hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 21:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 348 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 347 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ezt mért írja?
HozzászólásElküldve:2012.04.25. 13:26 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
L 04/22/2012 - 23:33:49: Start of error session.
L 04/22/2012 - 23:33:49: Info (map "de_dust2_gumis_v08") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120422.log")
L 04/22/2012 - 23:33:49: [FUN] Invalid player 1 (not in-game)
L 04/22/2012 - 23:33:49: [AMXX] Run time error 10 (plugin "zp_sr_respawn.amxx") (native "spawn") - debug not enabled!
L 04/22/2012 - 23:33:49: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 04/22/2012 - 23:33:49: [FUN] Invalid player 1 (not in-game)
L 04/22/2012 - 23:33:49: [AMXX] Run time error 10 (plugin "zp_sr_respawn.amxx") (native "spawn") - debug not enabled!
L 04/22/2012 - 23:33:49: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Ha debugolom akkor is írja!

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ezt mért írja?
HozzászólásElküldve:2012.04.25. 13:27 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Akkor legalább a debugolt részt másold be! És smát is

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ezt mért írja?
HozzászólásElküldve:2012.04.25. 16:39 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
A logból a debugolt részt? meg minek az sma-ját?

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ezt mért írja?
HozzászólásElküldve:2012.04.25. 16:57 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
norbee.16 írta:
A logból a debugolt részt? meg minek az sma-ját?

Ja. Ennek:zp_sr_respawn.amxx.

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ezt mért írja?
HozzászólásElküldve:2012.04.25. 17:50 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Hát az ma nem tudom fel rakni, de a pluginok közt ott van még fel raktam az a neve hogy rajmodba újra éledés, ez van a szeron.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ezt mért írja?
HozzászólásElküldve:2012.04.25. 18:26 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Itt az sma-ja:
Kód:
                                           /* Edit for Zombie Plague by CHyCMyMpNk */
                                                /* Work only for Swarm Round */

 #include <amxmodx>
 #include <amxmisc>
 #include <cstrike>
 #include <engine>
 #include <fun>
 #include <zombieplague>

 #define PLUGNAME      "[ZP] Swarm Round Respawning"
 #define AUTHOR         "Emp`"
 #define VERSION      "1.31"

 #define   MAX_SPAWNS   60
 #define   MAX_SPEAK   10

 new Float:ZPSRtime[33]
 new SOrigin[33][3];

 new Float:g_SpawnVecs[MAX_SPAWNS][3];
 new Float:g_SpawnAngles[MAX_SPAWNS][3];
 new Float:g_SpawnVAngles[MAX_SPAWNS][3];
 new g_TotalSpawns;
 
 new zp_SRRespawn, zp_SRRspawns, zp_SRRtime, zp_SRRmaxtime
 public plugin_init()
 {

   register_plugin(PLUGNAME, VERSION, AUTHOR)

   zp_SRRespawn = register_cvar("zp_SRRespawn", "1")
   zp_SRRspawns = register_cvar("zp_SRRspawns", "0")
   zp_SRRtime = register_cvar("zp_SRRtime", "10.0")
   zp_SRRmaxtime = register_cvar("zp_SRRmaxtime", "3.0")

   register_event("DeathMsg","DeathEvent","a")

   readSpawns()
   set_msg_block(get_user_msgid("ClCorpse"), BLOCK_SET);
 }

 readSpawns()
 {
   
   new Map[32], config[32],  MapFile[64];
   
   get_mapname(Map, 31)
   get_configsdir(config, 31 )
   format(MapFile, 63, "%s\csdm\%s.spawns.cfg", config, Map);
   g_TotalSpawns = 0;
   
   if (file_exists(MapFile))
   {
      new Data[124], len;
          new line = 0;
          new pos[12][8];
          
      while(g_TotalSpawns < MAX_SPAWNS && (line = read_file(MapFile , line , Data , 123 , len) ) != 0 )
      {
         if (strlen(Data)<2 || Data[0] == '[')
            continue;

         parse(Data, pos[1], 7, pos[2], 7, pos[3], 7, pos[4], 7, pos[5], 7, pos[6], 7, pos[7], 7, pos[8], 7, pos[9], 7, pos[10], 7);

         g_SpawnVecs[g_TotalSpawns][0] = str_to_float(pos[1]);
         g_SpawnVecs[g_TotalSpawns][1] = str_to_float(pos[2]);
         g_SpawnVecs[g_TotalSpawns][2] = str_to_float(pos[3]);
      
         g_SpawnAngles[g_TotalSpawns][0] = str_to_float(pos[4]);
         g_SpawnAngles[g_TotalSpawns][1] = str_to_float(pos[5]);
         g_SpawnAngles[g_TotalSpawns][2] = str_to_float(pos[6]);
         
         g_SpawnVAngles[g_TotalSpawns][0] = str_to_float(pos[7]);
         g_SpawnVAngles[g_TotalSpawns][1] = str_to_float(pos[8]);
         g_SpawnVAngles[g_TotalSpawns][2] = str_to_float(pos[9]);
         
         
         g_TotalSpawns++;
      }
      
      log_amx("Loaded %d spawn points for map %s.", g_TotalSpawns, Map)
   } else {
      log_amx("No spawn points file found (%s)", MapFile)
   }
   
   return 1;
 }

 public spawn_Preset(id)
 {
   if (g_TotalSpawns < 2)
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   new list[MAX_SPAWNS];
   new num = 0;
   new final = -1;
   new total=0;
   new players[32], n, x = 0;
   new Float:loc[32][3], locnum
   
   get_players(players, num)
   for (new i=0; i<num; i++)
   {
      if (is_user_alive(players[i]) && players[i] != id)
      {
         entity_get_vector(players[i], EV_VEC_origin, loc[locnum])
         locnum++
      }
   }
   
   num = 0
   while (num <= g_TotalSpawns)
   {
      if (num == g_TotalSpawns)
         break;
      n = random_num(0, g_TotalSpawns-1);
      if (!list[n])
      {
         list[n] = 1;
         num++;
      }
      else
      {
         total++;
         if (total > 100)
            break;
         continue;   
      }

      new trace  = trace_hull(g_SpawnVecs[n],1);
      if (trace)
         continue;
      
      if (locnum < 1)
      {
         final = n
         break
      }
      
      final = n
      for (x = 0; x < locnum; x++)
      {
         new Float:distance = get_distance_f(g_SpawnVecs[n], loc[x]);
         if (distance < 250.0)
         {
            final = -1;
            break;
         }
      }
      
      if (final != -1)
         break
   }
   
   if (final != -1)
   {
      entity_set_origin(id, g_SpawnVecs[final]);
      entity_set_int(id, EV_INT_fixangle, 1);
      entity_set_vector(id, EV_VEC_angles, g_SpawnAngles[final]);
      entity_set_vector(id, EV_VEC_v_angle, g_SpawnVAngles[final]);
      entity_set_int(id, EV_INT_fixangle, 1);
      
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   return PLUGIN_CONTINUE
 }
 public DeathEvent()
 {
   new attacker = read_data(1)
   new id = read_data(2)

   if(get_pcvar_num(zp_SRRespawn)<1) return PLUGIN_CONTINUE
   if(1>get_user_team(id)>2) return PLUGIN_CONTINUE

   switch(get_pcvar_num(zp_SRRespawn))
   {
      case 2:{
         if(is_user_connected(attacker)){
            if(get_user_team(id)==get_user_team(attacker) || id==attacker){
               ZPSRtime[attacker] += get_pcvar_num(zp_SRRtime)
               if(ZPSRtime[attacker] > get_pcvar_num(zp_SRRmaxtime))
                  ZPSRtime[attacker] = get_pcvar_float(zp_SRRmaxtime)
            }
         }
      }
      case 1:{
         if(is_user_alive(attacker)){
            ZPSRtime[attacker] -= get_pcvar_num(zp_SRRtime)
            if(ZPSRtime[attacker]<1.0)
               ZPSRtime[attacker] = 1.0
         }

         ZPSRtime[id] += get_pcvar_num(zp_SRRtime)
         if(ZPSRtime[id] > get_pcvar_num(zp_SRRmaxtime))
            ZPSRtime[id] = get_pcvar_float(zp_SRRmaxtime)
      }
      default: return PLUGIN_CONTINUE
   }

   new time = floatround(ZPSRtime[id]) + 1

   new parm[2]
   parm[0] = id
   parm[1] = time

   set_task(0.1,"check_respawn",0,parm,2)

   return PLUGIN_CONTINUE
 }
 public check_respawn(parm[])
 {
   new id = parm[0]
   parm[1]--

   if(is_user_alive(id) || !zp_is_swarm_round())
      return

   if(parm[1]==0){
      respawn(id)
   }
   else{
      if(parm[1]<MAX_SPEAK){
         new speak[30]
         num_to_word(parm[1], speak, 29)
         client_cmd(id,"spk ^"fvox/%s^"",speak)
      }
      client_print(id, print_center, "[ZP] Ujra fogsz eledni %d masodperc mulva.", parm[1])
      set_task(1.0,"check_respawn",0,parm,2)
   }
 }
 public respawn(id)
 {
   if(is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || !zp_is_swarm_round()) return -1

   new team = get_user_team(id)

   if(team==1 || team==2) {
      new parm[2]
      parm[0] = id
      parm[1] = 0
      set_task( 0.5, "actual_revive", 1, parm, 2)
      parm[1] = 1
      set_task( 0.7, "actual_revive", 1, parm, 2)
      return 1
   }
   return 0
 }
 public actual_revive(parm[])
 {
   new id = parm[0], a = parm[1]
   spawn(id)
   if(a==0)
      get_user_origin(id, SOrigin[id])
   else {
      if(get_pcvar_num(zp_SRRspawns) > 0)
         spawn_Preset(id)
      else
         set_user_origin(id, SOrigin[id])
   }
 }

 public client_connect(id)
 {
   ZPSRtime[id] = get_pcvar_float(zp_SRRtime)
 }

 public client_putinserver(id)
 {
   set_task(1.0,"first_respawn",id)
 }

 public first_respawn(id)
 {
   if(!respawn(id))
      set_task(1.0,"first_respawn",id)
 }

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ezt mért írja?
HozzászólásElküldve:2012.04.25. 18:36 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Kösz :) ugyan ez van a szeromon pont ezt az sma-t convertáltam át :D

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ezt mért írja?
HozzászólásElküldve:2012.04.26. 07:57 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Már csak debugolt error log kellene

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ezt mért írja?
HozzászólásElküldve:2012.04.26. 14:35 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Ehez nemkell plugin. Benne van alapbol a zp-be csak bekapcsolod a respawnot es bealitod csak swarm roundba kapcsoljon be :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ezt mért írja?
HozzászólásElküldve:2012.04.28. 12:24 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
jah csak hogy csináljam meg hogy emberkenet is meg zombi kent is újra éledjenek mert már próbáltam de nem volt jó.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole