hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.18. 13:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 332 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 329 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: potnok
HozzászólásElküldve:2012.03.08. 16:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
hali
valaki átírná nekem ezt pub módra?

Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[ZP] Csapat gyozelem pont"
#define VERSION "1.3"
#define AUTHOR "Ryokin"

new g_zombiescore, g_humanscore, g_NoOneWin, g_hudcolor,g_hudposition , g_hudmsg

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_think("msg","ForwardThink")
   register_event("TextMsg", "RestartRound", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w")
   g_NoOneWin = register_cvar( "zp_winnoone_score", "1")
   g_hudcolor = register_cvar( "zp_teamscore_hudcolor", "255 25 0")
   g_hudposition = register_cvar( "zp_teamscore_hudposition", "-1.0 0.02")
   g_hudmsg = CreateHudSyncObj()
   new iEnt = create_entity("info_target")
   entity_set_string(iEnt, EV_SZ_classname, "msg")
   entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
}

public zp_round_ended(team)
{
   switch(team)
   {
      case WIN_ZOMBIES: g_zombiescore ++
      
      case WIN_HUMANS: g_humanscore ++
      
      case WIN_NO_ONE:
         if (get_pcvar_num(g_NoOneWin))
            g_humanscore ++
   }
}

public ForwardThink(iEnt)
{
   show_hud()
        entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
}

public show_hud()
{
   static hud_red,hud_green,hud_blue, Float:hud_x, Float:hud_y

   hudmsgcolor(hud_red,hud_green,hud_blue)
   hudmsgpos(hud_x,hud_y)

   set_hudmessage(hud_red, hud_green, hud_blue, hud_x, hud_y, _, _, 4.0, _, _, 4)
   ShowSyncHudMsg(0, g_hudmsg, "[Zombik] - [Emberek]^n[%s%d] -- [%s%d]",g_zombiescore >= 10 ? "" : "0",g_zombiescore,g_humanscore >= 10 ? "" : "0", g_humanscore )
}

public RestartRound()
{
   g_zombiescore = 0
   g_humanscore = 0
}

public hudmsgcolor(&hud_red,&hud_green,&hud_blue)
{
   new color[16], red[4], green[4], blue[4]
   get_pcvar_string(g_hudcolor, color, 15)
   parse(color, red, 3, green, 3, blue, 3)
      
   hud_red = str_to_num(red)
   hud_green = str_to_num(green)
   hud_blue = str_to_num(blue)
}

public hudmsgpos(&Float:hud_x,&Float:hud_y)
{
   new Position[19], PositionX[6], PositionY[6]
   get_pcvar_string(g_hudposition, Position, 18)
   parse(Position, PositionX, 6, PositionY, 6)
   
   hud_x = str_to_float(PositionX)
   hud_y = str_to_float(PositionY)
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: potnok
HozzászólásElküldve:2012.03.08. 16:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=niceteamscore <-- Ez hasonló,ha ugyan olyat akarsz kiveszed azt h hány játékos van jelen,átírod a színt és kész :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: potnok
HozzászólásElküldve:2012.03.08. 16:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>

new nMSGS, nCT, nT,

public plugin_init()
{
   register_plugin("Nice Team Score", "1.0 Fixed", "sector")
   
   register_event("SendAudio", "nice_team_score_ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
   register_event("SendAudio", "nice_team_score_t", "a", "2&%!MRAD_terwin")
   
   register_logevent("nice_team_score_round", 2, "1=Round_End")
   register_logevent("nice_team_score_reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing")
   
   nMSGS = CreateHudSyncObj()
   
   set_task(3.0, "nice_team_score_msg", _, _, _, "b")
}

public nice_team_score_msg()
{
   new nPlayers[32], nNums, nPlayer_S
   
   get_players(nPlayers, nNums, "c")
   
   for(new i = 0; i < nNums; i++)
   {
      nPlayer_S = nPlayers[i]
   }
   
   set_hudmessage(255, 25, 0, -1.0, 0.01, 2, 6.0, 4.0)
   ShowSyncHudMsg(0, nMSGS, "T: %d vs. CT: %d", nT, nCT,)
}

public nice_team_score_ct()
{
   nCT++
}

public nice_team_score_t()
{
   nT++
}

public nice_team_score_round()
{
   nR++
}

public nice_team_score_reset()
{
   nCT = 0
   
   nT = 0
   
   nR = 0
}

Tess kivettem neked.
ui: Esetleges hibákért az Ez|esL. Kft. nem vállal felelősséget.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: potnok
HozzászólásElküldve:2012.03.08. 16:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Wrong XD

így jó:

Kód:
#include <amxmodx>

new nMSGS, nCT, nT

public plugin_init()
{
   register_plugin("Nice Team Score", "1.0 Fixed", "sector")
   
   register_event("SendAudio", "nice_team_score_ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
   register_event("SendAudio", "nice_team_score_t", "a", "2&%!MRAD_terwin")
   
   register_logevent("nice_team_score_round", 2, "1=Round_End")
   register_logevent("nice_team_score_reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing")
   
   nMSGS = CreateHudSyncObj()
   
   set_task(3.0, "nice_team_score_msg", _, _, _, "b")
}

public nice_team_score_msg()
{
   set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.01, 2, 6.0, 4.0)
   ShowSyncHudMsg(0, nMSGS, "T: %d vs. CT: %d", nT, nCT)
}

public nice_team_score_ct()
{
   nCT++
}

public nice_team_score_t()
{
   nT++
}

public nice_team_score_reset()
{
   nCT = 0
   
   nT = 0
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: potnok
HozzászólásElküldve:2012.03.08. 16:48 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
köszönöm :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole