hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Hiba,keveredés
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=4452
Oldal: 1 / 2

Szerző:  ChaspeR [2012.05.18. 21:04 ]
Hozzászólás témája:  Hiba,keveredés

Kód:
/*
      

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[ZP] Class : [A]dvanced [I]nvisible Zombie"
#define VERSION "1.0.8"
#define AUTHOR "Fry!"

new const zclass_name[] = "AI Zombie"
new const zclass_info[] = "HP++ Speed- Knockback+"
new const zclass_model[] = "zombie_source"
new const zclass_clawmodel[] = "v_knife_zombie.mdl"
const zclass_health = 2250
const zclass_speed = 190
const Float:zclass_gravity = 1.0
const Float:zclass_knockback = 1.35

new const zombie_idle_sound1[] = "zombie_plague/zombie_moan.wav"
new const zombie_idle_sound2[] = "zombie_plague/zombie_breathing.wav"

new zisA, zisB
new g_zclass_ai_zombie, g_ai_zombie_invisible

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   register_cvar("zp_zclass_advanced_invisble_zombie",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
   
   g_ai_zombie_invisible = register_cvar("zp_ai_zombie_invisibility", "0")
   
   register_forward(FM_PlayerPreThink, "fm_PlayerPreThink")
}

public plugin_precache()
{
   g_zclass_ai_zombie = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)

   zisA = engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_idle_sound1)
   zisB = engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_idle_sound2)
}

public zp_user_infected_post(player, infector)
{
   if (zp_get_user_zombie_class(player) == g_zclass_ai_zombie)
   {
      if ((pev(player, pev_flags) & FL_DUCKING))
      {
         set_pev(player, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
         set_pev(player, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
         set_pev(player, pev_renderamt, get_pcvar_float(g_ai_zombie_invisible))
      }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public fm_PlayerPreThink(id)
{
   if (!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
      return FMRES_IGNORED
      
   if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_ai_zombie)
      return FMRES_IGNORED
   
   if (!(pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING))
   {
      set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxNone)
      set_pev(id, pev_rendermode, kRenderNormal)
      set_pev(id, pev_renderamt, 255.0)
      
      new iRandomNum = random_num(zisA, zisB)
      
      if (iRandomNum == zisA)
      {
         emit_sound(id, CHAN_VOICE, zombie_idle_sound1, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
      }
      
      else if (iRandomNum == zisB)
      {
         emit_sound(id, CHAN_VOICE, zombie_idle_sound2, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
      }
   }
      
   else
   {
      set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
      set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
      set_pev(id, pev_renderamt, get_pcvar_float(g_ai_zombie_invisible))
   }

   return FMRES_IGNORED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/




Miért van az , hogy a kövi körbe valamikor az ember is láthatatlanná válik , keveredik valamelyik pluginnal vagy .SMA-ban van a hiba?!

Szerző:  Metal [2012.05.21. 09:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hiba,keveredés

Ha guggolva hal meg, akkor láthatatlan maradhat. Ez lehet a hiba forrása első ránézésre.

Szerző:  ChaspeR [2012.05.21. 17:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hiba,keveredés

És ezt lehetne javítani?! ( Ha igen megcsinálná nekem valaki,fontos lenne )


Köszönöm:)

Szerző:  GhostRyder [2012.05.21. 17:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hiba,keveredés

Biztos meglehet csinálni...xd

Szerző:  ChaspeR [2012.05.21. 17:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hiba,keveredés

Éppen ilyen képet vágtam , mikor elolvastam a hozzászólásodat.
Kép

Szerző:  IrOn [2012.05.21. 17:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hiba,keveredés

ha meghal átteszed láthatóra :D

Szerző:  GhostRyder [2012.05.21. 17:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hiba,keveredés

xD

Szerző:  ChaspeR [2012.05.21. 17:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hiba,keveredés

IrOn123 írta:
ha meghal átteszed láthatóra :D


Azt hogyan kellene akkor megcsinálni?! Vagy kell beleírni valamit?!

Kép

Szerző:  GhostRyder [2012.05.21. 17:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hiba,keveredés

Írd át..

Szerző:  ChaspeR [2012.05.21. 17:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hiba,keveredés

Nem tudom hogykell ezért nyitottam ezt a témát...
De csatolok még 1 fejvágást az Ird át elolvasáshoz,vagyis miközbe olvastam.:

[spoiler]Kép[/spoiler]

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/