hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.07. 22:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 357 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 355 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bloody Corpses hiba
HozzászólásElküldve:2012.05.26. 13:57 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fakemeta>

  3.  

  4. static const PLUGIN_NAME[]      = "Bloody Corpses"

  5. static const PLUGIN_AUTHOR[]    = "se7h"

  6. static const PLUGIN_VERSION[]   = "1.2"

  7.  

  8. new g_fwid, g_max_clients, g_guns_eventids_bitsum

  9. new gSprBloodDecal[8] = { 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 }

  10. new gradius[4] = { 14, 13, 11, 14 }

  11. new gorigin[33][4][3], bool:g_is_dead[33], Float:gfCorpsestay[33], Float:gfDeathtime[33]

  12. new spr_blood_drop, spr_blood_spray

  13. new knife_sound[] = "weapons/knife_hitwall1.wav"

  14.  

  15. new hitflesh[4][] =

  16. {

  17.         "weapons/knife_hit1.wav",

  18.         "weapons/knife_hit2.wav",

  19.         "weapons/knife_hit3.wav",

  20.         "weapons/knife_hit4.wav"

  21. }

  22.  

  23. new const g_guns_events[][] =

  24. {

  25.         "events/awp.sc",

  26.         "events/g3sg1.sc",

  27.         "events/ak47.sc",

  28.         "events/scout.sc",

  29.         "events/m249.sc",

  30.         "events/m4a1.sc",

  31.         "events/sg552.sc",

  32.         "events/aug.sc",

  33.         "events/sg550.sc",

  34.         "events/m3.sc",

  35.         "events/xm1014.sc",

  36.         "events/usp.sc",

  37.         "events/mac10.sc",

  38.         "events/ump45.sc",

  39.         "events/fiveseven.sc",

  40.         "events/p90.sc",

  41.         "events/deagle.sc",

  42.         "events/p228.sc",

  43.         "events/glock18.sc",

  44.         "events/mp5n.sc",

  45.         "events/tmp.sc",

  46.         "events/elite_left.sc",

  47.         "events/elite_right.sc",

  48.         "events/galil.sc",

  49.         "events/famas.sc"

  50. }

  51.  

  52. public plugin_init()

  53. {

  54.         register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

  55.  

  56.         unregister_forward(FM_PrecacheEvent, g_fwid, 1)

  57.         register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent")

  58.         register_forward(FM_EmitSound, "fwEmitSound")

  59.  

  60.         register_event("ClCorpse", "event_cl_corpse", "a")

  61.         register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0")

  62.  

  63.         g_max_clients = global_get(glb_maxClients)

  64. }

  65.  

  66. public plugin_precache()

  67. {

  68.         for(new i=0; i<4; i++)

  69.                 precache_sound(hitflesh[i])

  70.  

  71.         spr_blood_drop = precache_model("sprites/blood.spr")

  72.         spr_blood_spray = precache_model("sprites/bloodspray.spr")

  73.  

  74.         g_fwid = register_forward(FM_PrecacheEvent, "fwPrecacheEvent", 1)

  75. }

  76.  

  77. public fwPrecacheEvent(type, const name[])

  78. {

  79.         for(new i=0; i<sizeof g_guns_events; i++)

  80.         {

  81.                 if (equal(g_guns_events[i], name))

  82.                 {

  83.                         g_guns_eventids_bitsum |= (1<<get_orig_retval())

  84.                         return FMRES_HANDLED

  85.                 }

  86.         }

  87.  

  88.         return FMRES_IGNORED

  89. }

  90.  

  91. public client_connect(id)

  92. {

  93.     if(!is_user_bot(id))

  94.         query_client_cvar(id, "cl_corpsestay", "func_cvar")

  95. }

  96.  

  97. public func_cvar(id, const cvar[], const value[])

  98.         gfCorpsestay[id] = str_to_float(value)

  99.  

  100. public new_round()

  101. {

  102.         arrayset(g_is_dead, false, sizeof g_is_dead)

  103.        

  104.         static p[32], num, i

  105.         get_players(p, num, "ac")

  106.         for(i=0; i<num; i++)

  107.                 query_client_cvar(p[i], "cl_corpsestay", "func_cvar")

  108. }

  109.  

  110. public event_cl_corpse()

  111. {

  112.         static id

  113.         id = read_data(12)

  114.  

  115.         if(!is_user_connected(id))

  116.                 return

  117.  

  118.         g_is_dead[id] = true

  119.  

  120.         gfDeathtime[id] = get_gametime() + 10.0

  121.  

  122.         static Float:origin1[3], Float:origin2[3], Float:angle[3]

  123.  

  124.         engfunc(EngFunc_GetBonePosition, id, 6, origin1, angle)

  125.         FVecIVec(origin1, gorigin[id][0])

  126.  

  127.         engfunc(EngFunc_GetBonePosition, id, 2, origin2, angle)

  128.         FVecIVec(origin2, gorigin[id][1])

  129.  

  130.         engfunc(EngFunc_GetBonePosition, id, 32, origin1, angle)

  131.         engfunc(EngFunc_GetBonePosition, id, 37, origin2, angle)

  132.         mid_point(origin1, origin2, gorigin[id][2])

  133.  

  134.         engfunc(EngFunc_GetBonePosition, id, 33, origin1, angle)

  135.         engfunc(EngFunc_GetBonePosition, id, 38, origin2, angle)

  136.         mid_point(origin1, origin2, gorigin[id][3])

  137. }

  138.  

  139. public fwEmitSound(id, channel, sound[])

  140. {

  141.         if(!(1 <= id <= g_max_clients) || g_is_dead[id] || !equali(sound, knife_sound) || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)

  142.                 return FMRES_IGNORED

  143.  

  144.         if(!(pev(id, pev_button) & (IN_ATTACK | IN_ATTACK2)))

  145.                 return FMRES_IGNORED

  146.  

  147.         static Aim[3], Float:fAim[3], body

  148.         body = find_dead_body(id, Aim)

  149.        

  150.         if(!body || !g_is_dead[body] || ((gfDeathtime[body] + gfCorpsestay[id]) < get_gametime()))

  151.                 return FMRES_IGNORED

  152.  

  153.         func_fx_bloodsprite(Aim)

  154.         func_fx_blood_decal(Aim)

  155.         IVecFVec(Aim, fAim)

  156.         engfunc(EngFunc_EmitAmbientSound, 0, fAim, hitflesh[random(3)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

  157.  

  158.         return FMRES_SUPERCEDE

  159. }

  160.  

  161. public fwPlaybackEvent(flags, id, eventid)

  162. {

  163.         if(!(g_guns_eventids_bitsum & (1<<eventid)) || !(1 <= id <= g_max_clients))

  164.                 return FMRES_IGNORED

  165.  

  166.         static Aim[3], Float:fAim[3], body

  167.         body = find_dead_body(id, Aim)

  168.        

  169.         if(!body || !g_is_dead[body] || ((gfDeathtime[body] + gfCorpsestay[id]) < get_gametime()))

  170.                 return FMRES_IGNORED

  171.  

  172.         func_fx_bloodsprite(Aim)

  173.         func_fx_blood_decal(Aim)

  174.         IVecFVec(Aim, fAim)

  175.         engfunc(EngFunc_EmitAmbientSound, 0, fAim, hitflesh[random(3)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

  176.  

  177.         return FMRES_IGNORED

  178. }

  179.  

  180. find_dead_body(id, Aim[3], body = 0)

  181. {

  182.         static i, j

  183.         get_user_origin(id, Aim, 3)

  184.         for(i=1; i<=g_max_clients; i++)

  185.         {

  186.                 for(j=0; j<4; j++)

  187.                 {

  188.                         if((get_distance(Aim, gorigin[i][j]) < gradius[j]) && (!body || body == i))

  189.                                 return i

  190.                 }

  191.         }

  192.  

  193.         return 0

  194. }

  195.  

  196. stock func_fx_bloodsprite(origin[])

  197. {

  198.         message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)

  199.         write_byte(TE_BLOODSPRITE)

  200.         write_coord(origin[0])

  201.         write_coord(origin[1])

  202.         write_coord(origin[2] + random_num(5,15))

  203.         write_short(spr_blood_spray)

  204.         write_short(spr_blood_drop)

  205.         write_byte(248)

  206.         write_byte(random_num(6,8))

  207.         message_end()

  208. }

  209.  

  210. stock func_fx_blood_decal(origin[])

  211. {

  212.         message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)

  213.         write_byte(TE_WORLDDECAL)

  214.         write_coord(origin[0])

  215.         write_coord(origin[1])

  216.         write_coord(origin[2])

  217.         write_byte(gSprBloodDecal[random(sizeof gSprBloodDecal)])

  218.         message_end()

  219. }

  220.  

  221. stock mid_point(const Float:origin1[], const Float:origin2[], out[])

  222. {

  223.         out[0] = floatround(origin1[0] + origin2[0])/2

  224.         out[1] = floatround(origin1[1] + origin2[1])/2

  225.         out[2] = floatround(origin1[2] + origin2[2])/2

  226. }

  227.  

  228.  

feltettem a szerveremre ezt a plugint és utána nemtudtam felmenni.. Hibás lenne a plugin vagy mi.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bloody Corpses hiba
HozzászólásElküldve:2012.05.27. 12:48 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.09.07. 18:41
Hozzászólások:642
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Ez velemi is elfordult már -.-

_________________
Kép
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bloody Corpses hiba
HozzászólásElküldve:2012.05.29. 12:57 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Valami bővebb infó?

Felkeltem reggel, s csodálkozom: "Jééé, kék az ééég O.o"
De MIÉRT?
Reason?
Log?

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole