hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 333 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 332 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: zveffect3 átírva kérdés.
HozzászólásElküldve:2012.03.25. 20:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>

new g_fire

public plugin_precache()
{
   g_fire = precache_model("sprites/valami.spr")
   precache_sound("zveffect/effect.wav")
}
public plugin_init()
{
   register_plugin("ZV Effect","1.0","defa")
   register_event("DeathMsg","onDeath","a")
}
public onDeath()
{
   new victim=read_data(2)
   new CsTeams:team=cs_get_user_team(victim)

   if(team==CS_TEAM_T)
   {
      set_task(1.0,"fire",victim)     
   }
}

fire_zombie(origin[3])
{
      message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
      write_byte(TE_SPRITE)
      write_coord(origin[0])
      write_byte(7)
      write_byte(255)
      message_end()
}
public fire(victim)
{
   new origin[3]
   get_user_origin(victim,origin)
   
   fire_zombie(origin)
   emit_sound(victim,CHAN_ITEM,"zveffect/effect.wav",0.6,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM )
}

Ez így jó? Azt akarom vele elérni ,hogy csak 1 sprite-t játszon le ne random-ba.
Eredeti plugin: http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=zveffect

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zveffect3 átírva kérdés.
HozzászólásElküldve:2012.03.25. 21:40 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
lefut?:D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zveffect3 átírva kérdés.
HozzászólásElküldve:2012.03.26. 12:29 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Igen,ahogy elnézem így működni fog.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zveffect3 átírva kérdés.
HozzászólásElküldve:2012.03.26. 14:54 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Thanx. szólok ha nem működik xd

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole