hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 351 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 349 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver korlátozás ( menüben )
HozzászólásElküldve:2012.05.11. 16:48 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Hogy lehet korlátozni menüben egy fegyver vásárlását? pl: T -be és CT -be összesen 4 wpt vehetnek csak a menüből utána letiltja.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver korlátozás ( menüben )
HozzászólásElküldve:2012.05.11. 16:49 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Írd le lécci az alap menüt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver korlátozás ( menüben )
HozzászólásElküldve:2012.05.11. 16:55 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
 
 public plugin_init()
 {
    register_clcmd( "say /m4a1","AwesomeMenu");
 }
 public AwesomeMenu(id)
 {
    new menu = menu_create("\rValasz a menumbol:", "menu_handler");
    menu_additem(menu, "\wIngyen M4a1", "1", 0);
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

    menu_display(id, menu, 0);
 }
 public menu_handler(id, menu, item)
 {
    if( item == MENU_EXIT )
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new data[6], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
    new key = str_to_num(data);
    switch(key)
    {
        case 1:
        {
                              give_item(id, "weapon_m4a1");
                             give_item(id, "ammo_556nato");
                             give_item(id, "ammo_556nato");
                             give_item(id, "ammo_556nato");
           }
        }
    }
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
 }

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver korlátozás ( menüben )
HozzászólásElküldve:2012.05.11. 17:03 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
 
new gChooses;

 public plugin_init()
 {
    register_clcmd( "say /m4a1","AwesomeMenu");
    register_logevent("start", 2, "1=Round_Start");
 }

public start()
{
    gChooses = 0;
}
 public AwesomeMenu(id)
 {
    new menu = menu_create("\rValasz a menumbol:", "menu_handler");
    menu_additem(menu, "\wIngyen M4a1", "1", 0);
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

    menu_display(id, menu, 0);
 }
 public menu_handler(id, menu, item)
 {
    if( item == MENU_EXIT )
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new data[6], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
    new key = str_to_num(data);
    switch(key)
    {
        case 1:
        {
                             if(gChooses > 4)
                             {
                                 give_item(id, "weapon_m4a1");
                                 give_item(id, "ammo_556nato");
                                 give_item(id, "ammo_556nato");
                                 give_item(id, "ammo_556nato");
                                 gChooses++;
                             } else print_chat "balfaszvagy csak négyen használhatjákezt asdasd"
           }
        }
    }
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
 }




Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver korlátozás ( menüben )
HozzászólásElküldve:2012.05.11. 17:06 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Köszönöm :D

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver korlátozás ( menüben )
HozzászólásElküldve:2012.05.11. 17:08 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Hopsz. Félrenyomtam.

Kód:
if(gChooses > 4)


helyett

Kód:
if(gChooses < 4)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole