hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Bhoppal kisebbet ugrik
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=4251
Oldal: 1 / 1

Szerző:  tson_ [2012.04.29. 17:05 ]
Hozzászólás témája:  Bhoppal kisebbet ugrik

Hali, szal van ez a plugin : katt
Az Ironét másoltam ki de az a gáz hogy így kisebbet ugrik, úgyértem hogy magasságra. vannak olyan akadályok amihez ki kell kapcsolni majd vissza hogy fel lehessen rá ugrani, ezt valaki ki tudja küszöbölni ?
[spoiler]
Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>

#define    FL_WATERJUMP    (1<<11)    // player jumping out of water
#define    FL_ONGROUND    (1<<9)    // At rest / on the ground

new bool: onoff[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
    register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

    register_cvar("bh_enabled", "1")
    register_cvar("bh_autojump", "1")
    register_cvar("bh_showusage", "1")
    register_clcmd("say /bhop", "bhoponoff")
}

public client_PreThink(id) {
    if(onoff[id])
        return PLUGIN_CONTINUE

    if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
        return PLUGIN_CONTINUE

    entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)        // Disable slow down after jumping

    if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
        return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)        Make a player jump automatically
    if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump
        new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

        if (flags & FL_WATERJUMP)
            return PLUGIN_CONTINUE
        if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
            return PLUGIN_CONTINUE
        if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
            return PLUGIN_CONTINUE

        new Float:velocity[3]
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
        velocity[2] += 250.0
        entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

        entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)    // Play the Jump Animation
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
    set_task(30.0, "showUsage", id)

public showUsage(id) {
    if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
        return PLUGIN_HANDLED

    if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
        client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunnyhop bekapcsolva! Csak nyomd fojamatosan az ugra'st!")
    } else {
        client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunnyhop bekapcsolva!Csak nyomd fojamatosan az ugra'st!")
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public bhoponoff(id){
    onoff[id] = onoff[id] ? false : true;
}
[/spoiler]

Szerző:  kiki [2012.04.30. 15:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bhoppal kisebbet ugrik

Ebből semmit sem érteni, pls érthetően!

Szerző:  tson_ [2012.04.30. 15:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bhoppal kisebbet ugrik

Adott egy 5 cm magasságú doboz. Na ez a plugin bevan kapcsolva akkor nemlehet felugrani rá, 4 cm-t ugrik felfele, ha kikapcsolom akkor pedig 5 cm-t ugrik. Érthető mostmár ?

Szerző:  kiki [2012.04.30. 15:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bhoppal kisebbet ugrik

Nemhiszem hogy centiben van! Ebben a pluginban nemlátok magasság beállítást! Tehát kiszeded és jólesz:)

Szerző:  tson_ [2012.04.30. 15:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bhoppal kisebbet ugrik

Ez egy példa, hogy MEGÉRTSD ÉS NE TUDJ BELEKÖTNI. :evil:

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/