hlmod.hu
https://hlmod.hu/

tömb nullázás
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=4219
Oldal: 1 / 2

Szerző:  HunGamer [2012.04.27. 17:11 ]
Hozzászólás témája:  tömb nullázás

Sziasztok!
A plugin elején létrehoztam egy tömböt:
Kód:
new votelimit[33];

Közben változtattam meg minden és a végén ki akarom nullázni.
Így csináljam?
Kód:
for(new i=1; i<33; i++)
{
   votelimit[i] = 0;
}

Szerző:  kiki [2012.04.27. 17:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: tömb nullázás

Attól függ mibe nullázod, ha indexes függvény akkor csak simán nemkell ciklus! Ha meg nem indexes akkor for ciklus, de játékos lekéréssel!

Szerző:  IrOn [2012.04.27. 17:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: tömb nullázás

HunGamer írta:
Sziasztok!
A plugin elején létrehoztam egy tömböt:
Kód:
new votelimit[33];

Közben változtattam meg minden és a végén ki akarom nullázni.
Így csináljam?
Kód:
for(new i=1; i<33; i++)
{
   votelimit[i] = 0;
}

Kód:
new players[32], pnum;
get_players(players, pnum)
for(new i=0; i=<pnum; i++)
{
   votelimit[players[i]] = 0;
}


így kevesebbszer fut le, nem ?:D
vagy így is végigmegy a 32 playeren?

Szerző:  HunGamer [2012.04.27. 17:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: tömb nullázás

Hát megpróbáltam amit írtam és tényleg nem működött pedig elméletben kellene, hiszen for ciklusban azt csinálja, hogy
votelimit[0] = 0, votelimit[1] = 0 .... (amúgy igen indexxel használtam)

Szerző:  kiki [2012.04.27. 17:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: tömb nullázás

Akkor meg felesleges a ciklus, akkor csak az index "értékét" fogja nullázni!

Szerző:  Metal [2012.04.27. 17:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: tömb nullázás

Kód:
for(new i=0; i<33; i++)
{
   votelimit[i] = 0;
}

Szerző:  HunGamer [2012.04.28. 08:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: tömb nullázás

Köszi Metal, csak én azért 1-essel kezdtem, mert ID vel használtam.
Szerk: Na sikerült azzal amit Metal írt :) nem kellett get_players-et használni.

De ha már itt vagyunk akkor nem akarok új témát nyitni (max majd szóltok és akkor nyitok).
Szóval:
Kód:
new players[32], pnum, tempid
get_players(players, pnum, "c");
for( new i; i<pnum; i++ )
{
   tempid = players[i];
   set_user_health(tempid, 10)
}

Kód:
new pnum = get_playersnum()
for( new i=1; i<=pnum; i++ )
{
   set_user_health(i, 10)
}

ugyan az lesz az eredménye, nem?

Szerző:  Silent [2012.04.28. 08:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: tömb nullázás

Egyáltalán nem.

Szerző:  Metal [2012.04.28. 09:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: tömb nullázás

Nem.
Első esetben az élő játékosokon hajtja végre, a második meg mindenkin, de ha nincs fent adott idjű játékos, akkor elszállhat.
Azt további kivételkezeléssel javítható.


HunGamer írta:
Köszi Metal, csak én azért 1-essel kezdtem, mert ID vel használtam.
Szerk: Na sikerült azzal amit Metal írt :) nem kellett get_players-et használni.

De ha már itt vagyunk akkor nem akarok új témát nyitni (max majd szóltok és akkor nyitok).
Szóval:
Kód:
new players[32], pnum, tempid
get_players(players, pnum, "c");
for( new i; i<pnum; i++ )
{
   tempid = players[i];
   set_user_health(tempid, 10)
}

Kód:
new pnum = get_playersnum()
for( new i=1; i<=pnum; i++ )
{
   set_user_health(i, 10)
}

ugyan az lesz az eredménye, nem?

Szerző:  HunGamer [2012.04.28. 14:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: tömb nullázás

Rendben köszönöm.
Még azt kérdezném, hogy ha get_players-nél nem rakok flaget, és minden ID foglalt(tele van a szerver), akkor is mást csinálnak?

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/