hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 20:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 433 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 431 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: /spec
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 18:13 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.14. 15:09
Hozzászólások: 1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Valaki adna egy normal plugint amivel ki lehet állni specbe a /spec paranccsal ? itt olvasgattam h csdm mod alatt szarakodott visszarakta playert csapatba... nekem is csdm modos szerverem van.
Ja meg azt az éjjellátó plugint ami nem zölddel világít hanem kivilágítja a mapot.... :P

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: /spec
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 18:18 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.11.05. 10:03
Hozzászólások: 1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
tson_ írta:
Valaki adna egy normal plugint amivel ki lehet állni specbe a /spec paranccsal ? itt olvasgattam h csdm mod alatt szarakodott visszarakta playert csapatba... nekem is csdm modos szerverem van.
Ja meg azt az éjjellátó plugint ami nem zölddel világít hanem kivilágítja a mapot.... :P


Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Spec Switch"
#define VERSION "0.0.3"
#define AUTHOR "many"

new CsTeams:zTeam
new zDeath

public plugin_init
() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /spec", "spec")
    register_clcmd("say_team /spec", "spec")
    register_clcmd("say /vissza", "back")
    register_clcmd("say_team /vissza", "back")
}

public spec(id) {
    zDeath = cs_get_user_deaths(id)
    if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
    return PLUGIN_HANDLED
    else
    zTeam 
= cs_get_user_team(id)
    cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR)
    user_kill(id, 1)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public back(id) {
    if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
    cs_set_user_team(id, zTeam)
    cs_set_user_deaths(id, zDeath)
    set_task(1.5,"respawn",id)
}
public rule(id){
    client_print(id,print_chat,"Ha Spectatorba azaz Nezo-be szeretnel lepni ird be /spec")
    client_print(id,print_chat,"Ha be szeretnel allni a jatekba akkor ird be /vissza")
}

public respawn(id){
    if (is_user_alive(id)){
    return PLUGIN_HANDLED
}
    else{
    cs_user_spawn(id)
    if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
        give_item(id,"weapon_knife")
        give_item(id,"weapon_glock18")
        give_item(id,"ammo_9mm")
    }
    if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){
        give_item(id,"weapon_knife")
        give_item(id,"weapon_usp")
        give_item(id,"ammo_45acp")
        give_item(id,"ammo_45acp")
    }
}
    return PLUGIN_CONTINUE
}


public client_putinserver(id) {
    set_task(20.0,"rule",id)
}


/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n{\\ colortbl ;\\ red0\\ green0\\ blue0;}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ cf1\\ lang1033\\ b\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: /spec
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 18:26 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Nem figyeltél :) Ezt is tesztelték akkoriban,és ugyanaz az eredmény született (visszarakta x csapatba)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: /spec
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 18:26 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.11.05. 10:03
Hozzászólások: 1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
virtualcfg írta:
Nem figyeltél :) Ezt is tesztelték akkoriban,és ugyanaz az eredmény született (visszarakta x csapatba)

Ma má akkó semmiez se szólok hozzá. XD

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: /spec
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 18:28 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.18. 10:40
Hozzászólások: 671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
.

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára CeDee 2012.03.04. 18:39-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: /spec
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 18:30 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.14. 15:09
Hozzászólások: 1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
CeDeee írta:

Ez az éjjellátó ? (N)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: /spec
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 18:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.18. 10:40
Hozzászólások: 671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
kiégtem , bocs :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: /spec
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 20:41 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Ha vkinek vna kedve megírni, itt egy vázlat:
Létrehozol két globális boolean típusú változót és egy CsTeams típusút. Létrehozol két clcmdt. Egyik mjuk legyen /specbe, másik /jatekba.
Amikor beírja h /specbe, legyen az egyik globális változó értéke(neve mjuk spec) true legyen. A másiké(neve mjuk jatek) false legyen. Kérd le a CsTeams: típusú változóba a csapatát. Állítsd át a csapatát specbe és öld meg.
Ezután jöhet a másik clcmd:
két booleant fordítsd meg. És állítsd be a csapatát a CsTeams: típusú változó szerint, majd ha halott respawnold.
Ez mind szép és jó, de még nincs vége:

Hookold le hammal a spawnt.:
Kód:
RegisterHam(Ham_Spawn stb...)


Utána a fgvnél kérd le a booleanokat. Ha spec true es jatek false akkor állítsd újra be specbe és öld meg. Ellenkezô esetben térj vissza CONTINUE val.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: /spec
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 20:42 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.14. 15:09
Hozzászólások: 1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Silent írta:
Ha vkinek vna kedve megírni, itt egy vázlat:
Létrehozol két globális boolean típusú változót és egy CsTeams típusút. Létrehozol két clcmdt. Egyik mjuk legyen /specbe, másik /jatekba.
Amikor beírja h /specbe, legyen az egyik globális változó értéke(neve mjuk spec) true legyen. A másiké(neve mjuk jatek) false legyen. Kérd le a CsTeams: típusú változóba a csapatát. Állítsd át a csapatát specbe és öld meg.
Ezután jöhet a másik clcmd:
két booleant fordítsd meg. És állítsd be a csapatát a CsTeams: típusú változó szerint, majd ha halott respawnold.
Ez mind szép és jó, de még nincs vége:

Hookold le hammal a spawnt.:
Kód:
RegisterHam(Ham_Spawn stb...)


Utána a fgvnél kérd le a booleanokat. Ha spec true es jatek false akkor állítsd újra be specbe és öld meg. Ellenkezô esetben térj vissza CONTINUE val.

És most magyarul ?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: /spec
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 20:43 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ez még a magyarosabb volt, ha jön metal még kicsit belejavít talán :D

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 153 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole