hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 16:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 410 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 409 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Töltés alatt írás
HozzászólásElküldve:2012.04.06. 18:21 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Hello

Hogy lehet azt megcsinálni hogy a töltés alatt egy írás legyen?
Ezt nem tudom nagyon elmagyarázni ezért itt egy kép --> http://ghostrider.sunwell.hu/asd/kep.png

Előre is köszi

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Töltés alatt írás
HozzászólásElküldve:2012.04.06. 18:48 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Alap konzol parancs, illene ismerni az alap csé cvarokat:)

Kód:
scr_connectmsg "dasdsadsdsdsadsdas"


Beírod konzolba így akkor dasdsadsdsdsadsdas fog írni ott lent csatlakozásnál!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Töltés alatt írás
HozzászólásElküldve:2012.04.06. 18:50 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Köszi

És hogy csinaljam meg hogy aki feljön a szerverre azoknak mindenkinek ezt irja?

Siman irjam server.cfgbe? xd

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Töltés alatt írás
HozzászólásElküldve:2012.04.06. 19:02 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
client_cmd

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Töltés alatt írás
HozzászólásElküldve:2012.04.06. 19:07 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
ty

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Töltés alatt írás
HozzászólásElküldve:2012.04.06. 19:25 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>

#define VERSION "0.7.0"

#define MAXPLAYERS 32 + 1

//Cells for user info storage
#define TEMP_CELLS 33

//Time after player reconnect to remove player info. Used to remove it if player disconnects after reconnect
#define RECONNECT_TASK_TIME 3.0

//User info store methods
enum
{
   STORE_STEAM = 1,
   STORE_IP
}

//Connect Messages are stored here
new g_Messages[3][192]

//Cells currently occupied by user info's
new g_CurCells

//A multi-dimensional array that holds player info
new g_PlayerReconnectInfo[TEMP_CELLS][33]

//Cvars
new c_OnOff,c_Message,c_Token,c_StoreType

public plugin_init() {
   
   register_plugin("Server Connect Message",VERSION,"shine")
   
   register_cvar("servconmsg",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
   
   //Cvars
   c_OnOff = register_cvar("amx_connect_msg_on","1")
   c_Token = register_cvar("amx_connect_msg_token","$")
   c_Message = register_cvar("amx_conmsg","Udvozollek a szerveren!$Jo jatekot")
   c_StoreType = register_cvar("amx_connect_store_type","1")   //1 - steamid, 2 - ip
   
   new tStr[192],Token[2]
   
   //Get Connect Messages from cvars
   get_pcvar_string(c_Message,tStr,191)
   get_pcvar_string(c_Token,Token,1)
   
   //Write them to a global array
   for(new i=0;i < 3;i++) strtok(tStr,g_Messages[i],191,tStr,191,Token[0])
}

public client_connect(id) {
   
   //Check if user hasn't already been forced to reconnect and check if he isn't a bot
   if(!CheckReconnect(id) && get_pcvar_num(c_OnOff) && !is_user_bot(id)) {
      
      //Set player cvars
      static i
      
      for(i = 1; i < 3; i++) client_cmd(id,"scr_connectmsg%d ^"%s^"",i,g_Messages[i])
      
      client_cmd(id,"scr_connectmsg ^"%s^"",g_Messages[0])
      
      //Store player Info
      switch(get_pcvar_num(c_StoreType)) {
         
         case STORE_STEAM : {
            
            get_user_authid(id,g_PlayerReconnectInfo[g_CurCells],32)
         }
         
         case STORE_IP : {
            
            get_user_ip(id,g_PlayerReconnectInfo[g_CurCells],32)
         }
      }
      
      //Set the time the user info will be automatically removed if user doesn't reconnect
      set_task(RECONNECT_TASK_TIME,"RemoveCell",_,g_PlayerReconnectInfo[g_CurCells],32)
      
      g_CurCells++
      
      //Force user to reconnect
      client_cmd(id,"reconnect")
   }
}

public RemoveCell(Data[]) {
   
   new i
   
   for(i = 0; i < g_CurCells; i++) {
      
      if(equal(Data,g_PlayerReconnectInfo[i])) {
         
         MoveCellsUp(i)
      }
   }
}
   

public client_disconnect(id) remove_task(id)

//Make a 1 second delay after user has joined the game to remove those connect messages
public client_putinserver(id) if(get_pcvar_num(c_OnOff) && !is_user_bot(id)) set_task(1.0,"ClearPlayerMessages",id)

public ClearPlayerMessages(id) {
   
   //Reset player cvars
   new i
   
   for(i = 1; i < 3; i++) client_cmd(id,"scr_connectmsg%d ^"^"",i)
   
   client_cmd(id,"scr_connectmsg ^"^"")
}

public CheckReconnect(id) {
   
   new SteamID_IP[33],i
   
   switch(get_pcvar_num(c_StoreType)) {
      
      case STORE_STEAM : {
         
         get_user_authid(id,SteamID_IP,32)
      }
      
      case STORE_IP : {
         
         get_user_ip(id,SteamID_IP,32)
      }
   }
   
   //Compare every info cell to player info. If it matches then return true and clean his info cell.
   for(i = 0; i < g_CurCells; i++) {
      
      if(equal(SteamID_IP,g_PlayerReconnectInfo[i])) {
         
         MoveCellsUp(i)
         
         return true
      }
   }
   
   //If no matching info was found - return false
   return false
}

public MoveCellsUp(Line) {

   new i
   
   for(i = Line; i < g_CurCells - 1; i++) {
      
      copy(g_PlayerReconnectInfo[i],191,g_PlayerReconnectInfo[i+1])
   }
   
   g_CurCells--
}

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole