hlmod.hu
https://hlmod.hu/

HNS winmsg ?
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=3761
Oldal: 1 / 1

Szerző:  NeS100 [2012.03.18. 10:52 ]
Hozzászólás témája:  HNS winmsg ?

Helló !

Az lenne a kérdésem ,hogy miért nem megy, letölti a modelleket is minden de semmi !
Ez hasonló mint a zp win message az megy is de átrakja bal kézbe a fegyvert :(
nem tudtok esetleg egy működő winmsg-t sprites ban ? mert szerintem az mdl a baj .

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const ModelCT[] = "models/seekers.mdl"
new const ModelT[] = "models/hidders.mdl"
new bool:TWin[33]
new bool:CtWin[33]

public plugin_init() {
   // =================================================
   register_plugin("HNS Win Messages","1.0","MAD.XayC")
   // =================================================
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HAM_spawn", 1)
   // =================================================
   register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
   register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
   // =================================================
   register_event("CurWeapon", "curweapon", "be", "1=1")
   // =================================================
}
public plugin_precache() {
   precache_model(ModelCT)
   precache_model(ModelT)
}
public client_putinserver(id) {
   TWin[id] = false
   CtWin[id] = false
}
public HAM_spawn(id) {
   TWin[id] = false
   CtWin[id] = false
}
public t_win(id) {
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id, "weapon_knife")
   CtWin[id] = false
   TWin[id] = true
}
public ct_win(id) {
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id, "weapon_knife")
   CtWin[id] = true
   TWin[id] = false
}
public curweapon( id ) {
   if(TWin[id] == true)
      set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelT)
   if(CtWin[id] == true)
      set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelCT)
}


kép : http://makeserver.ru/uploads/posts/2011 ... 80187e.png

Szerző:  Metal [2012.03.19. 09:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: HNS winmsg ?

Amx logban valami hibára utaló jel?
Ha igen, mi?

NeS100 írta:
Helló !

Az lenne a kérdésem ,hogy miért nem megy, letölti a modelleket is minden de semmi !
Ez hasonló mint a zp win message az megy is de átrakja bal kézbe a fegyvert :(
nem tudtok esetleg egy működő winmsg-t sprites ban ? mert szerintem az mdl a baj .

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const ModelCT[] = "models/seekers.mdl"
new const ModelT[] = "models/hidders.mdl"
new bool:TWin[33]
new bool:CtWin[33]

public plugin_init() {
   // =================================================
   register_plugin("HNS Win Messages","1.0","MAD.XayC")
   // =================================================
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HAM_spawn", 1)
   // =================================================
   register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
   register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
   // =================================================
   register_event("CurWeapon", "curweapon", "be", "1=1")
   // =================================================
}
public plugin_precache() {
   precache_model(ModelCT)
   precache_model(ModelT)
}
public client_putinserver(id) {
   TWin[id] = false
   CtWin[id] = false
}
public HAM_spawn(id) {
   TWin[id] = false
   CtWin[id] = false
}
public t_win(id) {
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id, "weapon_knife")
   CtWin[id] = false
   TWin[id] = true
}
public ct_win(id) {
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id, "weapon_knife")
   CtWin[id] = true
   TWin[id] = false
}
public curweapon( id ) {
   if(TWin[id] == true)
      set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelT)
   if(CtWin[id] == true)
      set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelCT)
}


kép : http://makeserver.ru/uploads/posts/2011 ... 80187e.png

Szerző:  NeS100 [2012.03.19. 17:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: HNS winmsg ?

semmi hiba, megy a plugin csak nem csinál semmit !
kör végén meg kellene jelenítenie a képet :D
de semmi .

amúgy a zp msg-t meglehet úgy csinálni ,hogy ne rakja át a fegyvert bal kézbe ?

Szerző:  IrOn [2012.03.19. 18:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: HNS winmsg ?

NeS100 írta:
semmi hiba, megy a plugin csak nem csinál semmit !
kör végén meg kellene jelenítenie a képet :D
de semmi .

amúgy a zp msg-t meglehet úgy csinálni ,hogy ne rakja át a fegyvert bal kézbe ?

kör elején végrehajtod az emberekkel a cl_righthand 1 parancsot

Szerző:  NeS100 [2012.03.19. 18:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: HNS winmsg ?

IrOn123 írta:
NeS100 írta:
semmi hiba, megy a plugin csak nem csinál semmit !
kör végén meg kellene jelenítenie a képet :D
de semmi .

amúgy a zp msg-t meglehet úgy csinálni ,hogy ne rakja át a fegyvert bal kézbe ?

kör elején végrehajtod az emberekkel a cl_righthand 1 parancsot



és a plugin ezt miért nem tudja megcsinálni ? :D vagy nem lehet ?
pl ha spr-fálj lesz az mdl- böl akkor is átrakja ?

Szerző:  IrOn [2012.03.19. 18:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: HNS winmsg ?

használd amit átírtam(az .spr), és a round_start eventhez írd be, hogy
Kód:
client_cmd(id, "cl_righthand ^"1^"");


viewtopic.php?f=9&t=3762

Szerző:  NeS100 [2012.03.19. 18:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: HNS winmsg ?

IrOn123 írta:
használd amit átírtam(az .spr), és a round_start eventhez írd be, hogy

viewtopic.php?f=9&t=3762


kösz ,megy de az mdl vagányabb :D
abba írtad ezt :
Kód:
client_cmd(id, "cl_righthand ^"1^"");
?

Szerző:  IrOn [2012.03.19. 18:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: HNS winmsg ?

nem

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/