hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 346 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 345 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: bunnyhop
HozzászólásElküldve:2012.05.17. 11:48 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2012.05.17. 11:42
Hozzászólások:32
Lenne egy olyan kérdésem megtudná-e valaki csinálni hogy a bunnyhop-ot csak admin használhassa?
[mozgo]Adminbunny[/mozgo]

_________________
-.- In the end -.-

Az, hogy valaki valamit kérdez, nem jogosít fel arra senkit, hogy kritizáló megjegyzéseket tegyen!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bunnyhop
HozzászólásElküldve:2012.05.17. 12:49 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Igen

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bunnyhop
HozzászólásElküldve:2012.05.17. 14:34 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
GmFx írta:
Lenne egy olyan kérdésem megtudná-e valaki csinálni hogy a bunnyhop-ot csak admin használhassa?
[mozgo]Adminbunny[/mozgo]

Adj forrást! :D
ui: Ez plugin kérésbe kellet volna.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bunnyhop
HozzászólásElküldve:2012.05.17. 14:51 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2012.05.17. 11:42
Hozzászólások:32
Kód:
/*
 *
 *   Author:      Cheesy Peteza
 *   Date:      22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
 *
 *
 *   Description:   Enable bunny hopping in Counter-Strike.
 *
 *   Cvars:
 *         bh_enabled      1 to enable this plugin, 0 to disable.
 *         bh_autojump      If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
 *         bh_showusage      If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
 *                  and how to use it if bh_autojump enabled.
 *
 *   Requirements:   AMXModX 0.16 or greater
 *
 *
 */
 
#include <amxmodx>
#include <engine>
 
#define   FL_WATERJUMP   (1<<11)   // player jumping out of water
#define   FL_ONGROUND   (1<<9)   // At rest / on the ground
 
public plugin_init() {
   register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
   register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
 
   register_cvar("bh_enabled", "1")
   register_cvar("bh_autojump", "1")
   register_cvar("bh_showusage", "1")
}
 
public client_PreThink(id) {
   if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
      return PLUGIN_CONTINUE
 
   entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)      // Disable slow down after jumping
 
   if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
      return PLUGIN_CONTINUE
 
// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)      Make a player jump automatically
   if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {   // If holding jump
      new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
 
      if (flags & FL_WATERJUMP)
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
         return PLUGIN_CONTINUE
 
      new Float:velocity[3]
      entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
      velocity[2] += 250.0
      entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
      entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)   // Play the Jump Animation
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_authorized(id)
   set_task(30.0, "showUsage", id)
 
public showUsage(id) {
   if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
      return PLUGIN_HANDLED
 
   if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
      client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
   } else {
      client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}
 

[mozgo]Adminbunny[/mozgo]

_________________
-.- In the end -.-

Az, hogy valaki valamit kérdez, nem jogosít fel arra senkit, hogy kritizáló megjegyzéseket tegyen!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bunnyhop
HozzászólásElküldve:2012.05.17. 14:51 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Nem plugin kérés, létező plugin!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bunnyhop
HozzászólásElküldve:2012.05.17. 14:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN    "Admin AutoBhop"
#define VERSION "1337"
#define AUTHOR    "ConnorMcLeod"

new g_bAlive[33]
new g_bAdmin[33]

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    RegisterHam(Ham_Player_Jump, "player", "Player_Jump")

    register_event("Health", "Check_Alive", "b")
    register_event("ResetHUD", "Check_Alive", "b")
}

public client_putinserver(id)
{
    g_bAlive[id] = false
    g_bAdmin[id] = get_user_flags(id) & ADMIN_KICK
}

public Check_Alive(id)
{
    g_bAlive[id] = is_user_alive(id)
}

public Player_Jump(id)
{
    if( g_bAlive[id] && g_bAdmin[id] )
    {   
        static iOldButtons ; iOldButtons = entity_get_int(id, EV_INT_oldbuttons)
        if( iOldButtons & IN_JUMP )
        {
            entity_set_int(id, EV_INT_oldbuttons, iOldButtons & ~IN_JUMP)
            return HAM_HANDLED
        }
    }
    return HAM_IGNORED


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bunnyhop
HozzászólásElküldve:2012.05.17. 15:28 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2012.05.17. 11:42
Hozzászólások:32
Nem tudom most a plugin a rossz,de kijelentkezek adminból és ugyanúgy van bunny.
A másik,hogy nagyon lassú lett a bunny,nem lehet begyorsúlni.
[mozgo]adminbunny[/mozgo]

_________________
-.- In the end -.-

Az, hogy valaki valamit kérdez, nem jogosít fel arra senkit, hogy kritizáló megjegyzéseket tegyen!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bunnyhop
HozzászólásElküldve:2012.05.17. 16:30 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. /*

  2.  *

  3.  *   Author:      Cheesy Peteza

  4.  *   Date:      22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)

  5.  *

  6.  *

  7.  *   Description:   Enable bunny hopping in Counter-Strike.

  8.  *

  9.  *   Cvars:

  10.  *         bh_enabled      1 to enable this plugin, 0 to disable.

  11.  *         bh_autojump      If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)

  12.  *         bh_showusage      If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled

  13.  *                  and how to use it if bh_autojump enabled.

  14.  *

  15.  *   Requirements:   AMXModX 0.16 or greater

  16.  *

  17.  *

  18.  */

  19.  

  20. #include <amxmodx>

  21. #include <engine>

  22. #include <amxmisc>

  23.  

  24. #define   FL_WATERJUMP   (1<<11)   // player jumping out of water

  25. #define   FL_ONGROUND   (1<<9)   // At rest / on the ground

  26.  

  27. public plugin_init() {

  28.    register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")

  29.    register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

  30.  

  31.    register_cvar("bh_enabled", "1")

  32.    register_cvar("bh_autojump", "1")

  33.    register_cvar("bh_showusage", "1")

  34. }

  35.  

  36. public client_PreThink(id)

  37. {

  38.         if (!get_cvar_num("bh_enabled"))

  39.                 return PLUGIN_CONTINUE

  40.         if( is_user_admin(id) )

  41.         {

  42.                 entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)      // Disable slow down after jumping

  43.  

  44.                 if (!get_cvar_num("bh_autojump"))

  45.                         return PLUGIN_CONTINUE

  46.          

  47.                 // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)      Make a player jump automatically

  48.                 if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2)

  49.                 {   // If holding jump

  50.                         new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

  51.          

  52.                         if (flags & FL_WATERJUMP)

  53.                                 return PLUGIN_CONTINUE

  54.                         if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )

  55.                                 return PLUGIN_CONTINUE

  56.                         if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

  57.                                 return PLUGIN_CONTINUE

  58.                  

  59.                         new Float:velocity[3]

  60.                         entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  61.                         velocity[2] += 250.0

  62.                         entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  63.                  

  64.                         entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)   // Play the Jump Animation

  65.                 }

  66.         }

  67.         return PLUGIN_CONTINUE;

  68. }

  69.  

  70. public client_authorized(id)

  71.    set_task(30.0, "showUsage", id)

  72.  

  73. public showUsage(id) {

  74.    if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") && is_user_admin(id) )

  75.       return PLUGIN_HANDLED

  76.  

  77.    if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {

  78.       client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")

  79.    } else {

  80.       client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")

  81.    }

  82.    return PLUGIN_HANDLED

  83. }

  84.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole