin[2]

  132.             }

  133.             else

  134.             {

  135.             new Float:num = floatsqroot(250*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])

  136.             vector1[0] *= num

  137.             vector1[1] *= num

  138.             vector1[2] *= num

  139.             set_user_velocity(id,vector1)

  140.          }

  141.          client_print(id,print_chat,"[AMXX] No crossing the middle line.")

  142.       }

  143.    }

  144. }

  145.  

  146. public spawn_locs()

  147. {

  148.    new ent1 = find_ent_by_class(0,"info_player_start")

  149.    new ent2 = find_ent_by_class(0,"info_player_deathmatch")

  150.    if(!ent1)

  151.    {

  152.       log_amx("No info_player_start found")

  153.       stopplugin=true

  154.    }

  155.    if(!ent2)

  156.    {

  157.       log_amx("No info_player_deathmatch found")

  158.       stopplugin=true

  159.    }

  160.    new Float:CTspawn_loc_F[3]

  161.    entity_get_vector(ent1,EV_VEC_origin,CTspawn_loc_F)

  162.    CTspawn_loc[0] = floatround(CTspawn_loc_F[0])

  163.    CTspawn_loc[1] = floatround(CTspawn_loc_F[1])

  164.    CTspawn_loc[2] = floatround(CTspawn_loc_F[2])

  165. }

  166.  

  167. public create_middle1()

  168. {

  169.    //***

  170.    //Simple Algebra to calculate the location of the middle line(s).

  171.    //***

  172.    

  173.    new Float:CTspawn_loc_F[3]

  174.    IVecFVec(CTspawn_loc,CTspawn_loc_F))

  175.    

  176.    new Float:line1_slope = (CTspawn_loc_F[1]/ (CTspawn_loc_F[0])

  177.    new Float:line2_slope = -1.0 * (1.0 / line1_slope)

  178.    

  179.    new Float:midpoint[3]

  180.    midpoint[0] = (CTspawn_loc_F[0]) / 2

  181.    midpoint[1] = (CTspawn_loc_F[1]) / 2

  182.    midpoint[2] = (CTspawn_loc_F[2]) / 2

  183.  

  184.    if(floatabs(line2_slope)>1.0)

  185.    {

  186.       farthest_point1[1] = midpoint[1] + (tag_sprite_size_horizontal / 2)

  187.       farthest_point2[1] = midpoint[1] - (tag_sprite_size_horizontal / 2)

  188.      

  189.       farthest_point1[0] = (farthest_point1[1] - midpoint[1] + (line2_slope * midpoint[0])) / line2_slope

  190.       farthest_point2[0] = (farthest_point2[1] - midpoint[1] + (line2_slope * midpoint[0])) / line2_slope

  191.    }

  192.    

  193.    if(floatabs(line2_slope)<=1.0)

  194.    {

  195.       farthest_point1[0] = midpoint[0] + (tag_sprite_size_horizontal / 2)

  196.       farthest_point2[0] = midpoint[0] - (tag_sprite_size_horizontal / 2)

  197.  

  198.       farthest_point1[1] = line2_slope*(farthest_point1[0]-midpoint[0]) + midpoint[1]

  199.       farthest_point2[1] = line2_slope*(farthest_point2[0]-midpoint[0]) + midpoint[1]

  200.    }

  201.    

  202.    farthest_point1[2] = midpoint[2] - (tag_sprite_size_vertical / 2)

  203.  

  204.    set_task(get_pcvar_float(plugin_redrawtime),"create_middle2",1337,"",0,"b")

  205. }

  206.  

  207. public create_middle2()

  208. {

  209.    if(!stopplugin && get_pcvar_num(plugin_fence) && get_pcvar_num(plugin_enabled) && !(alivenum<=MINNUM && get_pcvar_num(plugin_2ppl)))

  210.    {

  211.       set_task(0.1,"create_middle3",0,"",0,"a",(tag_sprite_size_vertical / tag_sprite_vertical_increments))

  212.       multiplier=1

  213.    }

  214.    if(oldtime!=get_pcvar_float(plugin_redrawtime))

  215.    {

  216.       remove_task(1337)

  217.       set_task(get_pcvar_float(plugin_redrawtime),"create_middle1",1337,"",0,"b")

  218.       oldtime=get_pcvar_float(plugin_redrawtime)

  219.    }

  220. }

  221.  

  222. public create_middle3()

  223. {

  224.    new zpoint = floatround(farthest_point1[2]) + (multiplier * tag_sprite_vertical_increments)

  225.    multiplier++

  226.    new color[32], red, green, blue

  227.    get_pcvar_string(plugin_fencecolor,color,31)

  228.    if(equali(color,"red"))

  229.    {

  230.       red=255

  231.       green=0

  232.       blue=0

  233.    }

  234.    else if(equali(color,"blue"))

  235.    {

  236.       red=0

  237.       green=0

  238.       blue=255

  239.    }

  240.    else if(equali(color,"white"))

  241.    {

  242.       red=255

  243.       green=255

  244.       blue=255

  245.    }

  246.    else if(equali(color,"random"))

  247.    {

  248.       red=random_num(0,255)

  249.       green=random_num(0,255)

  250.       blue=random_num(0,255)

  251.    }

  252.    else if(equali(color,"Yellow"))

  253.    {

  254.       red = 255

  255.       green = 255

  256.       blue = 0

  257.    }

  258.    else if(equali(color,"Orange"))

  259.    {

  260.       red = 255

  261.       green = 128

  262.       blue = 64

  263.    }

  264.    else if(equali(color,"Pink"))

  265.    {

  266.       red = 255

  267.       green = 0

  268.       blue = 128

  269.    }

  270.    else if(equali(color,"Indigo"))

  271.    {

  272.       red = 0

  273.       green = 255

  274.       blue = 255

  275.    }

  276.    else

  277.    {

  278.       red=0

  279.       green=255

  280.       blue=0

  281.    }

  282.  

  283.    message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)

  284.    write_byte(0)      //TE_BEAMPOINTS

  285.    write_coord(floatround(farthest_point1[0]))

  286.    write_coord(floatround(farthest_point1[1]))

  287.    write_coord(zpoint)

  288.    write_coord(floatround(farthest_point2[0]))

  289.    write_coord(floatround(farthest_point2[1]))

  290.    write_coord(zpoint)

  291.    write_short(beamsprite)

  292.    write_byte(1)      // framestart

  293.    write_byte(1)      // framerate

  294.    write_byte(get_pcvar_num(plugin_redrawtime) * 10)// life in 0.1's

  295.    write_byte(5)      // width

  296.    write_byte(0)      // noise

  297.    write_byte(red)      // red

  298.    write_byte(green)   // green

  299.    write_byte(blue)   // blue

  300.    write_byte(get_pcvar_num(plugin_fencealpha))// brightness

  301.    write_byte(0)      // speed

  302.    message_end()

  303. }

Tessék. Esetleges hibákért nem vállalok felelősséget!

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Antirush
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 19:32 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2011.12.15. 20:03
Hozzászólások: 132
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
köszi ki próbálom!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Antirush
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 19:38 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2011.12.15. 20:03
Hozzászólások: 132
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sajnos nem megy amit írtál, átalakításnál ezt írja://AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team


//// GHW_No_Rush.sma
// C:\Documents and Settings\MßtÚ\Asztal\compiler\GHW_No_Rush.sma(237) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Documents and Settings\MßtÚ\Asztal\compiler\GHW_No_Rush.sma(237) : warning 215: expression has no effect
// C:\Documents and Settings\MßtÚ\Asztal\compiler\GHW_No_Rush.sma(237) : warning 215: expression has no effect
// C:\Documents and Settings\MßtÚ\Asztal\compiler\GHW_No_Rush.sma(237) : error 001: expected token: ";", but found ")"
// C:\Documents and Settings\MßtÚ\Asztal\compiler\GHW_No_Rush.sma(237) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Documents and Settings\MßtÚ\Asztal\compiler\GHW_No_Rush.sma(237) : fatal error 107: too many error messages on one line
//
// Compilation aborted.
// 4 Errors.
// Could not locate output file compiled\GHW_No_Rush.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,12 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Antirush
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 20:08 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
1; Fear nem ért hozzá
2; Oda vannak írva a hibák

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Antirush
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 20:12 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.27. 23:19
Hozzászólások: 1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Nem GHW antirushert kellene feltenned... Mer az aim_ mapokra van kitalálva... Sima antirushert tegyél fel... És akkor csak ct t fogja megölni.

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Antirush
HozzászólásElküldve: 2012.03.05. 16:22 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
kiki írta:
1; Fear nem ért hozzá

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 122 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole