hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Menü? Miért roszz?
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=4319
Oldal: 1 / 1

Szerző:  oroszrulett [2012.05.06. 11:25 ]
Hozzászólás témája:  Menü? Miért roszz?

Hali! Csináltam egy plugin, egy darabig jó is volt, de utána nem. Egy másik plugint menüjét nyitja meg, amikor a fegyverek menüpontra megyek.
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <dhudmessage>

new TMenu
new GunMenuk

new jbpacks[33]

new gGlock[33]
new gDeagle[33]
new gTMP[33]
new gUzi[33]


new cost[][1] = {
   { 10 }, // glock
   { 16 }, // deagle
   { 22 }, // TMP
   { 24 }  // Mini-Uzi
}
new killjp[][1] = {
   { 3 }, // normal
   { 5 }  // hs
}

public plugin_init() {
   
   register_plugin("weq","3.5","rfr")
   
   RegisterHam(Ham_Killed,   "player", "fw_player_killed")
   //register_logevent( "KorKezdes", 2, "1=Round_Start" )
   
   register_clcmd("say /shop", "go_TMenu")
   register_clcmd("say !shop", "go_TMenu")
   register_clcmd("say /bolt", "go_TMenu")
   register_clcmd("say_team /shop", "go_TMenu")
   register_clcmd("say_team !shop", "go_TMenu")
   register_clcmd("say /addjp", "addjp")
      
}
public Korkezdes()
{
   set_task(1.0, "hudjbpont")
}

public client_putinserver(id)
{
   jbpacks[id] = 7
   set_task(5.0, "hudjbpont", id)
}
public TMenus(id)
{
   TMenu = menu_create("\rJailBreak - Bolt","Func_TMenu")
      menu_additem(TMenu, "\yFegyverek")
      menu_additem(TMenu, "\yKesek")
      menu_additem(TMenu, "\yKepessegek ^n")
      menu_additem(TMenu, "\yA plugint keszitette: \rOroSzRuLetT.")
      menu_additem(TMenu, "")
}
public GunMenus(id)
{
   GunMenuk = menu_create("\rJailBreak - Fegyver vasarlas","Func_GunMenu")
   if(jbpacks[id] >= cost[0][0])
   {
      menu_additem(GunMenuk, "\yGlock \w- \y1 tar \y[ \r10 \wPont \]", cost[0][0])
   }else{
      menu_additem(GunMenuk, "\yGlock \w- \y1 tar \y[ \d10 \dPont \]", cost[0][0])

   }
   if(jbpacks[id] >= cost[1][0])
   {
      menu_additem(GunMenuk, "\yDeagle \w- \y1 tar \y[ \r16 \wPont \]", cost[1][0])
   }else{
      menu_additem(GunMenuk, "\yDeagle \w- \y1 tar \y[ \d16 \dPont \]", cost[1][0])
   }
   if(jbpacks[id] >= cost[2][0])
   {
      menu_additem(GunMenuk, "\yTMP \w- \y1 tar \y[ \r22 \wPont \]", cost[2][0])
   }else{
      menu_additem(GunMenuk, "\yTMP \w- \y1 tar \y[ \d22 \dPont \]", cost[2][0])
   }
   if(jbpacks[id] >= cost[3][0])
   {
      menu_additem(GunMenuk, "\yMini-Uzi \w- \y1 tar \y[ \r24 \wPont \]", cost[3][0])
   }else{
      menu_additem(GunMenuk, "\yMini-Uzi \w- \y1 tar \y[ \d24\dPont \]", cost[3][0])
   }
}
public go_TMenu(id)
{
      menu_display(id, TMenu)
      set_dhudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.91, 0, 6.0, 12.0)
      show_dhudmessage(id, "Pontjaid: %d", jbpacks[id])
      // set_task(2.0, "hudjbpont", id)
}
public Func_TMenu( id, TMenu, key)
{
   key++
   
   if(key == 1)
   {
      menu_display(id, GunMenuk)
   }
   if(key == 1)
   {
      
   }
   if(key == 1)
   {
      
   }
   if(key == 1)
   {
      
   }
}
public Func_GunMenu(id, GunMenuk, key)
{
   key++
   
   if(key == 1)
   {
      
         if(jbpacks[id] >= cost[0][0])
         {
            jbpacks[id] -= cost[0][0]
            
            gGlock[id] = 1
            gDeagle[id] = 0
            gTMP[id] = 0
            gUzi[id] = 0
            
            ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen megvetted ezt:^x01 Glock ( 1 tar )")
            give_item(id, "weapon_glock18")
         
         }else{
            ColorChat(id, GREEN, "Sajnos Nincs eleg ^x01 JB Pontod^x04 a vasarlashoz! ")
         }

   }
   if(key == 2)
   {
      
         if(jbpacks[id] >= cost[1][0])
         {
            jbpacks[id] -= cost[1][0]
            
            gGlock[id] = 0
            gDeagle[id] = 1
            gTMP[id] = 0
            gUzi[id] = 0
            
            
            ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen megvetted ezt:^x01 Deagle ( 1 tar )")
            give_item(id, "weapon_deagle")
         }else{
            ColorChat(id, GREEN, "Sajnos Nincs eleg ^x01 JB Pontod^x04 a vasarlashoz! ")
         }
      
   }
   if(key == 3)
   {
         if(jbpacks[id] >= cost[2][0])
         {
            jbpacks[id] -= cost[2][0]
            
            gGlock[id] = 0
            gDeagle[id] = 0
            gTMP[id] = 1
            gUzi[id] = 0
            
            
            ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen megvetted ezt:^x01 TMP ( 1 tar )")
            give_item(id, "weapon_tmp")
         }else{
            ColorChat(id, GREEN, "Sajnos Nincs eleg ^x01 JB Pontod^x04 a vasarlashoz! ")
         }
      
   }
   if(key == 4)
   {
      
         if(jbpacks[id] >= cost[3][0])
         {
            jbpacks[id] -= cost[3][0]
            
            gGlock[id] = 0
            gDeagle[id] = 0
            gTMP[id] = 0
            gUzi[id] = 1
            
            
            ColorChat(id, GREEN, "Sikeresen megvetted ezt:^x01 MiniUzi ( 1 tar )")
            give_item(id, "weapon_mac10")
         }else{
            ColorChat(id, GREEN, "Sajnos Nincs eleg ^x01 JB Pontod^x04 a vasarlashoz! ")
         }
      
   }
   if(key == 5)
   {
      
   }
}
public hudjbpont(id)
{
   set_dhudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.87, 0, 6.0, 12.0)
   show_dhudmessage(id, "Pontjaid: %d", jbpacks[id])
   
}
public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
{
   if(get_user_team(attacker) == 1)
   {
      jbpacks[attacker] +=killjp[0][0]
      
      if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
      {
         jbpacks[attacker] += killjp[1][0]
      }
   }
}
public addjp(id)
{
   jbpacks[id] = 100
}


Szerző:  kiki [2012.05.06. 11:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Menü? Miért roszz?

Mi a szent szar ez? Szerintem ezt konvertálni sem tudod!!!

Edit: Lehet konvertálni, de értelme nincs

Szerző:  oroszrulett [2012.05.06. 11:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Menü? Miért roszz?

Dee, és ne a szépséget nézd, majd a végén kijavítom a feles dolgokat, elrendezem ,stb.

Szerző:  kiki [2012.05.06. 11:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: Menü? Miért roszz?

Akkor rakd már rendbe mert egyik menü külön függvényben a másik initben, össze vissza van minden rossz ránézni, rendezd kicsit a kódot, vagy kezd előről az egészet

Szerző:  oroszrulett [2012.05.06. 11:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Menü? Miért roszz?

Rendezve.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/