hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 347 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 346 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Native error
HozzászólásElküldve:2012.05.16. 11:29 
Kód:
Invalid player id 0
[AMXX] Displaying debug trace (plugin "plugin.amxx")
[AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
[AMXX]    [0] 6722302.sma::bomb_carrier (line 55)

Ezt a hibaüzenetet kapom, amikor elindul a kör és a játékos megkapja a bombát. De a plugin üzemel tovább. Miért van ez, és valaki ki tudná ezt a hibát javítani?

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fakemeta_util>

new maxplayers
new bombs

public plugin_init()
{
   register_plugin("All Ts have Bomb", "1.0", "Kensai")
   register_cvar("amx_max_bombs", "1")
   new mapname[32]
   get_mapname(mapname, 31)
   if(containi(mapname, "cs_")== 0)
   {
      register_event("SendAudio", "newround", "a", "2=%!MRAD_terwin", "2=%!MRAD_ctwin", "2=%!MRAD_rounddraw")
      maxplayers = get_maxplayers()
   }
}

public bomb_planted(id)
{
   bombs += 1
   if(bombs >= get_cvar_num("amx_max_bombs"))
   {
      new players[32], pnum
      get_players(players, pnum ,"ae", "TERRORIST")
      for(new i=0; i<pnum; i++)
      {
         if(user_has_weapon(players[i], CSW_C4)) fm_strip_user_gun(players[i], CSW_C4)
         client_print(players[i], print_chat, "*Bomba lerakva*")
         client_print(players[i], print_center, "*Bomba lerakva*")
            }   
   }
}   

public give_bombs(id)
{
   for(new i=1; i<=maxplayers; i++)
   {
      if(is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T)
      {
         give_item(i, "weapon_c4")
         cs_set_user_plant(i, 1, 1)
         client_print(0,print_chat, "*Bomba Kiosztva!*")
      }
   }
}

public bomb_carrier(id)
{
   new clip, ammo, wep = get_user_weapon(id, clip, ammo)
   
   for(new i=1; i<=maxplayers; i++)
   {
      if(is_user_connected(i) && wep == CSW_C4)
      {
         cs_set_user_plant(id, 0, 0)
      }
   }
   return 1
}

public newround()
{
   bombs = 0
   set_task(6.0, "bomb_carrier")
   set_task(8.0, "give_bombs")
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Native error
HozzászólásElküldve:2012.05.16. 12:43 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
A függvény helyesen:
Kód:
  1. public bomb_carrier(id)

  2. {

  3.    new clip, ammo, wep

  4.    

  5.    for(new i=1; i<=maxplayers; i++)

  6.    {

  7.       wep = get_user_weapon(i, clip, ammo)

  8.       if(is_user_connected(i) && wep == CSW_C4)

  9.       {

  10.          cs_set_user_plant(i, 0, 0)

  11.       }

  12.    }

  13.    return 1

  14. }

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole