hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.08. 06:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 346 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 344 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [18 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.03.23. 18:58 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Üdv!
Az kéne hogy a kés adás várjon mondjuk 4 mp-t és közbe ne lehessen megölni az embert.

[spoiler]
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "ujraeledes"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "pe7rik" 

#define UJRA_IDO 3 //ido

new Delay[33]
new mycvar
new gEfekt

public plugin_init
() {
   
       register_plugin
(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
       RegisterHam(Ham_Killed,"player","Forward_PlayerKilled",1)
      RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)  
       register_event
("TeamInfo", "join_team", "a")
       mycvar = register_cvar("amx_respawn", "1")
      gEfekt = register_cvar( "amx_efekt_tipus", "1" );
   
   return PLUGIN_CONTINUE 
}

public join_team()
{
    new iVictimID = read_data(1)
    static user_team[32]
    
    read_data
(2, user_team, 31) 
    
    if
(!is_user_connected(iVictimID))
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    switch
(user_team[0])
    {
        case 'C': set_task(1.0,"Countdown",iVictimID);
        case 'T': set_task(1.0,"Countdown",iVictimID)
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public Forward_PlayerKilled(id)
{
    if(rendes_csapat(id) && is_user_connected(id) && get_pcvar_num(mycvar))
    {
        Delay[id] = UJRA_IDO
        
        Countdown
(id)
    }
}

public Countdown(id)
{
    if(is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
        
    if
(rendes_csapat(id))
        
    if
(Delay[id] > 0)
    {
        set_hudmessage(000, 255, 000, -1.0, 0.30, 0, 0.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
        show_hudmessage(id, "Ujra eledsz %d masodperc mulva...", Delay[id])
        
        Delay
[id]--
        
        set_task
(1.0, "Countdown",id)
    }
    else
        ExecuteHam
(Ham_CS_RoundRespawn,id)


    return PLUGIN_CONTINUE
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id, iPlayer)
{
        if (is_user_alive(iPlayer)) {
      if( get_pcvar_num( gEfekt ) == 1 )
         {
            give_item(id, "weapon_knife");
            set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,25);
            set_task(4.0, "leszedes", id);
         }
        }
}
  

public leszedes
( id )
{
   set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 16 );
}

rendes_csapat(id)
{
   // Itt fixáljuk az esetleges bugokat!
   new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
   return (team == CS_TEAM_T || team == CS_TEAM_CT);
}
[/spoiler]
Az jó megoldás lenne hogy ezt kicserélném egy set_taskra?
Kód:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1

mondjuk így?
Kód:
set_task(4.0, "fwHamPlayerSpawnPost", 1);

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.03.23. 19:04 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
nem, akkor a plugin indulástól számítva kapnának kést
tehát aki később csatlakozik az már nem(senki se fog kapni)

az eventbe beleraksz 1 taskot és úgy megcsinálod

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.03.23. 19:07 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
nem értem pontosan mire gondolsz.
Kód:
register_event("TeamInfo", "join_team", "a")
{
set_task...
}

erre vagy ez hülyeség?

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.03.23. 19:24 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "ujraeledes"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "pe7rik" 

#define UJRA_IDO 3 //ido

new Delay[33]
new 
mycvar
new gEfekt

public plugin_init() {
   
       
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR);
       
RegisterHam(Ham_Killed,"player","Forward_PlayerKilled",1)
      
RegisterHam(Ham_Spawn"player""fwHamPlayerSpawnPost"1)  
       
register_event("TeamInfo""join_team""a")
       
mycvar register_cvar("amx_respawn""1")
      
gEfekt register_cvar"amx_efekt_tipus""1" );
   
   return 
PLUGIN_CONTINUE 
}

public 
join_team()
{
    new 
iVictimID read_data(1)
    static 
user_team[32]
    
    
read_data(2user_team31
    
    if(!
is_user_connected(iVictimID))
        return 
PLUGIN_CONTINUE
    
    
switch(user_team[0])
    {
        case 
'C'set_task(1.0,"Countdown",iVictimID);
        case 
'T'set_task(1.0,"Countdown",iVictimID)
    }
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
Forward_PlayerKilled(id)
{
    if(
rendes_csapat(id) && is_user_connected(id) && get_pcvar_num(mycvar))
    {
        
Delay[id] = UJRA_IDO
        
        Countdown
(id)
    }
}

public 
Countdown(id)
{
    if(
is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return 
PLUGIN_CONTINUE
        
    
if(rendes_csapat(id))
        
    if(
Delay[id] > 0)
    {
        
set_hudmessage(000255000, -1.00.3000.01.10.00.0, -1)
        
show_hudmessage(id"Ujra eledsz %d masodperc mulva..."Delay[id])
        
        
Delay[id]--
        
        
set_task(1.0"Countdown",id)
    }
    else
        
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,id)


    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
kesmegatobbi(idiPlayer)
{
        if (
is_user_alive(iPlayer)) {
      if( 
get_pcvar_numgEfekt ) == )
         {
            
give_item(id"weapon_knife");
            
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,25);
            
set_task(4.0"leszedes"id);
         }
        }
}

public 
fwHamPlayerSpawnPost(idiPlayer)
{
    
set_task(4.0"kesmegatobbi"id)
}  

public 
leszedesid )
{
   
set_user_renderingidkRenderFxGlowShell000kRenderNormal16 );
}

rendes_csapat(id)
{
   
// Itt fixáljuk az esetleges bugokat!
   
new CsTeams:team cs_get_user_team(id);
   return (
team == CS_TEAM_T || team == CS_TEAM_CT);

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.03.23. 19:52 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
ez nem müködik

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.03.23. 20:08 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
és ezmi?
Kód:
#define AUTHOR "pe7rik"


pff...
neked is jó lenne egy email cím mint kikinek
fuck@lopos.de

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.03.23. 20:21 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
:$ 1. lépés hogy átírom a nevemre de ha zavar kijavítom :D :lol:

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.03.23. 20:23 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
fuck604 írta:
:$ 1. lépés hogy átírom a nevemre de ha zavar kijavítom :D :lol:



Majd ha lebuksz akkor meg a büntetést fizetheted, amúgy ez az enyém volt!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.03.23. 20:41 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
hogy érted h büntetést? ez csak pár sor betű és szimbólum ezért is fel lehet vkit jelenteni? :D

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Respawn
HozzászólásElküldve:2012.03.23. 20:46 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
persze.
De ha nem publikálod a plugint elvileg nem kopogtatnak a rendőrök xd

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára fear_ezmegmi 2012.03.23. 20:46-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [18 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole