hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Deathrun bugg javító
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=4215
Oldal: 1 / 1

Szerző:  GhostRyder [2012.04.26. 22:30 ]
Hozzászólás témája:  Deathrun bugg javító

Helló

Tudtok adni egy linket? Lényege, hogy minden dr mapon javitja a buggot...(legalábbis sok-on)
pl.:
Temple
A 2. csapda (forgo) melle ha legugol a csavo akkor nem buggolodik.
A 3. csapda lenyitasa utan a csapda szelen ne lehesen elmeni...

Szerző:  tson_ [2012.04.26. 22:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Deathrun bugg javító

GhostRyder írta:
A 3. csapda lenyitasa utan a csapda szelen ne lehesen elmeni...

Szerintem direkt csinálta úgy xpaw.
esetleg próbáld meg ezT: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=861113

Szerző:  IrOn [2012.04.26. 23:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Deathrun bugg javító

+ez is jó:(igaz ez nem arra való)
ez ha van olyan tárgy a pályán ami MAGÁTÓL forog(func_rotating entity), az általában 1-2 kör után bebugol és úgy látni mintha nem forogna, na ezzel látod végig, hogy forog:D
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=385925

Szerző:  pixxa112 [2012.04.26. 23:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Deathrun bugg javító

Vagy tedd fel ezt:

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
//magyarosította gina xd
new stuck[33]

new cvar[3]

new const Float:size[][3] = {
   {0.0, 0.0, 1.0}, {0.0, 0.0, -1.0}, {0.0, 1.0, 0.0}, {0.0, -1.0, 0.0}, {1.0, 0.0, 0.0}, {-1.0, 0.0, 0.0}, {-1.0, 1.0, 1.0}, {1.0, 1.0, 1.0}, {1.0, -1.0, 1.0}, {1.0, 1.0, -1.0}, {-1.0, -1.0, 1.0}, {1.0, -1.0, -1.0}, {-1.0, 1.0, -1.0}, {-1.0, -1.0, -1.0},
   {0.0, 0.0, 2.0}, {0.0, 0.0, -2.0}, {0.0, 2.0, 0.0}, {0.0, -2.0, 0.0}, {2.0, 0.0, 0.0}, {-2.0, 0.0, 0.0}, {-2.0, 2.0, 2.0}, {2.0, 2.0, 2.0}, {2.0, -2.0, 2.0}, {2.0, 2.0, -2.0}, {-2.0, -2.0, 2.0}, {2.0, -2.0, -2.0}, {-2.0, 2.0, -2.0}, {-2.0, -2.0, -2.0},
   {0.0, 0.0, 3.0}, {0.0, 0.0, -3.0}, {0.0, 3.0, 0.0}, {0.0, -3.0, 0.0}, {3.0, 0.0, 0.0}, {-3.0, 0.0, 0.0}, {-3.0, 3.0, 3.0}, {3.0, 3.0, 3.0}, {3.0, -3.0, 3.0}, {3.0, 3.0, -3.0}, {-3.0, -3.0, 3.0}, {3.0, -3.0, -3.0}, {-3.0, 3.0, -3.0}, {-3.0, -3.0, -3.0},
   {0.0, 0.0, 4.0}, {0.0, 0.0, -4.0}, {0.0, 4.0, 0.0}, {0.0, -4.0, 0.0}, {4.0, 0.0, 0.0}, {-4.0, 0.0, 0.0}, {-4.0, 4.0, 4.0}, {4.0, 4.0, 4.0}, {4.0, -4.0, 4.0}, {4.0, 4.0, -4.0}, {-4.0, -4.0, 4.0}, {4.0, -4.0, -4.0}, {-4.0, 4.0, -4.0}, {-4.0, -4.0, -4.0},
   {0.0, 0.0, 5.0}, {0.0, 0.0, -5.0}, {0.0, 5.0, 0.0}, {0.0, -5.0, 0.0}, {5.0, 0.0, 0.0}, {-5.0, 0.0, 0.0}, {-5.0, 5.0, 5.0}, {5.0, 5.0, 5.0}, {5.0, -5.0, 5.0}, {5.0, 5.0, -5.0}, {-5.0, -5.0, 5.0}, {5.0, -5.0, -5.0}, {-5.0, 5.0, -5.0}, {-5.0, -5.0, -5.0}
}

public plugin_init() {
   register_plugin("Automatic Unstuck","1.5","NL)Ramon(NL")
   cvar[0] = register_cvar("amx_autounstuck","1")
   cvar[1] = register_cvar("amx_autounstuckeffects","1")
   cvar[2] = register_cvar("amx_autounstuckwait","7")
   set_task(0.1,"checkstuck",0,"",0,"b")
}

public checkstuck() {
   if(get_pcvar_num(cvar[0]) >= 1) {
      static players[32], pnum, player
      get_players(players, pnum)
      static Float:origin[3]
      static Float:mins[3], hull
      static Float:vec[3]
      static o,i
      for(i=0; i<pnum; i++){
         player = players[i]
         if (is_user_connected(player) && is_user_alive(player)) {
            pev(player, pev_origin, origin)
            hull = pev(player, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN
            if (!is_hull_vacant(origin, hull,player) && !get_user_noclip(player) && !(pev(player,pev_solid) & SOLID_NOT)) {
               ++stuck[player]
               if(stuck[player] >= get_pcvar_num(cvar[2])) {
                  pev(player, pev_mins, mins)
                  vec[2] = origin[2]
                  for (o=0; o < sizeof size; ++o) {
                     vec[0] = origin[0] - mins[0] * size[o][0]
                     vec[1] = origin[1] - mins[1] * size[o][1]
                     vec[2] = origin[2] - mins[2] * size[o][2]
                     if (is_hull_vacant(vec, hull,player)) {
                        engfunc(EngFunc_SetOrigin, player, vec)
                        effects(player)
                        set_pev(player,pev_velocity,{0.0,0.0,0.0})
                        o = sizeof size
                     }
                  }
               }
            }
            else
            {
               stuck[player] = 0
            }
         }
      }
   }
}

stock bool:is_hull_vacant(const Float:origin[3], hull,id) {
   static tr
   engfunc(EngFunc_TraceHull, origin, origin, 0, hull, id, tr)
   if (!get_tr2(tr, TR_StartSolid) || !get_tr2(tr, TR_AllSolid)) //get_tr2(tr, TR_InOpen))
      return true
   
   return false
}

public effects(id) {
   if(get_pcvar_num(cvar[1])) {
      set_hudmessage(255,150,50, -1.0, 0.65, 0, 6.0, 1.5,0.1,0.7) // HUDMESSAGE
      show_hudmessage(id,"Ki lettel szedve!") // HUDMESSAGE
      message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,105,{0,0,0},id )     
      write_short(1<<10)   // fade lasts this long duration
      write_short(1<<10)   // fade lasts this long hold time
      write_short(1<<1)   // fade type (in / out)
      write_byte(20)            // fade red
      write_byte(255)    // fade green
      write_byte(255)        // fade blue
      write_byte(255)    // fade alpha
      message_end()
      client_cmd(id,"spk fvox/blip.wav")
   }
}

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/