hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.16. 14:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 388 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 387 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [19 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HUD
HozzászólásElküldve:2012.02.24. 13:15 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2.  

  3. public plugin_init()

  4. {  

  5.     register_plugin( "Uzenet", "1.2", "XY" );

  6.     set_task( 1.0,"cmdHudMsg", 0, "", 0, "b" );

  7. }

  8. public cmdHudMsg()

  9. {

  10. set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.15, 0, 6.0, 0)

  11. show_hudmessage(id, "Ide a szoveg jon")

  12.  

  13. }

Hogy lehetne azt h percenkent 2x jöjjön elö ez az üzi?..

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD
HozzászólásElküldve:2012.02.24. 13:17 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Kód:
set_task( 1.0,"cmdHudMsg", 0, "", 0, "b" );


Syntax:
set_task(Float:time <- Tehát lebegőpontos érték, a te esetedben akkor 1.0 helyett 120.0 kell, 120mp = 2perc

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD
HozzászólásElküldve:2012.02.24. 13:18 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
lehetne meg1 kérdes?:D
és azt hogy lehetne h nem csak megjelenik hanem ugy jön elö mint ha akkor irták volna?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD
HozzászólásElküldve:2012.02.24. 13:21 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Kód:
set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.15, 0, 6.0, 0)

-->
Kód:
set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.15, 2, 6.0, 0)

azaz-->
Kód:
set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.15, EFFECT, 6.0, 0)

http://www.amxmodx.org/funcwiki.php?go=func&id=28

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD
HozzászólásElküldve:2012.02.24. 13:26 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
CeDeee írta:
lehetne meg1 kérdes?:D
és azt hogy lehetne h nem csak megjelenik hanem ugy jön elö mint ha akkor irták volna?



Persze hogy lehetne, csak az előzőt illik megköszönni!
De az efektet kell megváltoztatni 2esre, ahogy iron is írta!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD
HozzászólásElküldve:2012.02.24. 13:30 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
kiki írta:
Kód:
set_task( 1.0,"cmdHudMsg", 0, "", 0, "b" );


Syntax:
set_task(Float:time <- Tehát lebegőpontos érték, a te esetedben akkor 1.0 helyett 120.0 kell, 120mp = 2perc

Köszönöm:)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD
HozzászólásElküldve:2012.02.24. 13:31 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
CeDeee írta:
kiki írta:
Kód:
set_task( 1.0,"cmdHudMsg", 0, "", 0, "b" );


Syntax:
set_task(Float:time <- Tehát lebegőpontos érték, a te esetedben akkor 1.0 helyett 120.0 kell, 120mp = 2perc

Köszönöm:)

de bunkó vagy az enyémet meg nem? XD

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD
HozzászólásElküldve:2012.02.24. 13:59 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
IrOn123 írta:
CeDeee írta:
kiki írta:
Kód:
set_task( 1.0,"cmdHudMsg", 0, "", 0, "b" );


Syntax:
set_task(Float:time <- Tehát lebegőpontos érték, a te esetedben akkor 1.0 helyett 120.0 kell, 120mp = 2perc

Köszönöm:)

de bunkó vagy az enyémet meg nem? XD

Vártam már:DDD
Köszönöm neked is:D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD
HozzászólásElküldve:2012.03.10. 14:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2010.11.21. 18:04
Hozzászólások:557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
És h lehet megcsinálni h mást ir irjon ne csak 1 valamit?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD
HozzászólásElküldve:2012.03.10. 14:40 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
small írta:
És h lehet megcsinálni h mást ir irjon ne csak 1 valamit?

készítesz többet más kordinátákkal

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [19 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole