hlmod.hu
https://hlmod.hu/

/spec
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=3617
Oldal: 1 / 2

Szerző:  tson_ [2012.03.04. 18:13 ]
Hozzászólás témája:  /spec

Valaki adna egy normal plugint amivel ki lehet állni specbe a /spec paranccsal ? itt olvasgattam h csdm mod alatt szarakodott visszarakta playert csapatba... nekem is csdm modos szerverem van.
Ja meg azt az éjjellátó plugint ami nem zölddel világít hanem kivilágítja a mapot.... :P

Szerző:  CocaIne.^ [2012.03.04. 18:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: /spec

tson_ írta:
Valaki adna egy normal plugint amivel ki lehet állni specbe a /spec paranccsal ? itt olvasgattam h csdm mod alatt szarakodott visszarakta playert csapatba... nekem is csdm modos szerverem van.
Ja meg azt az éjjellátó plugint ami nem zölddel világít hanem kivilágítja a mapot.... :P


Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Spec Switch"
#define VERSION "0.0.3"
#define AUTHOR "many"

new CsTeams:zTeam
new zDeath

public plugin_init
() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /spec", "spec")
    register_clcmd("say_team /spec", "spec")
    register_clcmd("say /vissza", "back")
    register_clcmd("say_team /vissza", "back")
}

public spec(id) {
    zDeath = cs_get_user_deaths(id)
    if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
    return PLUGIN_HANDLED
    else
    zTeam 
= cs_get_user_team(id)
    cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR)
    user_kill(id, 1)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public back(id) {
    if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
    cs_set_user_team(id, zTeam)
    cs_set_user_deaths(id, zDeath)
    set_task(1.5,"respawn",id)
}
public rule(id){
    client_print(id,print_chat,"Ha Spectatorba azaz Nezo-be szeretnel lepni ird be /spec")
    client_print(id,print_chat,"Ha be szeretnel allni a jatekba akkor ird be /vissza")
}

public respawn(id){
    if (is_user_alive(id)){
    return PLUGIN_HANDLED
}
    else{
    cs_user_spawn(id)
    if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
        give_item(id,"weapon_knife")
        give_item(id,"weapon_glock18")
        give_item(id,"ammo_9mm")
    }
    if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){
        give_item(id,"weapon_knife")
        give_item(id,"weapon_usp")
        give_item(id,"ammo_45acp")
        give_item(id,"ammo_45acp")
    }
}
    return PLUGIN_CONTINUE
}


public client_putinserver(id) {
    set_task(20.0,"rule",id)
}


/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n{\\ colortbl ;\\ red0\\ green0\\ blue0;}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ cf1\\ lang1033\\ b\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Szerző:  VirTuaL ~` [2012.03.04. 18:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: /spec

Nem figyeltél :) Ezt is tesztelték akkoriban,és ugyanaz az eredmény született (visszarakta x csapatba)

Szerző:  CocaIne.^ [2012.03.04. 18:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: /spec

virtualcfg írta:
Nem figyeltél :) Ezt is tesztelték akkoriban,és ugyanaz az eredmény született (visszarakta x csapatba)

Ma má akkó semmiez se szólok hozzá. XD

Szerző:  CeDee [2012.03.04. 18:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: /spec

.

Szerző:  tson_ [2012.03.04. 18:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: /spec

CeDeee írta:

Ez az éjjellátó ? (N)

Szerző:  CeDee [2012.03.04. 18:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: /spec

kiégtem , bocs :D

Szerző:  Silent [2012.03.04. 20:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: /spec

Ha vkinek vna kedve megírni, itt egy vázlat:
Létrehozol két globális boolean típusú változót és egy CsTeams típusút. Létrehozol két clcmdt. Egyik mjuk legyen /specbe, másik /jatekba.
Amikor beírja h /specbe, legyen az egyik globális változó értéke(neve mjuk spec) true legyen. A másiké(neve mjuk jatek) false legyen. Kérd le a CsTeams: típusú változóba a csapatát. Állítsd át a csapatát specbe és öld meg.
Ezután jöhet a másik clcmd:
két booleant fordítsd meg. És állítsd be a csapatát a CsTeams: típusú változó szerint, majd ha halott respawnold.
Ez mind szép és jó, de még nincs vége:

Hookold le hammal a spawnt.:
Kód:
RegisterHam(Ham_Spawn stb...)


Utána a fgvnél kérd le a booleanokat. Ha spec true es jatek false akkor állítsd újra be specbe és öld meg. Ellenkezô esetben térj vissza CONTINUE val.

Szerző:  tson_ [2012.03.04. 20:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: /spec

Silent írta:
Ha vkinek vna kedve megírni, itt egy vázlat:
Létrehozol két globális boolean típusú változót és egy CsTeams típusút. Létrehozol két clcmdt. Egyik mjuk legyen /specbe, másik /jatekba.
Amikor beírja h /specbe, legyen az egyik globális változó értéke(neve mjuk spec) true legyen. A másiké(neve mjuk jatek) false legyen. Kérd le a CsTeams: típusú változóba a csapatát. Állítsd át a csapatát specbe és öld meg.
Ezután jöhet a másik clcmd:
két booleant fordítsd meg. És állítsd be a csapatát a CsTeams: típusú változó szerint, majd ha halott respawnold.
Ez mind szép és jó, de még nincs vége:

Hookold le hammal a spawnt.:
Kód:
RegisterHam(Ham_Spawn stb...)


Utána a fgvnél kérd le a booleanokat. Ha spec true es jatek false akkor állítsd újra be specbe és öld meg. Ellenkezô esetben térj vissza CONTINUE val.

És most magyarul ?

Szerző:  IrOn [2012.03.04. 20:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: /spec

ez még a magyarosabb volt, ha jön metal még kicsit belejavít talán :D

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/