hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 10:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 326 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 326 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ultimate Sound hiba
HozzászólásElküldve: 2012.04.20. 19:19 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.04.04. 18:39
Hozzászólások: 15
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok,
Most raktam fel az ultimate sounds-nak ezt a verzióját: http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... matesounds
Alapvetően jól működik, a gondom az vele, hogy a szerveremen vannak körvégi zenék is, ezeket pedig elvágja, amint új kör kezdődik. Tehát amikor nyer vmelyik oldal, akkor ugye elindul a körvégi zene, viszont ahogy kezdődik a következő kör (amikor kidob CT vagy T kezdőre) akkor ezt a zenét elvágja.

Bocsi ha már volt, én nem találtam sehol.
Köszi előre is.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Sound hiba
HozzászólásElküldve: 2012.04.20. 19:38 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Feltételezem hogy a kör kezdő zene miatt stoppolja le az előzőt, tehát kiszedtem neked belőle!

Így próbáld:
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3.  

  4. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"

  5. #define PLUGIN_VERSION "1.0"

  6. #define PLUGIN_AUTHOR "Dizzy"

  7.  

  8.  

  9. new lastman_mode;

  10. new alone_ann = 0;

  11. new kills[33] = {0,...};

  12. new deaths[33] = {0,...};

  13. new kill[33][24];

  14.  

  15. #define LEVELS 13

  16. #define hsounds 14

  17. #define knsounds 2

  18. #define prpsounds 4

  19. #define maxdbsounds 2

  20. #define TASK_CLEAR_KILL    100

  21.  

  22. new hsenable

  23. new knifeenable

  24. new cvardouble

  25. new killstreaktype

  26.  

  27.  

  28. new levels[13] = {3,4,5,6,7,8,9,10,11,13,15,18,20};

  29.  

  30. new sounds[13][] =

  31. {

  32. "sound/ultimatesound/1",

  33. "sound/ultimatesound/2",

  34. "sound/ultimatesound/3",

  35. "sound/ultimatesound/4",

  36. "sound/ultimatesound/5",

  37. "sound/ultimatesound/6",

  38. "sound/ultimatesound/7",

  39. "sound/ultimatesound/8",

  40. "sound/ultimatesound/9",

  41. "sound/ultimatesound/10",

  42. "sound/ultimatesound/11",

  43. "sound/ultimatesound/12",

  44. "sound/ultimatesound/13"

  45. };

  46.  

  47. new messages[13][] =

  48. {

  49. "%s: 1.szint: 3 kill Tripla Kill !!!",

  50. "%s: 2.szint: 4 kill Multi Kill !!!",

  51. "%s: 3.szint: 5 kill Ultra Kill !!!",

  52. "%s: 4 szint: 6 kill Mega Kill !!!",

  53. "%s: 5.szint: 8 kill Tombol !!!",

  54. "%s: 6.szint: 9 kill Gyilkologe'p !!! ",

  55. "%s: 7.szint: 10 kill Hihetetlen !!!",

  56. "%s: 8.szint: 11 kill Szörnyeteg !!!",

  57. "%s: 9.szint: 12 kill Szent szar !!!",

  58. "%s: 10.szint: 13 kill Isteni !!!",

  59. "%s: +11 szint: 15 kill Isten vagy !!!",

  60. "%s: +12 szint: 18 kill Legyozhetetlen !!!",

  61. "%s: +13 szint: 20 kill Ki'raly vagy !!!"

  62. };

  63.  

  64. new hslist[hsounds][] =

  65. {

  66. "sound/ultimatesound/hs1",

  67. "sound/ultimatesound/hs2",

  68. "sound/ultimatesound/hs3",

  69. "sound/ultimatesound/hs4",

  70. "sound/ultimatesound/hs5",

  71. "sound/ultimatesound/hs6",

  72. "sound/ultimatesound/hs7",

  73. "sound/ultimatesound/hs8",

  74. "sound/ultimatesound/hs9",

  75. "sound/ultimatesound/hs10",

  76. "sound/ultimatesound/hs11",

  77. "sound/ultimatesound/hs12",

  78. "sound/ultimatesound/hs13",

  79. "sound/ultimatesound/hs14"

  80.  

  81. }

  82.  

  83.  

  84. new preplist[prpsounds][]=

  85. {

  86. "sound/ultimatesound/prepare1",

  87. "sound/ultimatesound/prepare2",

  88. "sound/ultimatesound/prepare3",

  89. "sound/ultimatesound/prepare4"

  90. }

  91.  

  92.  

  93.  

  94.  

  95.  

  96. new hsmessages[4][]=

  97. {

  98. "%s leszedte %s fejét !!",

  99. "%s hihetetlen fejest adott %s-nak !",

  100. "%s -tol kapott egy gyonyoru HEADSHOT-ot %s!",

  101. "%s adott %s -nek egy  super headshotot !"

  102. }

  103.  

  104. new knlist[knsounds][]=

  105. {

  106. "sound/ultimatesound/knife1",

  107. "sound/ultimatesound/knife2"

  108. }

  109.  

  110. new knmessages[3][]=

  111. {

  112. "%s ledofte %s",

  113. "%s felszabdalta a ke'se'vel %s",      

  114. "%s lekeselte %s"

  115. }

  116.  

  117.  

  118. new doublelist[maxdbsounds][]=

  119. {

  120. "sound/ultimatesound/doublekill1",

  121. "sound/ultimatesound/doublekill2"

  122. }

  123.  

  124. new messagesnohp[5][]=

  125. {

  126.  

  127. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Sza'mitunk ra'd haver el ne baszd!",

  128. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letmento csomag",

  129. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Kinyirta'k a csapta'rsaid.Sok szerencse't!",

  130. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Te vagy az utolso reme'nyunk!",

  131. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Most egyedul vagy.Jo szorakozast!"

  132. }

  133.  

  134. new messageshp[5][]=

  135. {

  136.  

  137. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Sza'mitunk ra'd haver el ne baszd!",

  138. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letmento csomag",

  139. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Kinyirta'k a csapta'rsaid.Sok szerencse't!",

  140. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az utolso reme'nyunk!",

  141. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Most egyedul vagy.Jo szorakozast!"

  142.  

  143. }

  144.  

  145. is_mode_set(bits) {

  146.     new mode[9];

  147.     get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);

  148.     return read_flags(mode) & bits;

  149. }

  150.  

  151. public plugin_init() {

  152.     register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);

  153.     killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");

  154.     register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");

  155.     register_event("DeathMsg", "event_death", "a");

  156.     hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");

  157.     knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");

  158.     cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");

  159.     register_event("DeathMsg","death_msg","a");

  160.     register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw");

  161.     register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w");

  162.     lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","abc")

  163.    

  164.     return PLUGIN_CONTINUE;

  165. }

  166.  

  167.  

  168. public event_death(id) {

  169.     new killer = read_data(1);

  170.     new victim = read_data(2);

  171.     new headshot = read_data(3);

  172.     new weapon[24], vicname[32], killname[32]

  173.     read_data(4,weapon,23)

  174.     get_user_name(victim,vicname,31)

  175.     get_user_name(killer,killname,31)

  176.    

  177.    

  178.  

  179.     if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)

  180.     {

  181.         set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)

  182.         show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)

  183.         new i

  184.         i = random_num(0,hsounds-1)

  185.         client_cmd(0,"mp3 play %s",hslist[i])

  186.     }

  187.  

  188.    

  189.     if(weapon[0] == 'k'  && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)

  190.     {

  191.         set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)

  192.         show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)

  193.         new r

  194.         r = random_num(0,knsounds-1)

  195.         client_cmd(0,"mp3 play %s",knlist[r])  

  196.     }

  197.    

  198.    

  199.    

  200.  

  201.    

  202.    

  203.     if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)

  204.     {

  205.         set_hudmessage(0, 200, 0, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0)

  206.         show_hudmessage(0,"OMG %s Szep Dupla oles", killname)

  207.         kill[killer][0] = 0;

  208.         new q

  209.         q= random_num(0,maxdbsounds-1)

  210.         client_cmd(0,"mp3 play %s",doublelist[q])

  211.     }

  212.    

  213.     else

  214.     {

  215.         kill[killer] = weapon;

  216.         set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);

  217.     }

  218.        

  219.        

  220.    

  221.     kills[killer] += 1;

  222.     kills[victim] = 0;

  223.     deaths[killer] = 0;

  224.     deaths[victim] += 1;

  225.  

  226.     for (new i = 0; i < LEVELS; i++)

  227.     {

  228.         if (kills[killer] == levels[i])

  229.         {

  230.             announce(killer, i);

  231.             return PLUGIN_CONTINUE;

  232.         }

  233.     }

  234.  

  235.     return PLUGIN_CONTINUE;

  236. }

  237.  

  238. announce(killer, level)

  239. {

  240.        

  241.     new name[33]

  242.  

  243.     get_user_name(killer, name, 32);

  244.     set_hudmessage( 0, 255, 0, 0.05, 0.65, 0, 3.0, 3.0, 0.01, 0.1, 2);

  245.  

  246.     if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)

  247.     return PLUGIN_HANDLED;

  248.    

  249.    

  250.    

  251.     if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)

  252.     {

  253.         show_hudmessage(0, messages[level], name);

  254.     }

  255.        

  256.     if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)

  257.     {

  258.         client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds[level]);

  259.     }

  260.  

  261.     if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)

  262.     {

  263.         show_hudmessage(0, messages[level], name);

  264.         client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds[level]);

  265.     }

  266.        

  267.     return PLUGIN_CONTINUE;

  268.        

  269. }

  270.  

  271.  

  272. public reset_hud(id)

  273. {

  274.     if (is_mode_set(16)) {

  275.       if (kills[id] > levels[0]) {

  276.         client_print(id, print_chat,

  277.                      "* Egymas utan %d oles ", kills[id]);

  278.       } else if (deaths[id] > 1) {

  279.         client_print(id, print_chat,

  280.                      "* Ma'r %d halalod volt egymas utan.", deaths[id]);

  281.  

  282.         }

  283.     }

  284. }

  285.  

  286.  

  287. public client_connect(id) {

  288.     kills[id] = 0;

  289.     deaths[id] = 0;

  290. }

  291.  

  292. public clear_kill(taskid)

  293.  {

  294.     new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;

  295.     kill[id][0] = 0;

  296.  }

  297.  

  298. public roundend_msg(id)

  299.  

  300.         alone_ann = 0

  301.  

  302. public death_msg(id)

  303. {

  304.  

  305.         new lmmode[8]

  306.         get_pcvar_string(lastman_mode,lmmode,8)

  307.         new lmmode_bit = read_flags(lmmode)

  308.  

  309.         new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last

  310.         get_players(players_ct,ict,"ae","CT")  

  311.         get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")  

  312.  

  313.         if (ict==1&&ite==1)

  314.         {

  315.                 new name1[32], name2[32]

  316.                 get_user_name(players_ct[0],name1,32)

  317.                 get_user_name(players_t[0],name2,32)

  318.                 set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

  319.  

  320.                 if (lmmode_bit & 1)

  321.                 {

  322.                         if (lmmode_bit & 2)

  323.                         {

  324.                                 show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))

  325.                         }

  326.  

  327.                         else

  328.                         {

  329.                                 show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)

  330.                         }

  331.  

  332.                         if (lmmode_bit & 4)

  333.                         {

  334.                                 for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)

  335.                                         if( is_user_connected(i) == 1 )

  336.                                                 client_cmd(i,"mp3 play sound/ultimatesound/maytheforce")

  337.                         }

  338.                 }

  339.         }

  340.         else

  341. {  

  342.         if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))

  343.         {

  344.                 last=players_ct[0]

  345.                 client_cmd(last,"mp3 play sound/ultimatesound/oneandonly")

  346.  

  347.         }

  348.  

  349.         else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))

  350.         {

  351.                 last=players_t[0]

  352.                 client_cmd(last,"mp3 play sound/ultimatesound/oneandonly")

  353.         }

  354.  

  355.         else

  356.         {

  357.                 return PLUGIN_CONTINUE

  358.         }

  359.         alone_ann = last

  360.         new name[32]  

  361.         get_user_name(last,name,32)

  362.  

  363.         if (lmmode_bit & 1)

  364.         {

  365.                 set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

  366.  

  367.                 if (lmmode_bit & 2)

  368.                 {

  369.                         show_hudmessage(0, messageshp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))

  370.                 }

  371.  

  372.                 else

  373.                 {

  374.                         show_hudmessage(0, messagesnohp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name )

  375.                 }

  376.         }

  377.  

  378. }

  379.         return PLUGIN_CONTINUE  

  380. }

  381. public plugin_precache()

  382. {

  383. precache_sound("ultimatesound/1.mp3")

  384. precache_sound("ultimatesound/2.mp3")

  385. precache_sound("ultimatesound/3.mp3")

  386. precache_sound("ultimatesound/4.mp3")

  387. precache_sound("ultimatesound/5.mp3")

  388. precache_sound("ultimatesound/6.mp3")

  389. precache_sound("ultimatesound/7.mp3")

  390. precache_sound("ultimatesound/8.mp3")

  391. precache_sound("ultimatesound/9.mp3")

  392. precache_sound("ultimatesound/11.mp3")

  393. precache_sound("ultimatesound/12.mp3")

  394. precache_sound("ultimatesound/hs1.mp3")

  395. precache_sound("ultimatesound/hs2.mp3")

  396. precache_sound("ultimatesound/hs3.mp3")

  397. precache_sound("ultimatesound/hs4.mp3")

  398. precache_sound("ultimatesound/hs5.mp3")

  399. precache_sound("ultimatesound/hs6.mp3")

  400. precache_sound("ultimatesound/hs7.mp3")

  401. precache_sound("ultimatesound/hs8.mp3")

  402. precache_sound("ultimatesound/hs9.mp3")

  403. precache_sound("ultimatesound/hs10.mp3")

  404. precache_sound("ultimatesound/hs11.mp3")

  405. precache_sound("ultimatesound/hs12.mp3")

  406. precache_sound("ultimatesound/hs13.mp3")

  407. precache_sound("ultimatesound/hs14.mp3")

  408. precache_sound("ultimatesound/knife1.mp3")

  409. precache_sound("ultimatesound/knife2.mp3")

  410. precache_sound("ultimatesound/prepare1.mp3")

  411. precache_sound("ultimatesound/prepare2.mp3")

  412. precache_sound("ultimatesound/prepare3.mp3")

  413. precache_sound("ultimatesound/prepare4.mp3")

  414. precache_sound("ultimatesound/doublekill1.mp3")

  415. precache_sound("ultimatesound/doublekill2.mp3")

  416. }

  417.  

  418.  

  419.  

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Sound hiba
HozzászólásElküldve: 2012.04.20. 20:11 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.04.04. 18:39
Hozzászólások: 15
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Köszi, ez így most működik.

Lenne még egy dolog, ez egy kicsit off-os ide, de sztem a hiba hasonló lehet.
Beraktam a szerveremre ezt a plugint, töltés közben játszik le zenét: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=367152
Ezzel is ugyanaz a baj, mint az ultimate sounds-al, hogy működik, csak elvágja a körvégi zenét.

Hasonló lehet a hiba?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Sound hiba
HozzászólásElküldve: 2012.04.20. 20:13 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Aha ugyan az, szedd ki ezt mindenféleképpen!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Sound hiba
HozzászólásElküldve: 2012.04.20. 21:11 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.04.04. 18:39
Hozzászólások: 15
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Ki tudnád szedni nekem?
Nemrég kezdtem, nem igazán értek a kódokhoz (még).


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Sound hiba
HozzászólásElküldve: 2012.04.20. 21:26 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.27. 23:19
Hozzászólások: 1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
dikk... a plugint szedd ki!

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Sound hiba
HozzászólásElküldve: 2012.04.20. 21:31 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.04.04. 18:39
Hozzászólások: 15
Megköszönték neki: 2 alkalommal
úgy nyilván jó, de nem lehet megoldani vhogy, h ne vágja el?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate Sound hiba
HozzászólásElküldve: 2012.04.21. 20:26 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.04.04. 18:39
Hozzászólások: 15
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Most előjött egy másik hiba az ultimate sounds-al kapcsolatban.
Most az van, h csak akkor szólnak az ultimate sounds-os hangok, ha le van rakva a bomba, ha nincs akkor csak kiírja a szöveget, hogy pl fejlövés, de nem szól a hang.

Erre van vmi megoldásotok?

Köszi előre is


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 86 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole