hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Megint rossz
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=4425
Oldal: 1 / 1

Szerző:  [S][M].#HaJ-HoO.~ [2012.05.16. 21:09 ]
Hozzászólás témája:  Megint rossz

Hali.

Ebbe megint mi hiba?

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
 
#define MAXCLASSES 7 
 
 
new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]
new XP_Kill,XP_Knife,XP_Hs,SaveXP
new g_vault
 
new const CLASSES[MAXCLASSES][] = {
        "Nincs",
        "Kutya",
        "Macska",
        "Lovacska",
        "Boci",
        "Mokus",
        "Eger",
        "Tehen"
    }
     
     
    new const LEVELS[10] = {
    0,
    100,
    200,
    400,
    800,
    1600,
    3200,
    6400,
    12800,
    25600
}
 
public plugin_init()
{
    register_plugin("Animal-Mod", "1.0", "Te")
 
    register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
 
    SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
 
    XP_Kill=register_cvar("XP_per_kill", "20")
 
    XP_Hs=register_cvar("XP_hs_bonus","20")
 
    XP_Knife=register_cvar("XP_knife_bonus","20")
 
    g_vault = nvault_open("animalmod")
 
    register_clcmd("say /faj", "ChangeClass")
    register_clcmd("say_team /faj", "ChangeClass")
 
    register_clcmd("say /xp", "ShowHud")
    register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")
}
 
public eDeath()
{
 
    new attacker = read_data( 1 )
 
    new iVictim = read_data( 2 )
 
    new headshot = read_data( 3 )
 
     if(PlayerClass[attacker] == 0)
         return PLUGIN_CONTINUE
 
    new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);
 
    PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
 
   
    if(headshot)
        PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
 
    if(weapon == CSW_KNIFE)
        PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Knife)
 
       
     while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
    { 
        client_print(attacker, print_chat, "[S][M] Knife: [Animal Mod] Grat! Te egy %i szintu %s vagy!", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]])  //Ha igen, akkor kiírunk neki egy gratuláló üzenetet.
     
        PlayerLevel[attacker] += 1
    }
 
    ShowHud(attacker)
 
}
 
 
 
public ShowHud(id)
{
    set_hudmessage(255, 0, 255, 0.75, 0.01, 0, 6.0, 15.0)
    show_hudmessage(id, "[S][M] Knife: Szinted: %i^nXP-d: %i^nFajod: %s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])
}
 
 
 
public ChangeClass(id)
{
    new menu = menu_create("Faj Menu" , "Class_Handle");
    menu_additem(menu ,"Kutya", "1" , 0);
    menu_additem(menu ,"Macska", "2" , 0);
    menu_additem(menu ,"Lovacska", "3" , 0);
    menu_additem(menu ,"Boci", "4" , 0);
    menu_additem(menu ,"Mokus", "5" , 0);
    menu_additem(menu ,"Eger", "6" , 0);   
    menu_additem(menu ,"Tehen", "7" , 0);
    menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
    menu_display(id , menu , 0);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public Class_Handle(id , menu , item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
    }
    new szCommand[6] , szName[64]; new access , callback;
    menu_item_getinfo(menu , item , access , szCommand , 5 , szName , 63 , callback);
    new i = str_to_num(szCommand)
    if(PlayerClass[id] != i)
    {
        PlayerClass[id] = i;  client_print(id,print_chat,"[S][M] Knife: A te uj fajod: %s",CLASSES[i])
    }
    else
    {
        client_print(id,print_chat,"[S][M] Knife: Eddig is egy %s voltal",CLASSES[i])
    }
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE
}
 
 
public client_connect(id)
{
    if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
    {
        LoadData(id)
    }
}
 
public client_disconnect(id)
{
     if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
     {
          SaveData(id)
     }
}
 
 
public SaveData(id)
{
    new name[32]
    get_user_name(id, name, 31)
 
    new vaultkey[64],vaultdata[256]
   
    format(vaultkey,63,"%sANIMALMOD", name)
   
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
 
   
 
    nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
    return PLUGIN_CONTINUE
}
 
 
public LoadData(id)
{
    new name[32]
    get_user_name(id, name, 31)
    new vaultkey[64],vaultdata[256]
   
    format(vaultkey,63,"%sANIMALMOD", name)
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
   
    nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
   
    new playerxp[32], playerlevel[32]
    parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
   
    PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
    PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
   
    return PLUGIN_CONTINUE
}



Valaki leírná hibátlanul a teljes codot

Szerző:  CeDee [2012.05.16. 21:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Megint rossz

nem az h a "fajok"-ból kevesebb van mint az xp?

Szerző:  kiki [2012.05.16. 21:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Megint rossz

MaXCLASSES MEG 8 legyen

Szerző:  [S][M].#HaJ-HoO.~ [2012.05.16. 21:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Megint rossz

Köszi javítva.

Törölhetitek :D

Szerző:  tson_ [2012.05.16. 21:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Megint rossz

Már miért törölnék ?

Szerző:  CeDee [2012.05.16. 21:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Megint rossz

Gondolom,h más ne használhassa!

Szerző:  [S][M].#HaJ-HoO.~ [2012.05.17. 07:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Megint rossz

Kb. ja xDD

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.05.17. 14:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Megint rossz

[S][M].#HaJ-HoO.~ írta:
Köszi javítva.

Törölhetitek :D

Nehogy téged töröljünk ;)

Szerző:  CocaIne.^ [2012.05.17. 15:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Megint rossz

VirTuaL ~` írta:
[S][M].#HaJ-HoO.~ írta:
Köszi javítva.

Törölhetitek :D

Nehogy téged töröljünk ;)

lájk

Szerző:  oroszrulett [2012.05.17. 16:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: Megint rossz

VirTuaL ~` írta:
[S][M].#HaJ-HoO.~ írta:
Köszi javítva.

Törölhetitek :D

Nehogy téged töröljünk ;)


:lol:

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/