hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.08. 06:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 347 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 345 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ebbe a mi a hiba??
HozzászólásElküldve:2012.05.15. 23:06 
Offline
Tag

Csatlakozott:2012.04.28. 22:28
Hozzászólások:42
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Helló.

Valaki átnézni, hogy ebben mi a hiba??

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
 
#define MAXCLASSES 8 
 
 
new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]
new XP_Kill,XP_Knife,XP_Hs,SaveXP
new g_vault
 
new const CLASSES[MAXCLASSES][] = {
    "Nincs",
    "Kutya",
    "Macska",
    "Lovacska",
    "Boci",
    "Mokus",
    "Eger",
    "Tehen",
}
 
 
new const LEVELS[10] = {
0,
100,
200,
400,
800,
1600,
3200,
6400,
12800,
25600,

}
 
public plugin_init()
{
    register_plugin("Animal-Mod", "1.0", "Te")
 
    register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
 
    SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
 
    XP_Kill=register_cvar("XP_per_kill", "20")
 
    XP_Hs=register_cvar("XP_hs_bonus","20")
 
    XP_Knife=register_cvar("XP_knife_bonus","20")
 
    g_vault = nvault_open("animalmod")
 
    register_clcmd("say /faj", "ChangeClass")
    register_clcmd("say_team /faj", "ChangeClass")
 
    register_clcmd("say /xp", "ShowHud")
    register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")
}
 
public eDeath()
{
 
    new attacker = read_data( 1 )
 
    new iVictim = read_data( 2 )
 
    new headshot = read_data( 3 )
 
     if(PlayerClass[attacker] == 0)
         return PLUGIN_CONTINUE
 
    new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);
 
    PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
 
   
    if(headshot)
        PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
 
    if(weapon == CSW_KNIFE)
        PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Knife)
 
       
     while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
    { 
        client_print(attacker, print_chat, "[S][M] Knife: [Animal Mod] Grat! Te egy %i szintu %s vagy!", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]])
     
        PlayerLevel[attacker] += 1
    }
 
    ShowHud(attacker)
 
}
 
 
 
public ShowHud(id)
{
    set_hudmessage(255, 0, 255, 0.75, 0.01, 0, 6.0, 15.0)
    show_hudmessage(id, "[S][M] Knife: Szinted: %i^nXP-d: %i^nFajod: %s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])
}
 
 
 
public ChangeClass(id)
{
    new menu = menu_create("Faj Menu" , "Class_Handle");
    menu_additem(menu ,"Kutya", "1" , 0);
    menu_additem(menu ,"Macska", "2" , 0);
    menu_additem(menu ,"Lovacska", "3" , 0);
    menu_additem(menu ,"Boci", "4" , 0);
    menu_additem(menu ,"Mokus", "5" , 0);
    menu_additem(menu ,"Eger", "6" , 0);
    menu_additem(menu ,"Tehen", "7" , 0);
    menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
    menu_display(id , menu , 0);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public Class_Handle(id , menu , item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
    }
    new szCommand[6] , szName[64]; new access , callback;
    menu_item_getinfo(menu , item , access , szCommand , 5 , szName , 63 , callback);
    new i = str_to_num(szCommand)
    if(PlayerClass[id] != i)
    {
        PlayerClass[id] = i;  client_print(id,print_chat,"[S][M] Knife: A te uj fajod: %s",CLASSES[i])
    }
    else
    {
        client_print(id,print_chat,"[S][M] Knife: Eddig is egy %s voltal",CLASSES[i])
    }
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE
}
 
 
public client_connect(id)
{
    if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
    {
        LoadData(id)
    }
}
 
public client_disconnect(id)
{
     if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
     {
          SaveData(id)
     }
}
 
 
public SaveData(id)
{
    new name[32]
    get_user_name(id, name, 31)
 
    new vaultkey[64],vaultdata[256]
   
    format(vaultkey,63,"%sANIMALMOD", name)
   
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
 
   
 
    nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
    return PLUGIN_CONTINUE
}
 
 
public LoadData(id)
{
    new name[32]
    get_user_name(id, name, 31)
    new vaultkey[64],vaultdata[256]
   
    format(vaultkey,63,"%sANIMALMOD", name)
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
   
    nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
   
    new playerxp[32], playerlevel[32]
    parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
   
    PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
    PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
   
    return PLUGIN_CONTINUE


Silent ezt neked tudni kell te csináltad ezt a plugint csak feljem vittem a Levels-t meg az xp-t
és arra hibát írt :( [!!!!]

_________________
LIKE-> http://www.facebook.com/Onlyknfe <-LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ebbe a mi a hiba??
HozzászólásElküldve:2012.05.16. 07:11 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Aki ilyen plugint ír amelyet beküldött új pluginokba annak tudnia kellene ezt:)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ebbe a mi a hiba??
HozzászólásElküldve:2012.05.16. 08:38 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Én a hibákat is látom... 6 órás ban alatt lesz időd gondolkodni....

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ebbe a mi a hiba??
HozzászólásElküldve:2012.05.16. 14:59 
Offline
Tag

Csatlakozott:2012.04.28. 22:28
Hozzászólások:42
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Na télleg ebbe mi a h¿ba?

_________________
LIKE-> http://www.facebook.com/Onlyknfe <-LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ebbe a mi a hiba??
HozzászólásElküldve:2012.05.16. 15:01 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Kód:
  1. new const CLASSES[MAXCLASSES][] = {

  2.     "Nincs",

  3.     "Kutya",

  4.     "Macska",

  5.     "Lovacska",

  6.     "Boci",

  7.     "Mokus",

  8.     "Eger",

  9.     "Tehen",

  10. }

  11.  

  12.  

  13. new const LEVELS[10] = {

  14. 0,

  15. 100,

  16. 200,

  17. 400,

  18. 800,

  19. 1600,

  20. 3200,

  21. 6400,

  22. 12800,

  23. 25600,

  24. }


Az utolsóak mögé mióta rakunk vesszőt?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ebbe a mi a hiba??
HozzászólásElküldve:2012.05.16. 15:24 
Offline
Tag

Csatlakozott:2012.04.28. 22:28
Hozzászólások:42
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
kiki írta:
Kód:
  1. new const CLASSES[MAXCLASSES][] = {

  2.     "Nincs",

  3.     "Kutya",

  4.     "Macska",

  5.     "Lovacska",

  6.     "Boci",

  7.     "Mokus",

  8.     "Eger",

  9.     "Tehen",

  10. }

  11.  

  12.  

  13. new const LEVELS[10] = {

  14. 0,

  15. 100,

  16. 200,

  17. 400,

  18. 800,

  19. 1600,

  20. 3200,

  21. 6400,

  22. 12800,

  23. 25600,

  24. }


Az utolsóak mögé mióta rakunk vesszőt?


Ja oksa akkor a 25600 mögé meg a tehén mögé ne rakjak veszőt??

_________________
LIKE-> http://www.facebook.com/Onlyknfe <-LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ebbe a mi a hiba??
HozzászólásElküldve:2012.05.16. 16:25 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
ja

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ebbe a mi a hiba??
HozzászólásElküldve:2012.05.16. 16:27 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Csúnya vagy [S][M].#HaJ-HoO.~. Nem kell ez a sok BBcode. Így is látjuk a betűket.

Kód:
  1.     new const CLASSES[MAXCLASSES][] = {

  2.         "Nincs",

  3.         "Kutya",

  4.         "Macska",

  5.         "Lovacska",

  6.         "Boci",

  7.         "Mokus",

  8.         "Eger",

  9.         "Tehen"

  10.     }

  11.      

  12.      

  13.     new const LEVELS[10] = {

  14.     0,

  15.     100,

  16.     200,

  17.     400,

  18.     800,

  19.     1600,

  20.     3200,

  21.     6400,

  22.     12800,

  23.     25600

  24.     }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ebbe a mi a hiba??
HozzászólásElküldve:2012.05.16. 18:25 
Offline
Tag

Csatlakozott:2012.04.28. 22:28
Hozzászólások:42
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Ty all

_________________
LIKE-> http://www.facebook.com/Onlyknfe <-LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole