hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.11.05. 00:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 286 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 284 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Baidu [Spider], Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: tömb nullázás
HozzászólásElküldve:2012.04.27. 17:11 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Sziasztok!
A plugin elején létrehoztam egy tömböt:
Kód:
new votelimit[33];

Közben változtattam meg minden és a végén ki akarom nullázni.
Így csináljam?
Kód:
for(new i=1; i<33; i++)
{
   votelimit[i] = 0;
}

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömb nullázás
HozzászólásElküldve:2012.04.27. 17:12 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Attól függ mibe nullázod, ha indexes függvény akkor csak simán nemkell ciklus! Ha meg nem indexes akkor for ciklus, de játékos lekéréssel!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömb nullázás
HozzászólásElküldve:2012.04.27. 17:13 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
HunGamer írta:
Sziasztok!
A plugin elején létrehoztam egy tömböt:
Kód:
new votelimit[33];

Közben változtattam meg minden és a végén ki akarom nullázni.
Így csináljam?
Kód:
for(new i=1; i<33; i++)
{
   votelimit[i] = 0;
}

Kód:
new players[32], pnum;
get_players(players, pnum)
for(new i=0; i=<pnum; i++)
{
   votelimit[players[i]] = 0;
}


így kevesebbszer fut le, nem ?:D
vagy így is végigmegy a 32 playeren?

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömb nullázás
HozzászólásElküldve:2012.04.27. 17:17 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Hát megpróbáltam amit írtam és tényleg nem működött pedig elméletben kellene, hiszen for ciklusban azt csinálja, hogy
votelimit[0] = 0, votelimit[1] = 0 .... (amúgy igen indexxel használtam)

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömb nullázás
HozzászólásElküldve:2012.04.27. 17:21 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Akkor meg felesleges a ciklus, akkor csak az index "értékét" fogja nullázni!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömb nullázás
HozzászólásElküldve:2012.04.27. 17:53 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Kód:
for(new i=0; i<33; i++)
{
   votelimit[i] = 0;
}

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömb nullázás
HozzászólásElküldve:2012.04.28. 08:01 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Köszi Metal, csak én azért 1-essel kezdtem, mert ID vel használtam.
Szerk: Na sikerült azzal amit Metal írt :) nem kellett get_players-et használni.

De ha már itt vagyunk akkor nem akarok új témát nyitni (max majd szóltok és akkor nyitok).
Szóval:
Kód:
new players[32], pnum, tempid
get_players(players, pnum, "c");
for( new i; i<pnum; i++ )
{
   tempid = players[i];
   set_user_health(tempid, 10)
}

Kód:
new pnum = get_playersnum()
for( new i=1; i<=pnum; i++ )
{
   set_user_health(i, 10)
}

ugyan az lesz az eredménye, nem?

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömb nullázás
HozzászólásElküldve:2012.04.28. 08:09 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Egyáltalán nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömb nullázás
HozzászólásElküldve:2012.04.28. 09:49 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Nem.
Első esetben az élő játékosokon hajtja végre, a második meg mindenkin, de ha nincs fent adott idjű játékos, akkor elszállhat.
Azt további kivételkezeléssel javítható.


HunGamer írta:
Köszi Metal, csak én azért 1-essel kezdtem, mert ID vel használtam.
Szerk: Na sikerült azzal amit Metal írt :) nem kellett get_players-et használni.

De ha már itt vagyunk akkor nem akarok új témát nyitni (max majd szóltok és akkor nyitok).
Szóval:
Kód:
new players[32], pnum, tempid
get_players(players, pnum, "c");
for( new i; i<pnum; i++ )
{
   tempid = players[i];
   set_user_health(tempid, 10)
}

Kód:
new pnum = get_playersnum()
for( new i=1; i<=pnum; i++ )
{
   set_user_health(i, 10)
}

ugyan az lesz az eredménye, nem?

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömb nullázás
HozzászólásElküldve:2012.04.28. 14:02 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Rendben köszönöm.
Még azt kérdezném, hogy ha get_players-nél nem rakok flaget, és minden ID foglalt(tele van a szerver), akkor is mást csinálnak?

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole