hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.17. 05:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 264 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 263 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Emberi modellnek
HozzászólásElküldve: 2012.05.18. 15:29 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Hogy lehetne ennek az emberi modellnek , glowot adni ?!

Kód:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <zp50_class_human>
#include <zp50_core>
#include <zp50_colorchat>

// Raptor Human Attributes
new const humanclass2_name[] = "Gyors ember"
new const humanclass2_info[] = "Gyors,keves hp"
new const humanclass2_models[][] = { "**_gyors_ember" }
const humanclass2_health = 95
const Float:humanclass2_speed = 1.4
const Float:humanclass2_gravity = 1.2

new g_HumanClassID, cvar_armor, bool:g_is_speeded[33]

public plugin_precache()
{
   register_plugin("[ZP] Class: Human: Jumper", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
   
   g_HumanClassID = zp_class_human_register(humanclass2_name, humanclass2_info, humanclass2_health, humanclass2_speed, humanclass2_gravity)
   new index
   for (index = 0; index < sizeof humanclass2_models; index++)
      zp_class_human_register_model(g_HumanClassID, humanclass2_models[index])
      
   cvar_armor = register_cvar("zp_class_human_runner", "343.0")
   RegisterHam(Ham_Think, "player", "Fw_PreThink")
}

public Fw_PreThink(id)
{
   if (g_is_speeded[id])
   {
      set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(cvar_armor))
   }
}

public zp_fw_core_spawn_post(id)
{
   if (zp_class_human_get_current(id) == g_HumanClassID)
   {
      zp_colored_print(id, "You are using^x04Runner hclass^x01, you now have^x04%s^x01 gravity.", get_pcvar_num(cvar_armor))
      g_is_speeded[id] = true
   }
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


( És kivenni , hogy ne irja a chatbe ez : You are using^x04Runner hclass^x01, you now have^x04%s^x01 gravity. )

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Emberi modellnek
HozzászólásElküldve: 2012.05.18. 15:37 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <zp50_class_human>
#include <zp50_core>
#include <zp50_colorchat>

// Raptor Human Attributes
new const humanclass2_name[] = "Gyors ember"
new const humanclass2_info[] = "Gyors,keves hp"
new const humanclass2_models[][] = { "**_gyors_ember" }
const humanclass2_health = 95
const Float:humanclass2_speed = 1.4
const Float:humanclass2_gravity = 1.2

new g_HumanClassID, cvar_armor, bool:g_is_speeded[33]

public plugin_precache()
{
   register_plugin("[ZP] Class: Human: Jumper", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
   
   g_HumanClassID = zp_class_human_register(humanclass2_name, humanclass2_info, humanclass2_health, humanclass2_speed, humanclass2_gravity)
   new index
   for (index = 0; index < sizeof humanclass2_models; index++)
      zp_class_human_register_model(g_HumanClassID, humanclass2_models[index])
     
   cvar_armor = register_cvar("zp_class_human_runner", "343.0")
   RegisterHam(Ham_Think, "player", "Fw_PreThink")
}

public Fw_PreThink(id)
{
   if (g_is_speeded[id])
   {
      set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(cvar_armor))
   }
}

public zp_fw_core_spawn_post(id)
{
   if (zp_class_human_get_current(id) == g_HumanClassID)
   {
      g_is_speeded[id] = true
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
   }
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Emberi modellnek
HozzászólásElküldve: 2012.05.18. 15:38 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
De ugye halálig szól?! Nem megadott időig?!:) Amúgy köszönöm!

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Emberi modellnek
HozzászólásElküldve: 2012.05.18. 15:39 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Hát még ezt a classt használja.Vagy úgy érted,hogy miután meghal megmarad a holttestén az aura?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Emberi modellnek
HozzászólásElküldve: 2012.05.18. 15:43 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
Chasper nemakarok beleszolni de a szinektol nincs lagg?:Dnameg huzza a szerogepet is gondolom :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Emberi modellnek
HozzászólásElküldve: 2012.05.20. 12:00 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.07. 18:41
Hozzászólások: 642
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
A glow az sokkal jobban terhel mintha csak színes fény lenne körülötte :)

_________________
Kép
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Emberi modellnek
HozzászólásElküldve: 2012.05.20. 15:50 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Akkor mégse kell,köszi hogy szóltatok:D

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Emberi modellnek
HozzászólásElküldve: 2012.05.20. 16:32 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Hát persze detector. -.-' egy glow biztos terheli a szervergépet.. gondold már át..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Emberi modellnek
HozzászólásElküldve: 2012.05.20. 16:41 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
Silent írta:
Hát persze detector. -.-' egy glow biztos terheli a szervergépet.. gondold már át..


Hat egy glow nem :Dde ha mar sok glow van akkor nemfogja a zombi se ugy kapni;D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Emberi modellnek
HozzászólásElküldve: 2012.05.20. 16:53 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Istenem sok baromságot látni!

Laggot max ez okozhat:
Kód:
  1. Lagg()

  2. {

  3.     for(new a = 0; a < 999999999; a++){

  4.         for(new b = 0; b < 999999999; b++){

  5.             for(new c = 0; c < 999999999; c++){

  6.                 continue;

  7.             }

  8.             continue;

  9.         }

  10.         continue;

  11.     }

  12.     return 1;

  13. }


Lehet meghívni, s tesztelni xD

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 83 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole