hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 16:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 372 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 371 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Random
HozzászólásElküldve:2012.04.06. 18:25 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Hy.
Azt hogy tudom megcsinálni, hogy ezek közül minden körben random kiválasszon 1et a szerver?
Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init()
{
    register_plugin("asd", "1.0", "asd");
    register_clcmd("m", "m");
    register_clcmd("a", "a");
    register_clcmd("z", "z");
}
public m (id) {
set_lights("m")
}
public a (id) {
set_lights("a")
}
public z (id) {
set_lights("z")
}

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Random
HozzászólásElküldve:2012.04.06. 18:30 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Kód:

#include <engine>

public plugin_init()
{
    register_plugin("asd", "1.0", "asd");
    register_clcmd("m", "m");
    register_clcmd("a", "a");
    register_clcmd("z", "z");
    register_logevent("start", 2, "Round_Start");
}

public start()
{

  new random = random_num(1, 3);
  switch(random)
  {
      case 1: m();
      case 2: a();
      case 3: z();
   }
}

public m () {
set_lights("m")
}
public a () {
set_lights("a")
}
public z () {
set_lights("z")
}
 


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Random
HozzászólásElküldve:2012.04.06. 18:32 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Silent írta:
Kód:

#include <engine>

public plugin_init()
{
    register_plugin("asd", "1.0", "asd");
    register_clcmd("m", "m");
    register_clcmd("a", "a");
    register_clcmd("z", "z");
    register_logevent("start", 2, "Round_Start");
}

public start()
{

  new random = random_num(1, 3);
  switch(random)
  {
      case 1: m();
      case 2: a();
      case 3: z();
   }
}

public m () {
set_lights("m")
}
public a () {
set_lights("a")
}
public z () {
set_lights("z")
}

Köszönöm szépen!!

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Random
HozzászólásElküldve:2012.04.06. 18:32 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Try:

Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init()
{
    register_plugin("asd", "1.0", "Metal");
    register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start");
}

public round_start()
{
   new rand=random_num(0,2)
   
   switch(rand)
   {
      case 0: set_lights("m")
      case 1: set_lights("a")
      case 2: set_lights("z")
   }   
}



CocaIne.^ írta:
Hy.
Azt hogy tudom megcsinálni, hogy ezek közül minden körben random kiválasszon 1et a szerver?
Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init()
{
    register_plugin("asd", "1.0", "asd");
    register_clcmd("m", "m");
    register_clcmd("a", "a");
    register_clcmd("z", "z");
}
public m (id) {
set_lights("m")
}
public a (id) {
set_lights("a")
}
public z (id) {
set_lights("z")
}

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Random
HozzászólásElküldve:2012.04.06. 18:37 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Metal írta:
Try:

Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init()
{
    register_plugin("asd", "1.0", "Metal");
    register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start");
}

public round_start()
{
   new rand=random_num(0,2)
   
   switch(rand)
   {
      case 0: set_lights("m")
      case 1: set_lights("a")
      case 2: set_lights("z")
   }   
}



CocaIne.^ írta:
Hy.
Azt hogy tudom megcsinálni, hogy ezek közül minden körben random kiválasszon 1et a szerver?
Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init()
{
    register_plugin("asd", "1.0", "asd");
    register_clcmd("m", "m");
    register_clcmd("a", "a");
    register_clcmd("z", "z");
}
public m (id) {
set_lights("m")
}
public a (id) {
set_lights("a")
}
public z (id) {
set_lights("z")
}

ezt is köszönöm szépen!!

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole