hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.12. 23:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 311 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 310 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [27 hozzászólás ]  Oldal123Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: NPC & Hud
HozzászólásElküldve:2012.01.29. 18:14 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
hi
lenne 2 kérdésem :D
1. Hogyan csinálhatok CZ DS szerű npc-ket amx-es úton a szerverembe? (csak a csapat is választható legyen)
2. A hud menüt (lőszer, fegyver választó, HP, AP) hogyan tehetném zöldé? (szintén amx-es úton)
a válaszokat előre is köszi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC & Hud
HozzászólásElküldve:2012.01.29. 18:18 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
2;

Kód:
Note: An example of TextCode could be "#Hint_you_have_the_bomb".
Note: Prints message with specified style in titles.txt with Big signs (CS Default)
Note: If you have a problems with specifing the last two arguments use 1 and 0 respectively.
Name:    HudTextArgs
Structure:   
string    TextCode
byte    InitHUDstyle
byte    NumberOfSubMessages
string    SubMsg
string    SubMsg
string    ...


Nincs szín

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC & Hud
HozzászólásElküldve:2012.01.29. 18:19 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
kiki írta:
2;

Kód:
Note: An example of TextCode could be "#Hint_you_have_the_bomb".
Note: Prints message with specified style in titles.txt with Big signs (CS Default)
Note: If you have a problems with specifing the last two arguments use 1 and 0 respectively.
Name:    HudTextArgs
Structure:   
string    TextCode
byte    InitHUDstyle
byte    NumberOfSubMessages
string    SubMsg
string    SubMsg
string    ...


Nincs szín


hát nem sokat értettem belőle :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC & Hud
HozzászólásElküldve:2012.01.29. 18:21 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Mondjuk rosszat is másoltam be, de mindegy a válasz ugy is az lenne, hogy nemlenne jó

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC & Hud
HozzászólásElküldve:2012.01.29. 18:23 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
és az elsőre?
azt úgy értettem hogy CZ DS suerű npc hogy támadjon, a fegyvere adott legyen és valamelyik csapatba tartozzon


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC & Hud
HozzászólásElküldve:2012.01.29. 18:25 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ja, tutorialok között otvan talán podbot néven

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC & Hud
HozzászólásElküldve:2012.01.29. 18:39 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
a podbotot ismerem
Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init()
{
    register_clcmd("hitman", "hitman")
    register_think("npc_hitman","npc_think");
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/hitman.mdl") //ide itt tallózod a neked megfelelő modelt
    precache_model("models/p_ak47.mdl") //ide azt hogy melyik fegyó legyen a kezébe
}
public hitman(id)
{

    new Float:origin[3]

    entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin)

    new ent = create_entity("info_target")
    give_weapon(ent)

    entity_set_origin(ent,origin);
    origin[2] += 300.0
    entity_set_origin(id,origin)

    entity_set_float(ent,EV_FL_takedamage,1.0) //itt állíthatod hogy lehessen-e lőni az npc-t (1 lehet lőni, 0 nem lehet lőni)
    entity_set_float(ent,EV_FL_health,100.0) //ha lehet lőni menyi hp-ja legyen

    entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,"npc_hitman");
    entity_set_model(ent,"models/hitman.mdl");
    entity_set_int(ent,EV_INT_solid, 2)

    entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller1,125);
    entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller2,125);
    entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller3,125);
    entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller4,125);

    new Float:maxs[3] = {16.0,16.0,36.0}
    new Float:mins[3] = {-16.0,-16.0,-36.0}
    entity_set_size(ent,mins,maxs)

    entity_set_float(ent,EV_FL_animtime,2.0)
    entity_set_float(ent,EV_FL_framerate,2.0)
    entity_set_int(ent,EV_INT_sequence,1);

    entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)

    drop_to_floor(ent)
    return 1;
}

public give_weapon(ent) //itt adunk a kezébe fegyvert
{
        new entWeapon = create_entity("info_target")

        entity_set_string(entWeapon, EV_SZ_classname, "npc_weapon")

        entity_set_int(entWeapon, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
        entity_set_int(entWeapon, EV_INT_solid, SOLID_NOT)
        entity_set_edict(entWeapon, EV_ENT_aiment, ent)
        entity_set_model(entWeapon, "models/p_ak47.mdl")
}

public npc_think(id)
{
    // ide lehet még extrákat rakni
    entity_set_float(id,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)
}


de akkor ez mi??? :D
ez is npc


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC & Hud
HozzászólásElküldve:2012.01.29. 18:55 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ez csak 1helybe áll

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC & Hud
HozzászólásElküldve:2012.01.29. 18:56 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
na abban mi a jó?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC & Hud
HozzászólásElküldve:2012.01.29. 19:00 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ezt lehetne még túrbozni, mint az alien boss, de az már "kicsit" nehezebb

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [27 hozzászólás ]  Oldal123Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole