hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Emberi modellnek
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=4446
Oldal: 1 / 3

Szerző:  ChaspeR [2012.05.18. 15:29 ]
Hozzászólás témája:  Emberi modellnek

Hogy lehetne ennek az emberi modellnek , glowot adni ?!

Kód:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <zp50_class_human>
#include <zp50_core>
#include <zp50_colorchat>

// Raptor Human Attributes
new const humanclass2_name[] = "Gyors ember"
new const humanclass2_info[] = "Gyors,keves hp"
new const humanclass2_models[][] = { "**_gyors_ember" }
const humanclass2_health = 95
const Float:humanclass2_speed = 1.4
const Float:humanclass2_gravity = 1.2

new g_HumanClassID, cvar_armor, bool:g_is_speeded[33]

public plugin_precache()
{
   register_plugin("[ZP] Class: Human: Jumper", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
   
   g_HumanClassID = zp_class_human_register(humanclass2_name, humanclass2_info, humanclass2_health, humanclass2_speed, humanclass2_gravity)
   new index
   for (index = 0; index < sizeof humanclass2_models; index++)
      zp_class_human_register_model(g_HumanClassID, humanclass2_models[index])
      
   cvar_armor = register_cvar("zp_class_human_runner", "343.0")
   RegisterHam(Ham_Think, "player", "Fw_PreThink")
}

public Fw_PreThink(id)
{
   if (g_is_speeded[id])
   {
      set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(cvar_armor))
   }
}

public zp_fw_core_spawn_post(id)
{
   if (zp_class_human_get_current(id) == g_HumanClassID)
   {
      zp_colored_print(id, "You are using^x04Runner hclass^x01, you now have^x04%s^x01 gravity.", get_pcvar_num(cvar_armor))
      g_is_speeded[id] = true
   }
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


( És kivenni , hogy ne irja a chatbe ez : You are using^x04Runner hclass^x01, you now have^x04%s^x01 gravity. )

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.05.18. 15:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Emberi modellnek

Kód:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <zp50_class_human>
#include <zp50_core>
#include <zp50_colorchat>

// Raptor Human Attributes
new const humanclass2_name[] = "Gyors ember"
new const humanclass2_info[] = "Gyors,keves hp"
new const humanclass2_models[][] = { "**_gyors_ember" }
const humanclass2_health = 95
const Float:humanclass2_speed = 1.4
const Float:humanclass2_gravity = 1.2

new g_HumanClassID, cvar_armor, bool:g_is_speeded[33]

public plugin_precache()
{
   register_plugin("[ZP] Class: Human: Jumper", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
   
   g_HumanClassID = zp_class_human_register(humanclass2_name, humanclass2_info, humanclass2_health, humanclass2_speed, humanclass2_gravity)
   new index
   for (index = 0; index < sizeof humanclass2_models; index++)
      zp_class_human_register_model(g_HumanClassID, humanclass2_models[index])
     
   cvar_armor = register_cvar("zp_class_human_runner", "343.0")
   RegisterHam(Ham_Think, "player", "Fw_PreThink")
}

public Fw_PreThink(id)
{
   if (g_is_speeded[id])
   {
      set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(cvar_armor))
   }
}

public zp_fw_core_spawn_post(id)
{
   if (zp_class_human_get_current(id) == g_HumanClassID)
   {
      g_is_speeded[id] = true
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
   }
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Szerző:  ChaspeR [2012.05.18. 15:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Emberi modellnek

De ugye halálig szól?! Nem megadott időig?!:) Amúgy köszönöm!

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.05.18. 15:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Emberi modellnek

Hát még ezt a classt használja.Vagy úgy érted,hogy miután meghal megmarad a holttestén az aura?

Szerző:  DeteCT0R [2012.05.18. 15:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Emberi modellnek

Chasper nemakarok beleszolni de a szinektol nincs lagg?:Dnameg huzza a szerogepet is gondolom :D

Szerző:  Vath [2012.05.20. 12:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Emberi modellnek

A glow az sokkal jobban terhel mintha csak színes fény lenne körülötte :)

Szerző:  ChaspeR [2012.05.20. 15:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Emberi modellnek

Akkor mégse kell,köszi hogy szóltatok:D

Szerző:  Silent [2012.05.20. 16:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Emberi modellnek

Hát persze detector. -.-' egy glow biztos terheli a szervergépet.. gondold már át..

Szerző:  DeteCT0R [2012.05.20. 16:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Emberi modellnek

Silent írta:
Hát persze detector. -.-' egy glow biztos terheli a szervergépet.. gondold már át..


Hat egy glow nem :Dde ha mar sok glow van akkor nemfogja a zombi se ugy kapni;D

Szerző:  kiki [2012.05.20. 16:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Emberi modellnek

Istenem sok baromságot látni!

Laggot max ez okozhat:
Kód:
  1. Lagg()

  2. {

  3.     for(new a = 0; a < 999999999; a++){

  4.         for(new b = 0; b < 999999999; b++){

  5.             for(new c = 0; c < 999999999; c++){

  6.                 continue;

  7.             }

  8.             continue;

  9.         }

  10.         continue;

  11.     }

  12.     return 1;

  13. }


Lehet meghívni, s tesztelni xD

Oldal: 1 / 3 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/