hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.12. 22:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 345 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 344 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Random HUD
HozzászólásElküldve:2012.04.07. 16:12 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Hogy lehet randomizálni egy HUD üzenetet?
Kód:
new x = random(1)
   new y = random(1)
   
   
   set_dhudmessage(255, 255, 170, x, y, 0, 6.0, 12.0)

Igy?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Random HUD
HozzászólásElküldve:2012.04.10. 09:07 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
A pozícióját akarod randomizálni? Akkor random_float kell, mivel eleve float a paraméter típus, ami 0 és 1 között van. A random_num egészet ad vissza, és az a függvény így 0 vagy 1 lenne mindig az eredmény. (u.i.: random_num nál is két paraméter kell, ha minden igaz.)

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Random HUD
HozzászólásElküldve:2012.04.10. 13:31 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Nem igazán értem ..:S
Kód:
random_float ( Float:-1,Float:1 )

set_dhudmessage(255, 255, 170, float, float, 0, 6.0, 12.0)

-1.0, 0.8,
-1.0, 0.7,
-1.0, 0.6,
ezeket szeretnem randommá tenni :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Random HUD
HozzászólásElküldve:2012.04.10. 13:53 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
WRONG :)

Megoldás (I):
Kód:
new Float:minF, Float:maxF;
minF=-1.0;
maxF=1.0;

new Float:XCoord, Float:YCoord;
XCoord = random_float(minF, maxF);
YCoord = random_float(minF, maxF);

set_dhudmessage(255, 255, 170, XCoord, YCoord, 0, 6.0, 12.0);


Megoldás (II):
Kód:
set_dhudmessage(255, 255, 170, random_float(-1.0, 1.0), random_float(-1.0, 1.0), 0, 6.0, 12.0)


Miért írtam kettőt? :) Az első esetben könnyebb módosítani a változók értékét, így ha a hudot több helyen írnád ki random hellyel, akkor elég egy helyen módosítani (a változóknál). A másik akkor célszerű ha csak egyszer használod. (Tehát nincs kód újrafelhasználás)
A lényeg ugyanaz, csak az első több memót foglal majd (Ebben az esetben elenyésző lesz)

CeDeee írta:
Nem igazán értem ..:S
Kód:
random_float ( Float:-1,Float:1 )

set_dhudmessage(255, 255, 170, float, float, 0, 6.0, 12.0)

-1.0, 0.8,
-1.0, 0.7,
-1.0, 0.6,
ezeket szeretnem randommá tenni :)

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Random HUD
HozzászólásElküldve:2012.04.10. 14:10 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Ez jó köszi :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole