hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.07. 22:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 341 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 339 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 2 plugin Hiba
HozzászólásElküldve:2012.05.23. 07:27 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2012.03.17. 23:32
Hozzászólások:122
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
1.
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new const PLUGIN  [] = "AMX Round Count"
new const VERSION [] = "0.0.1"
new const AUTHOR  [] = "Duna"

new g_roundCount

public plugin_init(){
   register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
   register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
   register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
   return PLUGIN_CONTINUE
}

new prepare_sounds[][] =
{
   "rcount/m11",
   "rcount/m12",
};

public roundcount()
   if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
   
   ++g_roundCount
   
   new r = random(256)
   new g = random(256)
   new b = random(256)
   
   set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
   show_hudmessage(0,"^nKESZULJ FEL A NAPRA! [%d]. NAP KOVETKEZIK.", g_roundCount)
   
   client_cmd(0,"spk %s",prepare_sounds[random(sizeof prepare_sounds)]);
}

public reset_counter(){
   g_roundCount = 0
}

public plugin_precache(){
   precache_sound("rcount/m11.mp3")
   precache_sound("rcount/m12.mp3")
   return PLUGIN_CONTINUE
}

2.
Kód:
 #include <amxmodx>

#define KNIFFMESSAGES 1
#define LEVELS 7
#define MESSAGESNOHP 4
#define MESSAGESHP 4

new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new alone_ann = 0
new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};

new stksounds[7][] = {
"jumpo/y1",
"jumpo/y2",
"jumpo/y3",
"jumpo/y4",

new stkmessages[7][] = {
"%s: Egy Bruta'lis a'llat!",
"HALA'L HALA'L HALA'L!",
"Ve'rz'o' csirkek %s Az isten",
"%s: Egy GYILKOLOGE'P",
"%s: Elpusztithatatlan",
"%s: AZ ARE'NA KIRA'LYA!",
"VE'R F'U'RD'O'"};


new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
"'Utolso'nak lenni sze'gyen igaz?"}

new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
"%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostma'r minden rajtad mu'lik",
"%i terrorista vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
"%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
"%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az u'tolso'"}

new messageshp[MESSAGESHP][] = {
"%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",
"%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
"%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
"%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az u'tolso'"}

get_streak()
{
   new streak[3]
   get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
   return read_flags(streak)
}

public death_event(id)
{
   new streak = get_streak()

   if ((streak&1) || (streak&2))
   {
          new killer = read_data(1);
          new victim = read_data(2);

          kills[killer] += 1;
          kills[victim] = 0;
          deaths[killer] = 0;
          deaths[victim] += 1;

          for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
      {
              if (kills[killer] == levels[i])
         {
                     announce(killer, i);
                     return PLUGIN_CONTINUE;
         }
      }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killer, level)
{
   new streak = get_streak()

   if (streak&1)
   {
          new name[32];

         get_user_name(killer, name, 32);
      set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
      show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
   }

   if (streak&2){
          client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
   }
}

public reset_hud(id)
{
   new streak = get_streak()

   if (streak&1)
   {

      if (kills[id] > levels[0])
      {
              client_print(id, print_chat,
         "* Te %d oltel ogy tovabb", kills[id]);

      }

      else if (deaths[id] > 1)
      {
         client_print(id, print_chat,
         "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);
      }
   }
}

public client_connect(id)
{
   new streak = get_streak()

   if ((streak&1) || (streak&2))
   {
      kills[id] = 0;
      deaths[id] = 0;
   }
}

public knife_kill()
{
   new kniffmode[4]
   get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
   new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)

   if (kniffmode_bit & 1)
   {
      new killer_id = read_data(1)
      new victim_id = read_data(2)
      new killer_name[33], victim_name[33]

      get_user_name(killer_id,killer_name,33)
      get_user_name(victim_id,victim_name,33)


      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
      show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
   }

   if (kniffmode_bit & 2)
   {
      client_cmd(0,"spk hun_ultimate/knife")
      }
}


public roundend_msg(id)

   alone_ann = 0

public death_msg(id)
{

   new lmmode[8]
   get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
   new lmmode_bit = read_flags(lmmode)

   new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
   get_players(players_ct,ict,"ae","CT")   
   get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")   

   if (ict==1&&ite==1)
   {
      new name1[32], name2[32]
      get_user_name(players_ct[0],name1,32)
      get_user_name(players_t[0],name2,32)
      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

      if (lmmode_bit & 1)
      {
         if (lmmode_bit & 2)
         {
            show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
         }

         else
         {
            show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
         }

         if (lmmode_bit & 4)
         {
            client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
         }
      }
   }
   else
{   
   if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
   {
      last=players_ct[0]
      client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
   }

   else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
   {
      last=players_t[0]
      client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
   }

   else
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   alone_ann = last
   new name[32]   
   get_user_name(last,name,32)

   if (lmmode_bit & 1)
   {
      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

      if (lmmode_bit & 2)
      {
         show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
      }

      else
      {
         show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
      }
   }

   if (lmmode_bit & 4)
   {
      client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
   }
}
   return PLUGIN_CONTINUE   
}


public hs()
{
   new hsmode[4]
   get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
   new hsmode_bit = read_flags(hsmode)

   if (hsmode_bit & 1)
   {
   new killer_id = read_data(1)
   new victim_id = read_data(2)
   new victim_name[33]

   get_user_name(victim_id,victim_name,33)

   set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
   show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLOVES!::",victim_name)
   }

   if (hsmode_bit & 2)
   {
      client_cmd(0,"spk hun_ultimate/headshot")
   }
}

public plugin_precache()
{
   precache_sound("jumpo/y1.mp3")
   precache_sound("jumpo/y2.mp3")
   precache_sound("jumpo/y3.mp3")
   precache_sound("jumpo/y4.mp3")
   

   return PLUGIN_CONTINUE
}



public plugin_init()
{
   register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")
   register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
   register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
   register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
   register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
   register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
   register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
   register_event("DeathMsg","death_msg","a")
   register_cvar("lastman_mode","abc")
   register_cvar("streak_mode","ab")
   register_cvar("kniff_mode","ab")
   register_cvar("hs_mode","ab")

   return PLUGIN_CONTINUE
}


Köszi ha valaki meg csinálja/leírja!

_________________
Konfigolt szerverem:
[kozep]Kép[/kozep]

<<eb@>> Jailbreak : 94.199.183.212:27001


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: 2 plugin Hiba
HozzászólásElküldve:2012.05.23. 11:51 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ezek mik?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: 2 plugin Hiba
HozzászólásElküldve:2012.05.23. 14:18 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3.  

  4. new const PLUGIN  [] = "AMX Round Count"

  5. new const VERSION [] = "0.0.1"

  6. new const AUTHOR  [] = "Duna"

  7.  

  8. new g_roundCount

  9.  

  10. public plugin_init(){

  11.    register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)

  12.    register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")

  13.    register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")

  14.    return PLUGIN_CONTINUE

  15. }

  16.  

  17. new prepare_sounds[][] =

  18. {

  19.    "rcount/m11",

  20.    "rcount/m12"

  21. };

  22.  

  23. public roundcount()

  24.    if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {

  25.    

  26.    ++g_roundCount

  27.    

  28.    new r = random(256)

  29.    new g = random(256)

  30.    new b = random(256)

  31.    

  32.    set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)

  33.    show_hudmessage(0,"^nKESZULJ FEL A NAPRA! [%d]. NAP KOVETKEZIK.", g_roundCount)

  34.    

  35.    client_cmd(0,"spk %s",prepare_sounds[random(sizeof prepare_sounds)]);

  36. }

  37.  

  38. public reset_counter(){

  39.    g_roundCount = 0

  40. }

  41.  

  42. public plugin_precache(){

  43.    precache_sound("rcount/m11.mp3")

  44.    precache_sound("rcount/m12.mp3")

  45.    return PLUGIN_CONTINUE

  46. }

az elsőben
Kód:
new prepare_sounds[][] = 
{
   "rcount/m11",
   "rcount/m12",
};

-->
Kód:
  1. new prepare_sounds[][] =

  2. {

  3.    "rcount/m11",

  4.    "rcount/m12"

  5. };

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: 2 plugin Hiba
HozzászólásElküldve:2012.05.23. 15:33 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. new stksounds[7][] = {

  2.  

  3. "jumpo/y1",

  4.  

  5. "jumpo/y2",

  6.  

  7. "jumpo/y3",

  8.  

  9. "jumpo/y4",

  10.  

helyett:
Kód:
  1. new stksounds[4][] = {

  2.  

  3. "jumpo/y1",

  4.  

  5. "jumpo/y2",

  6.  

  7. "jumpo/y3",

  8.  

  9. "jumpo/y4"

  10. }

A teljes kód:
Kód:
  1.  #include <amxmodx>

  2.  

  3. #define KNIFFMESSAGES 1

  4. #define LEVELS 7

  5. #define MESSAGESNOHP 4

  6. #define MESSAGESHP 4

  7.  

  8. new kills[33] = {0,...};

  9. new deaths[33] = {0,...};

  10. new alone_ann = 0

  11. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};

  12.  

  13. new stksounds[4][] = {

  14. "jumpo/y1",

  15. "jumpo/y2",

  16. "jumpo/y3",

  17. "jumpo/y4"

  18. }

  19.  

  20. new stkmessages[7][] = {

  21. "%s: Egy Bruta'lis a'llat!",

  22. "HALA'L HALA'L HALA'L!",

  23. "Ve'rz'o' csirkek %s Az isten",

  24. "%s: Egy GYILKOLOGE'P",

  25. "%s: Elpusztithatatlan",

  26. "%s: AZ ARE'NA KIRA'LYA!",

  27. "VE'R F'U'RD'O'"};

  28.  

  29.  

  30. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {

  31. "'Utolso'nak lenni sze'gyen igaz?"}

  32.  

  33. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {

  34. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostma'r minden rajtad mu'lik",

  35. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",

  36. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",

  37. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az u'tolso'"}

  38.  

  39. new messageshp[MESSAGESHP][] = {

  40. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",

  41. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",

  42. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",

  43. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az u'tolso'"}

  44.  

  45. get_streak()

  46. {

  47.    new streak[3]

  48.    get_cvar_string("streak_mode",streak,2)

  49.    return read_flags(streak)

  50. }

  51.  

  52. public death_event(id)

  53. {

  54.    new streak = get_streak()

  55.  

  56.    if ((streak&1) || (streak&2))

  57.    {

  58.           new killer = read_data(1);

  59.           new victim = read_data(2);

  60.  

  61.           kills[killer] += 1;

  62.           kills[victim] = 0;

  63.           deaths[killer] = 0;

  64.           deaths[victim] += 1;

  65.  

  66.           for (new i = 0; i < LEVELS; i++)

  67.       {

  68.               if (kills[killer] == levels[i])

  69.          {

  70.                      announce(killer, i);

  71.                      return PLUGIN_CONTINUE;

  72.          }

  73.       }

  74.    }

  75.    return PLUGIN_CONTINUE;

  76. }

  77.  

  78. announce(killer, level)

  79. {

  80.    new streak = get_streak()

  81.  

  82.    if (streak&1)

  83.    {

  84.           new name[32];

  85.  

  86.          get_user_name(killer, name, 32);

  87.       set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);

  88.       show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);

  89.    }

  90.  

  91.    if (streak&2){

  92.           client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);

  93.    }

  94. }

  95.  

  96. public reset_hud(id)

  97. {

  98.    new streak = get_streak()

  99.  

  100.    if (streak&1)

  101.    {

  102.  

  103.       if (kills[id] > levels[0])

  104.       {

  105.               client_print(id, print_chat,

  106.          "* Te %d oltel ogy tovabb", kills[id]);

  107.  

  108.       }

  109.  

  110.       else if (deaths[id] > 1)

  111.       {

  112.          client_print(id, print_chat,

  113.          "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);

  114.       }

  115.    }

  116. }

  117.  

  118. public client_connect(id)

  119. {

  120.    new streak = get_streak()

  121.  

  122.    if ((streak&1) || (streak&2))

  123.    {

  124.       kills[id] = 0;

  125.       deaths[id] = 0;

  126.    }

  127. }

  128.  

  129. public knife_kill()

  130. {

  131.    new kniffmode[4]

  132.    get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)

  133.    new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)

  134.  

  135.    if (kniffmode_bit & 1)

  136.    {

  137.       new killer_id = read_data(1)

  138.       new victim_id = read_data(2)

  139.       new killer_name[33], victim_name[33]

  140.  

  141.       get_user_name(killer_id,killer_name,33)

  142.       get_user_name(victim_id,victim_name,33)

  143.  

  144.  

  145.       set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

  146.       show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)

  147.    }

  148.  

  149.    if (kniffmode_bit & 2)

  150.    {

  151.       client_cmd(0,"spk hun_ultimate/knife")

  152.       }

  153. }

  154.  

  155.  

  156. public roundend_msg(id)

  157.  

  158.    alone_ann = 0

  159.  

  160. public death_msg(id)

  161. {

  162.  

  163.    new lmmode[8]

  164.    get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)

  165.    new lmmode_bit = read_flags(lmmode)

  166.  

  167.    new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last

  168.    get_players(players_ct,ict,"ae","CT")  

  169.    get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")  

  170.  

  171.    if (ict==1&&ite==1)

  172.    {

  173.       new name1[32], name2[32]

  174.       get_user_name(players_ct[0],name1,32)

  175.       get_user_name(players_t[0],name2,32)

  176.       set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

  177.  

  178.       if (lmmode_bit & 1)

  179.       {

  180.          if (lmmode_bit & 2)

  181.          {

  182.             show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))

  183.          }

  184.  

  185.          else

  186.          {

  187.             show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)

  188.          }

  189.  

  190.          if (lmmode_bit & 4)

  191.          {

  192.             client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")

  193.          }

  194.       }

  195.    }

  196.    else

  197. {  

  198.    if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))

  199.    {

  200.       last=players_ct[0]

  201.       client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")

  202.    }

  203.  

  204.    else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))

  205.    {

  206.       last=players_t[0]

  207.       client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")

  208.    }

  209.  

  210.    else

  211.    {

  212.       return PLUGIN_CONTINUE

  213.    }

  214.    alone_ann = last

  215.    new name[32]  

  216.    get_user_name(last,name,32)

  217.  

  218.    if (lmmode_bit & 1)

  219.    {

  220.       set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

  221.  

  222.       if (lmmode_bit & 2)

  223.       {

  224.          show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))

  225.       }

  226.  

  227.       else

  228.       {

  229.          show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )

  230.       }

  231.    }

  232.  

  233.    if (lmmode_bit & 4)

  234.    {

  235.       client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")

  236.    }

  237. }

  238.    return PLUGIN_CONTINUE  

  239. }

  240.  

  241.  

  242. public hs()

  243. {

  244.    new hsmode[4]

  245.    get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)

  246.    new hsmode_bit = read_flags(hsmode)

  247.  

  248.    if (hsmode_bit & 1)

  249.    {

  250.    new killer_id = read_data(1)

  251.    new victim_id = read_data(2)

  252.    new victim_name[33]

  253.  

  254.    get_user_name(victim_id,victim_name,33)

  255.  

  256.    set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)

  257.    show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLOVES!::",victim_name)

  258.    }

  259.  

  260.    if (hsmode_bit & 2)

  261.    {

  262.       client_cmd(0,"spk hun_ultimate/headshot")

  263.    }

  264. }

  265.  

  266. public plugin_precache()

  267. {

  268.    precache_sound("jumpo/y1.mp3")

  269.    precache_sound("jumpo/y2.mp3")

  270.    precache_sound("jumpo/y3.mp3")

  271.    precache_sound("jumpo/y4.mp3")

  272.    

  273.  

  274.    return PLUGIN_CONTINUE

  275. }

  276.  

  277.  

  278.  

  279. public plugin_init()

  280. {

  281.    register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")

  282.    register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")

  283.    register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")

  284.    register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");

  285.    register_event("DeathMsg", "death_event", "a")

  286.    register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")

  287.    register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")

  288.    register_event("DeathMsg","death_msg","a")

  289.    register_cvar("lastman_mode","abc")

  290.    register_cvar("streak_mode","ab")

  291.    register_cvar("kniff_mode","ab")

  292.    register_cvar("hs_mode","ab")

  293.  

  294.    return PLUGIN_CONTINUE

  295. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: 2 plugin Hiba
HozzászólásElküldve:2012.05.23. 15:54 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2012.03.17. 23:32
Hozzászólások:122
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Köszi
Ui. kiki Ölés hangok és amikor el kezdődik a kör aktor be játsz ilyen hangot.. :D

_________________
Konfigolt szerverem:
[kozep]Kép[/kozep]

<<eb@>> Jailbreak : 94.199.183.212:27001


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: 2 plugin Hiba
HozzászólásElküldve:2012.05.23. 18:15 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
De ebbe semmi kérdés nemvolt, mit javítsunk nemértelek

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: 2 plugin Hiba
HozzászólásElküldve:2012.05.23. 18:57 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.09.07. 18:41
Hozzászólások:642
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Még most is ezen vagy fenn akadva? :lol:

_________________
Kép
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: 2 plugin Hiba
HozzászólásElküldve:2012.05.23. 19:08 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
DjYoda írta:
Ui. kiki Ölés hangok és amikor el kezdődik a kör aktor be játsz ilyen hangot.. :D

én ezen

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: 2 plugin Hiba
HozzászólásElküldve:2012.05.23. 21:44 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.09.07. 18:41
Hozzászólások:642
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
aktorhoz már csak t kéne és traktor XD

_________________
Kép
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: 2 plugin Hiba
HozzászólásElküldve:2012.05.23. 21:46 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Vath írta:
aktorhoz már csak t kéne és traktor XD

az nem tudom hogy jött ki neked

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole