hlmod.hu
https://hlmod.hu/

körvégi zene plugin - no ct,te win
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=4557
Oldal: 1 / 1

Szerző:  expert [2012.05.30. 10:35 ]
Hozzászólás témája:  körvégi zene plugin - no ct,te win

A körvégi zene plugint kéne úgy átírni, hogy ne legyen ct illetve te körvégi zene külön. Szóval egybe legyen és ne legyen külön te és ct körvégi hang !Csak random -ra szoljon egy zene akár ki is nyerte a kört. A másik amit szeretnék de az már gondolom nem könnyű, hogy csinálni rá egy /roundsound -Chat ki/be kapcsolót mint a sima pluginnál amiben alapból benne van!!
Gondolom megfordult a fejetekben, hogy akkor miért nem már a kész plugint használom, de nekem ez kellene mert még akarok bele írni valamit !!
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2.  

  3. public plugin_init()

  4. {

  5.   register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer") //Regisztráljuk a plugint, név, verzió, készítő

  6.   register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") //Regisztráljuk az eventet terror győzelemhez, ebben az esetben SendAudio, ami hangot "küld" a kliensnek és játszik le.

  7.   register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  //Regisztráljuk az eventet ct győzelemhez, ebben az esetben SendAudio, ami hangot "küld" a kliensnek és játszik le.

  8. }

  9.  

  10. public t_win()

  11. {

  12.   new rand = random_num(0,2) //Randomizáljuk a hangokat, így véletlenszerű lesz a lejátszás, a tizedes mögött mindig a casek száma legyen. Most 3 hang van, case 0-2ig így 0,2 a random_num. Ha 12 hangom van akkor a random_num 0,12

  13.  

  14.   client_cmd(0,"stopsound") //stopsound, hogy a hang ne ismétlődjön, csak egyszer játszódjon le.

  15.  

  16.   switch(rand) //Választás a hangok közül.

  17.   {

  18.     case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/Sajátmappa/tewin")

  19.     case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/Sajátmappa/tewin2")

  20.     case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/Sajátmappa/tewin3")

  21.  

  22.   }

  23.  

  24.   return PLUGIN_CONTINUE

  25. }

  26.  

  27.  

  28. public ct_win() //ct-ben is tegyük meg ugyan ezt

  29. {

  30.   new rand = random_num(0,2)

  31.  

  32.   client_cmd(0,"stopsound")

  33.  

  34.   switch(rand)

  35.   {

  36.     case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/Sajátmappa/ctwin")

  37.     case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/Sajátmappa/ctwin2")

  38.     case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/Sajátmappa/ctwin3")

  39.  

  40.   }

  41.  

  42.   return PLUGIN_CONTINUE

  43. }

  44.  

  45. public plugin_precache()  // Majd precacheljük a fájlokat, hogy a kliens letölthesse őket.

  46. {

  47.   precache_sound("Sajátmappa/ctwin.mp3")

  48.   precache_sound("Sajátmappa/ctwin2.mp3")

  49.   precache_sound("Sajátmappa/ctwin3.mp3")

  50.   precache_sound("Sajátmappa/tewin.mp3")

  51.   precache_sound("Sajátmappa/tewin2.mp3")

  52.   precache_sound("Sajátmappa/tewin3.mp3")

  53.  

  54.   return PLUGIN_CONTINUE

  55. }

Szerző:  tson_ [2012.05.30. 12:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: körvégi zene plugin - no ct,te win

? (katt rá)

Szerző:  expert [2012.05.30. 12:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: körvégi zene plugin - no ct,te win

tson_ írta:

Nem érted??

Szerző:  fear_ezmegmi [2012.05.30. 13:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: körvégi zene plugin - no ct,te win

Try this:
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2.  

  3. public plugin_init()

  4. {

  5.   register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")

  6.   register_logevent("win",2,"1=Round_End")

  7. }

  8.  

  9. public win()

  10. {

  11.   new rand = random_num(0,2) //Randomizáljuk a hangokat, így véletlenszerű lesz a lejátszás, a tizedes mögött mindig a casek száma legyen. Most 3 hang van, case 0-2ig így 0,2 a random_num. Ha 12 hangom van akkor a random_num 0,12

  12.  

  13.   client_cmd(0,"stopsound") //stopsound, hogy a hang ne ismétlődjön, csak egyszer játszódjon le.

  14.  

  15.   switch(rand) //Választás a hangok közül.

  16.   {

  17.     case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/Sajátmappa/win")

  18.     case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/Sajátmappa/win2")

  19.     case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/Sajátmappa/win3")

  20.  

  21.   }

  22.  

  23.   return PLUGIN_CONTINUE

  24. }

  25.  

  26. public plugin_precache()  // Majd precacheljük a fájlokat, hogy a kliens letölthesse őket.

  27. {

  28.   precache_sound("Sajátmappa/win.mp3")

  29.   precache_sound("Sajátmappa/win2.mp3")

  30.   precache_sound("Sajátmappa/win3.mp3")

  31.  

  32.   return PLUGIN_CONTINUE

  33. }

Szerző:  expert [2012.05.30. 13:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: körvégi zene plugin - no ct,te win

Köszi de ebbe még kéne a kikapcsolás rész , hogy a játékos ha nem akarja hallani akkor kikapcsolja neki.

Szerző:  HunGamer [2012.05.30. 14:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: körvégi zene plugin - no ct,te win

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. new bool:hallja[33] = true

  3. public plugin_init()

  4. {

  5.         register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")

  6.         register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin")

  7.         register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")

  8.         register_clcmd("say /roundsound", "kikapcsolas")

  9. }

  10. public kikapcsolas(id)

  11. {

  12.         hallja[id] = hallja[id] ? false : true

  13. }

  14.  

  15. public win()

  16. {

  17.         new rand = random_num(0,2)

  18.        

  19.         client_cmd(0,"stopsound")

  20.        

  21.         new player[32], num, tempid

  22.         get_players(player, num)

  23.        

  24.         switch(rand)

  25.         {

  26.                 case 0:

  27.                 {

  28.                         for( new i; i<num; i++ )

  29.                         {

  30.                                 tempid = player[i]

  31.                                 if(hallja[tempid])

  32.                                         client_cmd(tempid,"mp3 play sound/Sajátmappa/win")

  33.                         }

  34.                 }

  35.                 case 1:

  36.                 {

  37.                         for( new i; i<num; i++ )

  38.                         {

  39.                                 tempid = player[i]

  40.                                 if(hallja[tempid])

  41.                                         client_cmd(tempid,"mp3 play sound/Sajátmappa/win2")

  42.                         }

  43.                 }

  44.                 case 2:

  45.                 {

  46.                         for( new i; i<num; i++ )

  47.                         {

  48.                                 tempid = player[i]

  49.                                 if(hallja[tempid])

  50.                                         client_cmd(tempid,"mp3 play sound/Sajátmappa/win3")

  51.                         }

  52.                 }

  53.          

  54.         }

  55.        

  56.         return PLUGIN_CONTINUE

  57. }

  58.  

  59. public plugin_precache()

  60. {

  61.         precache_sound("Sajátmappa/win.mp3")

  62.         precache_sound("Sajátmappa/win2.mp3")

  63.         precache_sound("Sajátmappa/win3.mp3")

  64.          

  65.         return PLUGIN_CONTINUE

  66. }

  67. public client_connect(id)

  68. {

  69.         hallja[id] = true

  70. }

Szerző:  expert [2012.05.30. 15:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: körvégi zene plugin - no ct,te win

files/7955018/7955018.sma(28) : error 017: undefined symbol "pnum"
files/7955018/7955018.sma(30) : error 017: undefined symbol "players"
files/7955018/7955018.sma(30) : warning 215: expression has no effect
files/7955018/7955018.sma(30) : error 001: expected token: ";", but found "]"
files/7955018/7955018.sma(30) : error 029: invalid expression, assumed zero
files/7955018/7955018.sma(30) : fatal error 107: too many error messages on one line

Szerző:  HunGamer [2012.05.30. 16:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: körvégi zene plugin - no ct,te win

Sorry, elírtam.
Javítva.

Szerző:  expert [2012.05.30. 17:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: körvégi zene plugin - no ct,te win

Köszönöm !! ki is proóbálom ma vagy legkésőbb reggel ! :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/