hlmod.hu
https://hlmod.hu/

csapat gyorsaság állítás
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=4598
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Ndrangetha [2012.06.03. 10:48 ]
Hozzászólás témája:  csapat gyorsaság állítás

Sziasztok :)

itt ezt 1 smaból szedtem ki

Kód:
  1. g_pCvarMaxSpeed = register_cvar("amx_furien_maxspeed", "500")


ez gondolom a furien módban a furienek gyorsítása
ha ezt a számít átírom 100ra és amxxre átírom akkor lassabbak lesznek,de ha átírom bármennyivel is nagyobbra (600-1000-2000 de már 50.000 el is próbáltam) semmivel nem lesznek gyorsabbak ,ez mitől van?

Szerző:  oroszrulett [2012.06.03. 10:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: csapat gyorsaság állítás

Mert ez csak egy cvar. Nem ez változtatja a sebességet.
Kód:
  1. set_user_maxspeed(id, 300.0) // Ez állítja 300-ra.

Szerző:  kiki [2012.06.03. 10:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: csapat gyorsaság állítás

2000 a max hiába rakod 50.000re xd
És oroszrulett tévedsz, ez egy globális változó aminek az értékét cvarral lehet megadni, gondolom a változó hozzá van adva ahoz a funkcióhoz!

Szerző:  oroszrulett [2012.06.03. 10:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: csapat gyorsaság állítás

Idézet:
És oroszrulett tévedsz, ez egy globális változó aminek az értékét cvarral lehet megadni, gondolom a változó hozzá van adva ahoz a funkcióhoz!


Akkor állítja a sebességet amit írt vagy nem?

Ugyebár te szoktál kötöszkötni azzal, hogy ki milyen hibásan ír. Nos, te sem tudsz hibátlanul írni... Szerintem akkor ne sírj azon, hogy eltévesztenek egy betűt, ha Te magad sem írsz valami jól.

Szerző:  Ndrangetha [2012.06.03. 11:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: csapat gyorsaság állítás

Kód:
  1. /*    Formatright © 2009, ConnorMcLeod

  2.  

  3.     Furiens is free software;

  4.     you can redistribute it and/or modify it under the terms of the

  5.     GNU General Public License as published by the Free Software Foundation.

  6.  

  7.     This program is distributed in the hope that it will be useful,

  8.     but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of

  9.     MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the

  10.     GNU General Public License for more details.

  11.  

  12.     You should have received a copy of the GNU General Public License

  13.     along with Furiens; if not, write to the

  14.     Free Software Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330,

  15.     Boston, MA 02111-1307, USA.

  16. */

  17.  

  18. #include <amxmodx>

  19. #include <cstrike>

  20. #include <engine>

  21. #include <fun>

  22. #include <hamsandwich>

  23.  

  24. #define VERSION "0.0.2"

  25.  

  26. #define MAX_PLAYERS 32

  27.  

  28. #define Ham_Player_ResetMaxSpeed Ham_Item_PreFrame

  29.  

  30. new g_pCvarGravity, g_pCvarMaxSpeed

  31.  

  32. public plugin_init()

  33. {

  34.     register_plugin("Furiens", VERSION, "ConnorMcLeod")

  35.  

  36.     g_pCvarGravity = register_cvar("amx_furien_gravity", "0.375")

  37.     g_pCvarMaxSpeed = register_cvar("amx_furien_maxspeed", "500")

  38.  

  39.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn_Post", 1)

  40.     RegisterHam(Ham_Player_ResetMaxSpeed, "player", "Player_ResetMaxSpeed", 1)

  41.  

  42.     new iEnt = create_entity("info_target")

  43.     entity_set_string(iEnt, EV_SZ_classname, "check_speed")

  44.     entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1)

  45.     register_think("check_speed", "Set_Terrorist_Visibility")    

  46. }

  47. public plugin_cfg()

  48. {

  49.     set_cvar_num("sv_maxspeed", 1100)

  50.     set_cvar_num("cl_forwardspeed", 1100)

  51.     set_cvar_num("cl_sidespeed", 1100)

  52.     set_cvar_num("cl_backspeed", 1100)

  53. }

  54.  

  55. public Player_Spawn_Post( id )

  56. {

  57.     if( is_user_alive(id) )

  58.     {

  59.         if( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T )

  60.         {

  61.             set_user_gravity(id, get_pcvar_float(g_pCvarGravity))

  62.             set_user_footsteps(id, 1)

  63.         }

  64.         else

  65.         {

  66.             set_user_footsteps(id, 0)

  67.         }

  68.  

  69.         set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)

  70.     }

  71. }

  72.  

  73. public Player_ResetMaxSpeed( id )

  74. {

  75.     if( is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && get_user_maxspeed(id) != -1.0 )

  76.     {

  77.         set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(g_pCvarMaxSpeed))

  78.     }

  79. }

  80.  

  81. public Set_Terrorist_Visibility( iEnt )

  82. {

  83.     entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1)

  84.  

  85.     new iPlayers[MAX_PLAYERS], iNum, id, Float:fVecVelocity[3], iSpeed

  86.     get_players(iPlayers, iNum, "ae", "TERRORIST")

  87.  

  88.     new iInvisibility

  89.     for(new i; i<iNum; i++)

  90.     {

  91.         id = iPlayers[i]

  92.         if( get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )

  93.         {

  94.             entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, fVecVelocity)

  95.             iSpeed = floatround( vector_length(fVecVelocity) )

  96.             if( iSpeed < 255 )

  97.             {

  98.                 iInvisibility = iSpeed - (256 - iSpeed) / 3

  99.                 if( iInvisibility < 0 )

  100.                 {

  101.                     iInvisibility = 0

  102.                 }

  103.                 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, iInvisibility)

  104.             }

  105.             else

  106.             {

  107.                 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)

  108.             }

  109.         }

  110.         else

  111.         {

  112.             set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)

  113.         }

  114.     }

  115. }  


itt az egész ,nekem az lenne a lényeg h a furen jóval gyorsabban fusson a mostaninál...

Szerző:  kiki [2012.06.03. 11:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: csapat gyorsaság állítás

oroszrulett írta:
Idézet:
És oroszrulett tévedsz, ez egy globális változó aminek az értékét cvarral lehet megadni, gondolom a változó hozzá van adva ahoz a funkcióhoz!


Akkor állítja a sebességet amit írt vagy nem?

Ugyebár te szoktál kötöszkötni azzal, hogy ki milyen hibásan ír. Nos, te sem tudsz hibátlanul írni... Szerintem akkor ne sírj azon, hogy eltévesztenek egy betűt, ha Te magad sem írsz valami jól.



Ez most hogy jött ide nem értem

Szerző:  oroszrulett [2012.06.03. 11:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: csapat gyorsaság állítás

Nem is kell. Én sem értem.

Szerző:  Ndrangetha [2012.06.03. 11:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: csapat gyorsaság állítás

most ne itt vitázzatok :)

segítsetek megoldani a problémámat

Szerző:  oroszrulett [2012.06.03. 11:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: csapat gyorsaság állítás

Már leírtam a választ...

Szerző:  kiki [2012.06.03. 12:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: csapat gyorsaság állítás

Jajaj, oroszrulett válasza is jó, amúgy jólenne az 500, csak floatba kell megadni! 500.0

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/