hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 364 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 362 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Befagy
HozzászólásElküldve:2012.04.15. 19:39 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Miért van az, hogy ettől a plugintól befagy a szerver ha engedélyezem ? ( bbe-s windowsos szervergépen próbáltam )
Feladata, hogy ha valaki kiviszi a mapot akkor egy jutalom listát dob amiből lehet választani, hookot vagy pedig ezt...de ettől befagy.

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <kzarg>

#define PLUGINNAME      "KZ Jetpack Reward"
#define VERSION      "1.0"
#define AUTHOR         "KleeneX / Connor" // FYI KleeneX is DevCones

#define MAX_PLAYERS   32

#define message_begin_f(%1,%2,%3,%4)   engfunc(EngFunc_MessageBegin,%1,%2,%3,%4)
#define write_coord_f(%1)         engfunc(EngFunc_WriteCoord,%1)
#define AllocString(%1)            engfunc(EngFunc_AllocString,%1)

#define max_f(%1,%2)   %1 > %2 ? %1 : %2

#define   m_pPlayer            41
#define   m_flNextPrimaryAttack   46
#define   m_flNextSecondaryAttack   47
#define   m_flTimeWeaponIdle      48

new
   g_bHasJet[MAX_PLAYERS+1], g_rewarditem,
   g_iFlameSprite, g_iExploSprite, g_iTrailSprite,
   g_pCvarSpeed, g_pCvarRocketDelay, g_pCvarRocketSpeed,
   g_iVModel, g_iPModel

public plugin_precache()
{
   precache_model("models/p_egon.mdl")
   precache_model("models/v_egon.mdl")
   
   precache_model("models/rpgrocket.mdl")
   precache_sound("weapons/rocketfire1.wav")
   
   g_iExploSprite = precache_model( "sprites/zerogxplode.spr")
   g_iTrailSprite = precache_model( "sprites/smoke.spr")
   g_iFlameSprite = precache_model( "sprites/xfireball3.spr")
}

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHOR)

   register_cvar("kz_jetpack", "v1.1", FCVAR_SERVER)

   g_pCvarSpeed = register_cvar("jp_speed", "800")
   g_pCvarRocketDelay = register_cvar("jp_rocket_delay", "15.0")
   g_pCvarRocketSpeed = register_cvar("jp_rocket_speed", "1000")

   RegisterHam(Ham_Touch, "info_target", "InfoTarget_Touch")
   RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Knife_PrimaryAttack")
   RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "Knife_SecondaryAttack")

   RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "Knife_Deploy", 1)
   g_iVModel = AllocString("models/v_egon.mdl")
   g_iPModel = AllocString("models/p_egon.mdl")

   g_rewarditem = kz_rewards_item_register("JetPack", "")
}

public client_putinserver(id)
{
   g_bHasJet[id] = 0
}

public kz_itemrewardsmenu(id, item, page)
{
   if( item == g_rewarditem )
      g_bHasJet[id] = 1
   
}

public kz_prestartclimb(id)
{
   g_bHasJet[id] = 0
}

public Knife_PrimaryAttack( iEnt )
{
   static id ; id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)

   if(!g_bHasJet[id])
   {
          return HAM_IGNORED
   }

   kz_cheat_detection(id, "AutoBhop")

   static Float:fVelocity[3]

   velocity_by_aim(id , get_pcvar_num(g_pCvarSpeed) , fVelocity)

   set_pev(id, pev_velocity, fVelocity)
   set_pev(id, pev_gaitsequence, 6)

   Smoke_Effect(id)

   if( pev(id, pev_weaponanim) )
   {
      SendWeaponAnim(id, 0)
   }

   set_pdata_float(iEnt, m_flNextPrimaryAttack, 0.1, 4)
   set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, 20.0, 4)

   return HAM_SUPERCEDE
}

public Knife_SecondaryAttack( iEnt )
{
   static id ; id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)

   if(!g_bHasJet[id])
   {
          return HAM_IGNORED
   }

   static iInfoTarget
   if( !iInfoTarget )
   {
      iInfoTarget = AllocString("info_target")
   }
   new iRocket = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, iInfoTarget)
   if(!pev_valid(iRocket))
      return HAM_SUPERCEDE

   engfunc(EngFunc_SetModel, iRocket, "models/rpgrocket.mdl")
   ExecuteHam(Ham_Spawn, iRocket)      

   set_pev(iRocket, pev_message, "jp_rocket")

   set_pev(iRocket, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)
   set_pev(iRocket, pev_solid, SOLID_BBOX)

   new Float:flOrigin[3]
   pev(id, pev_origin, flOrigin)

   new Float:Aim[3]
   velocity_by_aim(id, 64, Aim)

   flOrigin[0] += Aim[0]
   flOrigin[1] += Aim[1]
   engfunc(EngFunc_SetOrigin, iRocket, flOrigin)

   new Float:velocity[3], Float:angles[3]
   velocity_by_aim(id, get_pcvar_num(g_pCvarRocketSpeed), velocity)

   set_pev(iRocket, pev_velocity, velocity)
   vector_to_angle(velocity, angles)
   set_pev(iRocket, pev_angles, angles)
   set_pev(iRocket, pev_owner, id)
   set_pev(iRocket, pev_takedamage, 1.0)

   Make_Trail(iRocket)

   emit_sound(iRocket, CHAN_WEAPON, "weapons/rocketfire1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

   SendWeaponAnim(id, 1)

   set_pdata_float(iEnt, m_flNextPrimaryAttack, 2.0, 4)
   set_pdata_float(iEnt, m_flNextSecondaryAttack, max_f(2.0, get_pcvar_float(g_pCvarRocketDelay)), 4)
   set_pdata_float(iEnt, m_flTimeWeaponIdle, 20.0, 4)
   return HAM_SUPERCEDE
}

public Knife_Deploy(iEnt)
{
   new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)
   if(g_bHasJet[id])
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel, g_iVModel)
      set_pev(id, pev_weaponmodel, g_iPModel)
      SendWeaponAnim(id, 9)
   }
}

SendWeaponAnim(id, iAnim)
{
   set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)

   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, _, id)
   write_byte(iAnim)
   write_byte(pev(id,pev_body))
   message_end()
}

public InfoTarget_Touch(iRocket, iEnt)
{
   static classname[11]
   pev(iRocket, pev_message, classname, 10)

   if( !equal(classname, "jp_rocket") )
      return

   static Float:fOrigin[3]
   pev(iRocket, pev_origin, fOrigin)

   message_begin_f(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fOrigin, 0)
   write_byte(TE_EXPLOSION)
   write_coord_f(fOrigin[0])
   write_coord_f(fOrigin[1])
   write_coord_f(fOrigin[2])
   write_short(g_iExploSprite)
   write_byte(30)
   write_byte(15)
   write_byte(0)
   message_end()

   engfunc(EngFunc_RemoveEntity, iRocket)
}

Make_Trail(iEnt)
{
   message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
   write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
   write_short(iEnt)
   write_short(g_iTrailSprite)
   write_byte(10)
   write_byte(2)
   write_byte(255)
   write_byte(150)
   write_byte(55)
   write_byte(255)
   message_end()
}

Smoke_Effect(id)
{
   static iOrigin[3]
   get_user_origin(id, iOrigin)

   message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
   write_byte(TE_SPRITE)
   write_coord(iOrigin[0])
   write_coord(iOrigin[1])
   write_coord(iOrigin[2]-10)
   write_short(g_iFlameSprite)
   write_byte(10)
   write_byte(115)
   message_end()
}

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Befagy
HozzászólásElküldve:2012.04.15. 19:43 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Log?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Befagy
HozzászólásElküldve:2012.04.15. 19:55 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
úgyértem el se indul tőle a szeró

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Befagy
HozzászólásElküldve:2012.04.15. 19:59 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Attol meg dob logot :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Befagy
HozzászólásElküldve:2012.04.15. 22:04 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
XDD

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Befagy
HozzászólásElküldve:2012.04.15. 22:23 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
GhostRyder írta:
XDD


MI ebbe a vicces?:DHa nem indul el a szero az amxx dob logot :)Es abba irja melyik plugin a bunos :)

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Befagy
HozzászólásElküldve:2012.04.15. 23:13 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Azt vágom xD éppen azon röhögök xD

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole