hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.03. 14:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 198 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 198 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: csapatcsere x kör után
HozzászólásElküldve: 2012.04.02. 20:22 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Van a "csapatcsere x kör után" plugin. Na ebbe kéne beleírni még azt hogy amikor csapatcsereét elvégzi akkor le nullázza egyben mindenknek a statját is !!
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <cstrike>

  4.  

  5. new roundcounter, swap_teams_round;

  6.  

  7. public plugin_init()

  8. {

  9.         register_plugin("Swap Teams","0.6","addam")

  10.         register_dictionary("swapteams.txt")

  11.         swap_teams_round =  register_cvar("swap_teams_round","3");

  12.   register_event("SendAudio","noveld","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")

  13. }

  14.  

  15. public noveld()

  16.   {

  17.   roundcounter++;

  18.   if (roundcounter >= get_pcvar_num(swap_teams_round)) {

  19.   set_task(2.0,"korvege");

  20.   roundcounter = 0;

  21.   }

  22. }

  23.  

  24. public korvege()

  25. {

  26. client_print(0,print_chat,"%L",0,"SWAP_1");

  27. set_task(1.0,"Event_Round_End");

  28. }

  29.  

  30. public Event_Round_End(){

  31.     set_cvar_num("mp_limitteams", 0)

  32.     new CsTeams:team

  33.     new Players[32]

  34.     new playerCount, i, player

  35.     get_players(Players, playerCount, "h")

  36.     for (i=0; i<playerCount; i++) {

  37.     player = Players[i]

  38.    

  39.     team=cs_get_user_team(player)

  40.                 if(team==CS_TEAM_CT)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_T)

  41.                 else if(team==CS_TEAM_T)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT)

  42.                 cs_reset_user_model(player)

  43.         }

  44.         set_cvar_num("mp_limitteams", 1)

  45.         set_task(6.0,"rezetmodelsz");

  46. }

  47.  

  48. public rezetmodelsz() {

  49.     new Players[32]

  50.     new playerCount, i, player

  51.     get_players(Players, playerCount, "h")

  52.     for (i=0; i<playerCount; i++) {

  53.     player = Players[i]

  54.     cs_reset_user_model(player)

  55.     }

  56.  

  57. }

  58.  


Statisztika nullázóbol gondolom ezt a részt kéne belecsempészni !
Kód:
  1. public reset_score(id)

  2. {

  3.         cs_set_user_deaths(id, 0)

  4.         set_user_frags(id, 0)

  5.         cs_set_user_deaths(id, 0)

  6.         set_user_frags(id, 0)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csapatcsere x kör után
HozzászólásElküldve: 2012.04.03. 15:52 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
 
new roundcounterswap_teams_round;
 
public 
plugin_init()
{
        
register_plugin("Swap Teams","0.6","addam")
        
register_dictionary("swapteams.txt")
        
swap_teams_round =  register_cvar("swap_teams_round","3");
  
register_event("SendAudio","noveld","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
}
 
public 
noveld()
  {
  
roundcounter++;
  if (
roundcounter >= get_pcvar_num(swap_teams_round)) {
  
set_task(2.0,"korvege");
  
roundcounter 0;
  }
}
 
public 
korvege()
{
client_print(0,print_chat,"%L",0,"SWAP_1");
set_task(1.0,"Event_Round_End");
}
 
public 
Event_Round_End(){
    
set_cvar_num("mp_limitteams"0)
    new 
CsTeams:team
    
new Players[32]
    new 
playerCountiplayer
    get_players
(PlayersplayerCount"h")
    for (
i=0i<playerCounti++) {
    
player Players[i]
   
    
team=cs_get_user_team(player)
                if(
team==CS_TEAM_CT)cs_set_user_team(playerCS_TEAM_T)
                else if(
team==CS_TEAM_T)cs_set_user_team(playerCS_TEAM_CT)
                
cs_reset_user_model(player)
                
cs_set_user_deaths(player0)
                
set_user_frags(player0)
                
cs_set_user_deaths(player0)
                
set_user_frags(player0)
        }
        
set_cvar_num("mp_limitteams"1)
        
set_task(6.0,"rezetmodelsz");
}
 
public 
rezetmodelsz() {
    new 
Players[32]
    new 
playerCountiplayer
    get_players
(PlayersplayerCount"h")
    for (
i=0i<playerCounti++) {
    
player Players[i]
    
cs_reset_user_model(player)
    }
 

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csapatcsere x kör után
HozzászólásElküldve: 2012.04.03. 16:01 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Köszi :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 67 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole