hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.04. 23:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 338 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 337 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rate beállító !
HozzászólásElküldve:2012.05.23. 17:50 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Van egy másik rate beállító!! Most ezt raktam fel!! Véleményeteket kérném, hogy ez kevésbé fogja a szervert mint a sima rete_manager?
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3.  

  4. new nMaxplayers

  5.  

  6. public plugin_init()

  7. {

  8.         register_plugin("Nice Rate", "1.0", "sector and Viro & Many")

  9.        

  10.         register_logevent("nice_rate_cmd", 2, "1=Round_Start")

  11.        

  12.         nMaxplayers = get_maxplayers()

  13.        

  14.         set_task(30.0, "nice_rates_server", _, _, _, "b")

  15. }

  16.  

  17. public nice_rates_server()

  18. {

  19.         server_cmd("rate %i", get_hlrate())

  20.         server_cmd("sv_maxrate %i", get_lrate())

  21.         server_cmd("sv_maxupdaterate %i", get_luprate())

  22.         server_cmd("rate %i", get_hmrate())

  23.         server_cmd("sv_maxrate %i", get_mrate())

  24.         server_cmd("sv_maxupdaterate %i", get_muprate())

  25.         server_cmd("sys_ticrate %i", get_ticrate())

  26. }

  27.  

  28. public client_connect(id)

  29. {

  30.         client_cmd(id, "rate %i", get_hmrate())

  31.         client_cmd(id, "cl_rate %i", get_mrate())

  32.         client_cmd(id, "cl_updaterate %i", get_muprate())

  33.         client_cmd(id, "cl_cmdrate %i", get_cmdrate())

  34. }

  35.  

  36. public nice_rate_cmd()

  37. {

  38.         for(new i = 0; i <= nMaxplayers; i++)

  39.         {

  40.                 client_cmd(i, "rate %i", get_hmrate())

  41.                 client_cmd(i, "cl_rate %i", get_mrate())

  42.                 client_cmd(i, "cl_updaterate %i", get_muprate())

  43.                 client_cmd(i, "cl_cmdrate %i", get_cmdrate())

  44.         }

  45. }

  46.                

  47. stock get_hlrate()

  48. {

  49.         new outspeed = 8000

  50.         new hlrate

  51.         hlrate = floatround(float(outspeed * 126 / get_maxplayers()), floatround_round)

  52.         if(hlrate >= 25500)

  53.         {

  54.                 hlrate = 25500

  55.         }

  56.         return hlrate

  57. }

  58.  

  59. stock get_lrate()

  60. {

  61.         new inspeed = 8000

  62.         new lrate

  63.         lrate = floatround(float(inspeed * 126 / get_maxplayers()), floatround_round)

  64.         if(lrate >= 10000)

  65.         {

  66.                 lrate = 10000

  67.         }

  68.         return lrate

  69. }

  70.  

  71. stock get_cmdsrate()

  72. {

  73.         new cmdsrate, lrate = get_lrate()

  74.         cmdsrate = floatround(float(lrate / 99), floatround_round)

  75.         return cmdsrate

  76. }

  77.  

  78. stock get_luprate()

  79. {

  80.         new luprate, hlrate = get_hlrate()

  81.         luprate = floatround(float(hlrate / 255), floatround_round)

  82.         return luprate

  83. }

  84.  

  85. stock get_hmrate()

  86. {

  87.         new outspeed = 8000

  88.         new hmrate

  89.         new currPlayers = get_playersnum(1)

  90.  

  91.         if(!currPlayers )

  92.         {

  93.                 currPlayers = 1

  94.         }

  95.        

  96.         hmrate = floatround(float(outspeed * 126 / currPlayers), floatround_round)

  97.         if(hmrate >= 25500)

  98.         {

  99.                 hmrate = 25500

  100.         }

  101.         return hmrate

  102. }

  103.  

  104. stock get_mrate()

  105. {

  106.         new inspeed = 8000

  107.         new mrate

  108.         new currPlayers = get_playersnum(1)

  109.  

  110.         if(!currPlayers )

  111.         {

  112.                 currPlayers = 1

  113.         }

  114.  

  115.         mrate = floatround(float(inspeed * 126 / currPlayers), floatround_round)

  116.         if( mrate >= 10000 )

  117.         {

  118.                 mrate = 10000

  119.         }

  120.         return mrate

  121. }

  122.  

  123. stock get_muprate()

  124. {

  125.         new muprate, hmrate = get_hmrate()

  126.         muprate = floatround(float(hmrate / 255), floatround_round)

  127.         return muprate

  128. }

  129.  

  130. stock get_cmdrate()

  131. {

  132.         new cmdrate, mrate = get_mrate()

  133.         cmdrate = floatround(float(mrate / 99), floatround_round)

  134.         return cmdrate

  135. }

  136.  

  137. stock Float:get_hvt()

  138. {

  139.         new speedbus = 200

  140.         new Float:result = (100.0 / float(speedbus))

  141.         return result

  142. }

  143.  

  144. stock get_ticrate()

  145. {

  146.         new corespeed = 2712

  147.         new ticrate = floatround(float(corespeed) / get_hvt(), floatround_ceil)

  148.         if(ticrate >= 10000)

  149.         {

  150.                 ticrate = 10000

  151.         }

  152.         return ticrate

  153. }

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára expert 2012.05.23. 18:00-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: kérdés
HozzászólásElküldve:2012.05.23. 17:58 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Nem akarok leszólni egy Moderátort, de egy kicsit értelmesebb témanevet is adhattál volna. A témakör neve is az, hogy "Kérdések". Tudjuk, hogy kérdésről van szó.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: kérdés
HozzászólásElküldve:2012.05.23. 17:59 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
oroszrulett írta:
Nem akarok leszólni egy Moderátort, de egy kicsit értelmesebb témanevet is adhattál volna. A témakör neve is az, hogy "Kérdések". Tudjuk, hogy kérdésről van szó.

Igazad van. Javítom is !!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole