hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Aura! https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=4250 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | norbee.16 [2012.04.29. 15:11 ] |
Hozzászólás témája: | Aura! |
[spoiler]#include <amxmodx> #include <zombieplague> #include <fakemeta> new g_itemhp, Armor, Health, Gravity public plugin_init() { register_plugin("[ZP] Survivor Pack", "1.3", "zombieplague") g_itemhp = zp_register_extra_item("Tuelelo Csomag", 200, ZP_TEAM_HUMAN) Health = register_cvar("zp_hp_health", "850"); // Amount of HP Armor = register_cvar("zp_hp_armor", "300"); // Amount of Armor Gravity = register_cvar("zp_hp_gravity", "0.7"); // Amount of Gravity } public zp_extra_item_selected(player, itemid) { if (itemid == g_itemhp) { // Health set_pev(player, pev_health, (pev(player, pev_health) + get_pcvar_float(Health))) // Armor set_pev(player, pev_armorvalue, (pev(player, pev_armorvalue) + get_pcvar_float(Armor))) // Gravity fm_set_user_gravity(player, get_pcvar_float(Gravity)) // Weapon //fm_give_item(player, "weapon_mp5navy") //fm_give_item(player, "weapon_ak47") fm_give_item(player, "weapon_m4a1") //fm_give_item(player, "weapon_awp") fm_give_item(player, "weapon_deagle") // Item fm_give_item(player, "weapon_hegrenade") fm_give_item(player, "weapon_flashbang") fm_give_item(player, "weapon_smokegrenade") // BP ammo fm_set_user_bpammo(player, CSW_DEAGLE, 200) //fm_set_user_bpammo(player, CSW_AK47, 200) fm_set_user_bpammo(player, CSW_M4A1, 200) //fm_set_user_bpammo(player, CSW_AWP, 200) //fm_set_user_bpammo(player, CSW_MP5NAVY, 200) fm_set_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 10, 5, 0, kRenderNormal, 16); client_print(player, print_chat, "[ZP] Te Vettel Egy Tulelo Csomagot!") } } stock fm_set_user_bpammo(id, weaponid, amnt) { static offset; switch(weaponid) { case CSW_AWP: offset = 377; case CSW_SCOUT,CSW_AK47,CSW_G3SG1: offset = 378; case CSW_M249: offset = 379; case CSW_FAMAS,CSW_M4A1,CSW_AUG,CSW_SG550,CSW_GALI,CSW_SG552: offset = 380; case CSW_M3,CSW_XM1014: offset = 381; case CSW_USP,CSW_UMP45,CSW_MAC10: offset = 382; case CSW_FIVESEVEN,CSW_P90: offset = 383; case CSW_DEAGLE: offset = 384; case CSW_P228: offset = 385; case CSW_GLOCK18,CSW_MP5NAVY,CSW_TMP,CSW_ELITE: offset = 386; case CSW_FLASHBANG: offset = 387; case CSW_HEGRENADE: offset = 388; case CSW_SMOKEGRENADE: offset = 389; default: return 0; } set_pdata_int(id,offset,amnt,5); return 1; } stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0) { set_pev(index, pev_gravity, gravity); return 1; } stock fm_give_item(id, const item[]) { static ent ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item)) if (!pev_valid(ent)) return; static Float:originF[3] pev(id, pev_origin, originF) set_pev(ent, pev_origin, originF) set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN) dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent) static save save = pev(ent, pev_solid) dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, id) if (pev(ent, pev_solid) != save) return; engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent) } // Set entity's rendering type (from fakemeta_util) stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) { static Float:color[3] color[0] = float(r) color[1] = float(g) color[2] = float(b) set_pev(entity, pev_renderfx, fx) set_pev(entity, pev_rendercolor, color) set_pev(entity, pev_rendermode, render) set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount)) }[/spoiler] Ebbe valaki tudna rakni bele 1 aurát? hogy amikor meg veszik akkor kap 1 aurát is és fehér színű legyen. |
Szerző: | kiki [2012.04.30. 15:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Aura! |
Mármint mi legyen fehér, fegyver, ember, esetleg valami pályarész entyti ![]() |
Szerző: | norbee.16 [2012.04.30. 18:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Aura! |
kiki írta: Mármint mi legyen fehér, fegyver, ember, esetleg valami pályarész entyti ![]() őőő tudod van az aura ami körbe veszi az ember 1 olyat kéne bele rakni is az fehér színű legyen. szerk.: amikor van 1 fény kőrülőtte arra gondolok ![]() |
Szerző: | fear_ezmegmi [2012.04.30. 19:21 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Aura! |
Ezt rakd bele a kódba: Kód: set_user_rendering(index,kRenderFxGlowShell,255,255,255,kRenderNormal,25) |
Szerző: | norbee.16 [2012.04.30. 19:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Aura! |
ez az aura? ![]() ![]() |
Szerző: | fear_ezmegmi [2012.04.30. 19:25 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Aura! |
norbee.16 írta: ez az aura? ![]() Igen. Try this: Kód: #include <amxmodx> |
Szerző: | oroszrulett [2012.05.30. 17:50 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Aura! |
fear_ezmegmi?[][] : { "Már van benne egy "aurát" állító funkció : fm_set_rendering --> Használd azt.", "Nem raktad be az az INC-et, ami a set_user_rendering-et tartalmazza." } Ha meghalsz elveszi az aurát. ( mert hogy nézve ki az, hogy 10 kör műlva is fehér leszel? ) Kód:
|
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |