hlmod.hu
https://hlmod.hu/

zveffect3 átírva kérdés.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=3860
Oldal: 1 / 1

Szerző:  fear_ezmegmi [2012.03.25. 20:15 ]
Hozzászólás témája:  zveffect3 átírva kérdés.

Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>

new g_fire

public plugin_precache()
{
   g_fire = precache_model("sprites/valami.spr")
   precache_sound("zveffect/effect.wav")
}
public plugin_init()
{
   register_plugin("ZV Effect","1.0","defa")
   register_event("DeathMsg","onDeath","a")
}
public onDeath()
{
   new victim=read_data(2)
   new CsTeams:team=cs_get_user_team(victim)

   if(team==CS_TEAM_T)
   {
      set_task(1.0,"fire",victim)     
   }
}

fire_zombie(origin[3])
{
      message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
      write_byte(TE_SPRITE)
      write_coord(origin[0])
      write_byte(7)
      write_byte(255)
      message_end()
}
public fire(victim)
{
   new origin[3]
   get_user_origin(victim,origin)
   
   fire_zombie(origin)
   emit_sound(victim,CHAN_ITEM,"zveffect/effect.wav",0.6,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM )
}

Ez így jó? Azt akarom vele elérni ,hogy csak 1 sprite-t játszon le ne random-ba.
Eredeti plugin: http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=zveffect

Szerző:  DeteCT0R [2012.03.25. 21:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: zveffect3 átírva kérdés.

lefut?:D

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.03.26. 12:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: zveffect3 átírva kérdés.

Igen,ahogy elnézem így működni fog.

Szerző:  fear_ezmegmi [2012.03.26. 14:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: zveffect3 átírva kérdés.

Thanx. szólok ha nem működik xd

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/