hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.05. 20:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 392 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 392 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Át írja valaki? PLS
HozzászólásElküldve:2012.04.29. 12:44 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
[spoiler]#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#include <fakemeta>

new g_itemhp, Armor, Health, Gravity

public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Human Pack", "1.3", "zombieplague")

g_itemhp = zp_register_extra_item("Human Pack", 100, ZP_TEAM_HUMAN)

Health = register_cvar("zp_hp_health", "1000"); // Amount of HP
Armor = register_cvar("zp_hp_armor", "300"); // Amount of Armor
Gravity = register_cvar("zp_hp_gravity", "0.7"); // Amount of Gravity
}

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
if (itemid == g_itemhp)
{

// Health
set_pev(player, pev_health, (pev(player, pev_health) + get_pcvar_float(Health)))

// Armor
set_pev(player, pev_armorvalue, (pev(player, pev_armorvalue) + get_pcvar_float(Armor)))

// Gravity
fm_set_user_gravity(player, get_pcvar_float(Gravity))

// Weapon
fm_give_item(player, "weapon_mp5navy")
fm_give_item(player, "weapon_ak47")
fm_give_item(player, "weapon_m4a1")
fm_give_item(player, "weapon_awp")
fm_give_item(player, "weapon_deagle")

// Item
fm_give_item(player, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(player, "weapon_flashbang")
fm_give_item(player, "weapon_smokegrenade")

// BP ammo
fm_set_user_bpammo(player, CSW_DEAGLE, 200)
fm_set_user_bpammo(player, CSW_AK47, 200)
fm_set_user_bpammo(player, CSW_M4A1, 200)
fm_set_user_bpammo(player, CSW_AWP, 200)
fm_set_user_bpammo(player, CSW_MP5NAVY, 200)

fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 10, 5, 0, kRenderNormal, 16);

client_print(player, print_chat, "[ZP] Te Vettel Egy Ember Csomagot!")

}
}

stock fm_set_user_bpammo(id, weaponid, amnt)
{
static offset;
switch(weaponid)
{
case CSW_AWP: offset = 377;
case CSW_SCOUT,CSW_AK47,CSW_G3SG1: offset = 378;
case CSW_M249: offset = 379;
case CSW_FAMAS,CSW_M4A1,CSW_AUG,CSW_SG550,CSW_GALI,CSW_SG552: offset = 380;
case CSW_M3,CSW_XM1014: offset = 381;
case CSW_USP,CSW_UMP45,CSW_MAC10: offset = 382;
case CSW_FIVESEVEN,CSW_P90: offset = 383;
case CSW_DEAGLE: offset = 384;
case CSW_P228: offset = 385;
case CSW_GLOCK18,CSW_MP5NAVY,CSW_TMP,CSW_ELITE: offset = 386;
case CSW_FLASHBANG: offset = 387;
case CSW_HEGRENADE: offset = 388;
case CSW_SMOKEGRENADE: offset = 389;
default: return 0;
}
set_pdata_int(id,offset,amnt,5);

return 1;
}

stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0) {
set_pev(index, pev_gravity, gravity);

return 1;
}

stock fm_give_item(id, const item[])
{
static ent
ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item))
if (!pev_valid(ent)) return;

static Float:originF[3]
pev(id, pev_origin, originF)
set_pev(ent, pev_origin, originF)
set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN)
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)

static save
save = pev(ent, pev_solid)
dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, id)
if (pev(ent, pev_solid) != save)
return;

engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
}

// Set entity's rendering type (from fakemeta_util)
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
{
static Float:color[3]
color[0] = float(r)
color[1] = float(g)
color[2] = float(b)

set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
set_pev(entity, pev_rendercolor, color)
set_pev(entity, pev_rendermode, render)
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
}[/spoiler]
A fegyverek közül kellene ki venni mindet csak az m4a1-et meg a deagle-t bent hagyni. előre is kösz.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Át írja valaki? PLS
HozzászólásElküldve:2012.04.29. 13:18 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2008.04.28. 16:04
Hozzászólások:872
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 59 alkalommal
Kód:
  1. public zp_extra_item_selected(player, itemid)

  2. {

  3. if (itemid == g_itemhp)

  4. {

  5.  

  6. // Health

  7. set_pev(player, pev_health, (pev(player, pev_health) + get_pcvar_float(Health)))

  8.  

  9. // Armor

  10. set_pev(player, pev_armorvalue, (pev(player, pev_armorvalue) + get_pcvar_float(Armor)))

  11.  

  12. // Gravity

  13. fm_set_user_gravity(player, get_pcvar_float(Gravity))

  14.  

  15. // Weapon

  16. //fm_give_item(player, "weapon_mp5navy")

  17. //fm_give_item(player, "weapon_ak47")

  18. fm_give_item(player, "weapon_m4a1")

  19. //fm_give_item(player, "weapon_awp")

  20. fm_give_item(player, "weapon_deagle")

  21.  

  22. // Item

  23. fm_give_item(player, "weapon_hegrenade")

  24. fm_give_item(player, "weapon_flashbang")

  25. fm_give_item(player, "weapon_smokegrenade")

  26.  

  27. // BP ammo

  28. fm_set_user_bpammo(player, CSW_DEAGLE, 200)

  29. //fm_set_user_bpammo(player, CSW_AK47, 200)

  30. fm_set_user_bpammo(player, CSW_M4A1, 200)

  31. //fm_set_user_bpammo(player, CSW_AWP, 200)

  32. //fm_set_user_bpammo(player, CSW_MP5NAVY, 200)

  33.  

  34. fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 10, 5, 0, kRenderNormal, 16);

  35.  

  36. client_print(player, print_chat, "[ZP] Te Vettel Egy Ember Csomagot!")

  37.  

  38. }

  39. }

Minden más marad


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Át írja valaki? PLS
HozzászólásElküldve:2012.04.29. 13:56 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
CheeseDave írta:
Kód:
  1. public zp_extra_item_selected(player, itemid)

  2. {

  3. if (itemid == g_itemhp)

  4. {

  5.  

  6. // Health

  7. set_pev(player, pev_health, (pev(player, pev_health) + get_pcvar_float(Health)))

  8.  

  9. // Armor

  10. set_pev(player, pev_armorvalue, (pev(player, pev_armorvalue) + get_pcvar_float(Armor)))

  11.  

  12. // Gravity

  13. fm_set_user_gravity(player, get_pcvar_float(Gravity))

  14.  

  15. // Weapon

  16. //fm_give_item(player, "weapon_mp5navy")

  17. //fm_give_item(player, "weapon_ak47")

  18. fm_give_item(player, "weapon_m4a1")

  19. //fm_give_item(player, "weapon_awp")

  20. fm_give_item(player, "weapon_deagle")

  21.  

  22. // Item

  23. fm_give_item(player, "weapon_hegrenade")

  24. fm_give_item(player, "weapon_flashbang")

  25. fm_give_item(player, "weapon_smokegrenade")

  26.  

  27. // BP ammo

  28. fm_set_user_bpammo(player, CSW_DEAGLE, 200)

  29. //fm_set_user_bpammo(player, CSW_AK47, 200)

  30. fm_set_user_bpammo(player, CSW_M4A1, 200)

  31. //fm_set_user_bpammo(player, CSW_AWP, 200)

  32. //fm_set_user_bpammo(player, CSW_MP5NAVY, 200)

  33.  

  34. fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 10, 5, 0, kRenderNormal, 16);

  35.  

  36. client_print(player, print_chat, "[ZP] Te Vettel Egy Ember Csomagot!")

  37.  

  38. }

  39. }

Minden más marad

nem értem :D ami pirossal van az marad vagy ami ott van azt töröljem?

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Át írja valaki? PLS
HozzászólásElküldve:2012.04.29. 13:57 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
norbee.16 írta:
CheeseDave írta:
Kód:
  1. public zp_extra_item_selected(player, itemid)

  2. {

  3. if (itemid == g_itemhp)

  4. {

  5.  

  6. // Health

  7. set_pev(player, pev_health, (pev(player, pev_health) + get_pcvar_float(Health)))

  8.  

  9. // Armor

  10. set_pev(player, pev_armorvalue, (pev(player, pev_armorvalue) + get_pcvar_float(Armor)))

  11.  

  12. // Gravity

  13. fm_set_user_gravity(player, get_pcvar_float(Gravity))

  14.  

  15. // Weapon

  16. //fm_give_item(player, "weapon_mp5navy")

  17. //fm_give_item(player, "weapon_ak47")

  18. fm_give_item(player, "weapon_m4a1")

  19. //fm_give_item(player, "weapon_awp")

  20. fm_give_item(player, "weapon_deagle")

  21.  

  22. // Item

  23. fm_give_item(player, "weapon_hegrenade")

  24. fm_give_item(player, "weapon_flashbang")

  25. fm_give_item(player, "weapon_smokegrenade")

  26.  

  27. // BP ammo

  28. fm_set_user_bpammo(player, CSW_DEAGLE, 200)

  29. //fm_set_user_bpammo(player, CSW_AK47, 200)

  30. fm_set_user_bpammo(player, CSW_M4A1, 200)

  31. //fm_set_user_bpammo(player, CSW_AWP, 200)

  32. //fm_set_user_bpammo(player, CSW_MP5NAVY, 200)

  33.  

  34. fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 10, 5, 0, kRenderNormal, 16);

  35.  

  36. client_print(player, print_chat, "[ZP] Te Vettel Egy Ember Csomagot!")

  37.  

  38. }

  39. }

Minden más marad

nem ertem :D ami pirosal van az marad vagy ami ott van azt töröljem?

Ez már a kész kód részlet. Tudni illik a // jel kommentet jelent tehát ami utána van az olyan mintha nemis lenne


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Át írja valaki? PLS
HozzászólásElküldve:2012.04.30. 12:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
es ezis kb azt? ;

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Át írja valaki? PLS
HozzászólásElküldve:2012.04.30. 13:34 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
DeteCT0R írta:
es ezis kb azt? ;

Egyáltalán nem. A ; jel a sor végét jelenti.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Át írja valaki? PLS
HozzászólásElküldve:2012.04.30. 13:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
SMA-ban sor vég,de ini fájlokban igen, "mintha nem is lenne".


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Át írja valaki? PLS
HozzászólásElküldve:2012.04.30. 14:05 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Igen ini filokra ertemxd

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole