hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Több Multijump
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=4062
Oldal: 1 / 2

Szerző:  BUTYKOS [2012.04.14. 10:43 ]
Hozzászólás témája:  Több Multijump

Sziasztok! Valaki megmondaná hogyan kell azt megcsinálni hogy amikor megveszem a Multijump-ot akkor ne +1 Ugrást adjon hanem többet?
Kód:
/*================================================================================
   
   -------------------------------------------
   -*- [ZP] Extra Item: Multijump 1.0 -*-
   -------------------------------------------
   
   ~~~~~~~~~~~~~~~
   - Description -
   ~~~~~~~~~~~~~~~
   
   This item/upgrade allows humans to jump multiple times, even being in mid air.
   Each upgrade adds one jump.
   
   By default there is no maximum of jumps in mid air.
   
   Credits to:
   twistedeuphoria
   Dabbi
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague.inc>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

new const g_item_name[] = { "Tobb ugras +1" };
const g_item_cost = 5;
new g_maxJumps = 0; // maximum amount of jumps in mid air. If set to 0 then it is infinitely

/*============================================================================*/

new jumpnum[33] = 0;
new bool:dojump[33] = false;
new g_itemid_multijump;
new g_multijumps[33] = 0;

public plugin_init()
{
   register_plugin("[ZP] Extra Item: Multijump", "1.0", "pharse");
   
   g_itemid_multijump = zp_register_extra_item(g_item_name, g_item_cost, ZP_TEAM_HUMAN);
   
   register_forward(FM_PlayerPreThink, "FW_PlayerPreThink");
   register_forward(FM_PlayerPostThink, "FW_PlayerPostThink");
   
   register_event("HLTV", "EVENT_round_start", "a", "1=0", "2=0");
}

public FW_PlayerPreThink(id)
{
   if(!is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id) || !g_multijumps[id]) return PLUGIN_CONTINUE
   new nbut = pev(id,pev_button);
   new obut = pev(id,pev_oldbuttons);
   if((nbut & IN_JUMP) && !(pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
   {
      if(jumpnum[id] < g_multijumps[id])
      {
         dojump[id] = true;
         jumpnum[id]++;
         return PLUGIN_CONTINUE
      }
   }
   if((nbut & IN_JUMP) && (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND))
   {
      jumpnum[id] = 0;
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public FW_PlayerPostThink(id)
{
   if(!is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id) || !g_multijumps[id]) return PLUGIN_CONTINUE
   if(dojump[id] == true)
   {
      new Float:velocity[3];
      pev(id,pev_velocity,velocity);
      velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
      set_pev(id,pev_velocity,velocity)
      dojump[id] = false
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}   

// Player buys our upgrade, add one multijump
public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
   if (itemid == g_itemid_multijump){
      if (g_multijumps[player] < g_maxJumps || !g_maxJumps){
         g_multijumps[player]++;
         if (g_maxJumps)
            client_print(player, print_center, "Now you can jump %d / %d times in mid air.", g_multijumps[player], g_maxJumps);
         else
            client_print(player, print_center, "Now you can jump %d times in mid air.", g_multijumps[player]);
      }
      else
         client_print(player, print_center, "You can't jump more than %d times in mid air!", g_maxJumps);
   }
}

// Reset multijump for all players on newround
public EVENT_round_start()
{
   for (new id; id <= 32; id++) g_multijumps[id] = false;
}

Itt a SMA

Szerző:  IrOn [2012.04.14. 10:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Több Multijump

Idézet:
new g_maxJumps = 0; // maximum amount of jumps in mid air. If set to 0 then it is infinitely

Szerző:  BUTYKOS [2012.04.14. 10:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Több Multijump

köszönöm

Szerző:  BUTYKOS [2012.04.14. 10:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Több Multijump

Ez nem az, én arra gondoltam hogy amikor megveszed ne egyet adjon hanem kettőt vagy többet.

Szerző:  IrOn [2012.04.14. 10:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Több Multijump

hát pedig azt írja azt kell:
maximális ugrások száma a levegőben, 0: végtelen

Szerző:  BUTYKOS [2012.04.14. 11:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Több Multijump

de ha 5-re állítod és meg kell venned 5-ször hogy elérd a maxot nekem meg úgy kell hogy megveszed 1x-szer és annyit ugrassz amennyit akarsz ééérted? :ugeek:

Szerző:  ChaspeR [2012.04.14. 11:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Több Multijump

Kód:
/*============================================ ====================================

-------------------------------------------
-*- [ZPx] Extra Item: Multijump 1.0 -*-
-------------------------------------------

============================================= ===================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague.inc>

/*============================================ ====================================
[Plugin Customization]
============================================= ====================================*/

new const g_item_name[] = { "Multijump +1 (max+1)" };
const g_item_cost = 9;
new g_maxJumps = 1; // maximum amount of jumps in mid air. If set to 0 then it is infinitely

/*============================================ ================================*/

new jumpnum[33] = 0;
new bool:dojump[33] = false;
new g_itemid_multijump;
new g_multijumps[33] = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin("[ZPx] Extra Item: Multijump", "1.0", "ZPx");

g_itemid_multijump = zp_register_extra_item(g_item_name, g_item_cost, ZP_TEAM_HUMAN);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "FW_PlayerPreThink");
register_forward(FM_PlayerPostThink, "FW_PlayerPostThink");

register_event("HLTV", "EVENT_round_start", "a", "1=0", "2=0");
}

public FW_PlayerPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id) || !g_multijumps[id]) return PLUGIN_CONTINUE
new nbut = pev(id,pev_button);
new obut = pev(id,pev_oldbuttons);
if((nbut & IN_JUMP) && !(pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
{
if(jumpnum[id] < g_multijumps[id])
{
dojump[id] = true;
jumpnum[id]++;
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
if((nbut & IN_JUMP) && (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND))
{
jumpnum[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public FW_PlayerPostThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id) || !g_multijumps[id]) return PLUGIN_CONTINUE
if(dojump[id] == true)
{
new Float:velocity[3];
pev(id,pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id,pev_velocity,velocity)
dojump[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

// Player buys our upgrade, add one multijump
public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
if (itemid == g_itemid_multijump){
if (g_multijumps[player] < g_maxJumps || !g_maxJumps){
g_multijumps[player]++;
if (g_maxJumps)
client_print(player, print_center, "Now you can jump %d / %d times in mid air.", g_multijumps[player], g_maxJumps);
else
client_print(player, print_center, "Now you can jump %d times in mid air.", g_multijumps[player]);
}
else
client_print(player, print_center, "You can't jump more than %d times in mid air!", g_maxJumps);
}
}

// Reset multijump for all players on newround
public EVENT_round_start()
{
for (new id; id <= 32; id++) g_multijumps[id] = false;
}


ez?

Szerző:  BUTYKOS [2012.04.14. 11:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Több Multijump

nem, ez se jó :cry:

Szerző:  ChaspeR [2012.04.14. 11:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Több Multijump

átálítottad az 1-et?!

Szerző:  BUTYKOS [2012.04.14. 11:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Több Multijump

át, de így sem jó

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/