hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.09. 22:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 358 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 356 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Knife MOD kes berakas
HozzászólásElküldve:2012.07.13. 13:56 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
P modellel mi legyen? maradjon az ami most?

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife MOD kes berakas
HozzászólásElküldve:2012.07.13. 13:59 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Balage írta:
p modell nincs :D

akkor mindenhol p_knife legyen?

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife MOD kes berakas
HozzászólásElküldve:2012.07.13. 14:03 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Balage írta:
nem ertek nagyon ehhez a részéhez..xd szoval nem tudom

m1 ittvan nézd meg h jó-e így, ha nem akkor mond h mi a bajod :D
Am a p modell amikor mások látják, "kívülről" a kését, hagytam a régi késeket, "kívülről"
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <engine>

  4. #include <vault>

  5. #include <fun>

  6.  

  7. #define PLUGIN "Knife Mod"

  8. #define VERSION "1.0"

  9. #define AUTHOR "spunko"

  10.  

  11. #define TASK_INTERVAL 4.0  

  12. #define MAX_HEALTH 255  

  13.  

  14. new knife_model[33]

  15. new g_Menu

  16.  

  17. new CVAR_HIGHSPEED

  18. new CVAR_LOWSPEED

  19. new CVAR_LOWGRAV

  20. new CVAR_NORMGRAV

  21. new CVAR_HEALTH_ADD

  22. new CVAR_HEALTH_MAX

  23. new CVAR_DAMAGE

  24.  

  25. public plugin_init() {

  26.        

  27.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  28.        

  29.         register_event( "Damage", "event_damage", "be" )

  30.         register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")

  31.        

  32.         g_Menu = register_menuid("Knife Mod")

  33.         register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")

  34.        

  35.         register_clcmd("say /knife", "display_knife")

  36.        

  37.         CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")

  38.         CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170")

  39.         CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")

  40.         CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")

  41.         CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2")

  42.         CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")

  43.         CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")

  44.        

  45.         set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")

  46. }

  47.  

  48. public plugin_precache() {

  49.         precache_model("models/dr_ftw/ftw_gravity.mdl")

  50.         precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl")

  51.         precache_model("models/dr_ftw/ftw_machate.mdl")

  52.         precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl")

  53.         precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl")

  54.         precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl")

  55.         precache_model("models/dr_ftw/ftw_speed.mdl")

  56.         precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl")

  57.         precache_model("models/v_knife.mdl")

  58.         precache_model("models/p_knife.mdl")

  59. }

  60.  

  61. public display_knife(id) {

  62.         new menuBody[512]

  63.         add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")

  64.         add(menuBody, 511, "1. Machete \y(Tobb sebzes/Kisebb sebesseg)\w^n")

  65.         add(menuBody, 511, "2. Bak Knife \y(Lopakodas)\w^n")

  66.         add(menuBody, 511, "3. Pocket Knife \y(Gyorsasag)\w^n")

  67.         add(menuBody, 511, "4. Butcher Knife \y(Nagy ugras)\w^n")

  68.         add(menuBody, 511, "5. Default Knife \y(Elet tolto)\w^n^n")

  69.         add(menuBody, 511, "0. Kilepes^n")

  70.        

  71.         new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )

  72.         show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")

  73. }

  74.  

  75. public knifemenu(id, key) {

  76.         switch(key)

  77.         {

  78.                 case 0: SetKnife(id , 4)

  79.                 case 1: SetKnife(id , 2)

  80.                 case 2: SetKnife(id , 3)

  81.                 case 3: SetKnife(id , 1)

  82.                 case 4: SetKnife(id , 0)

  83.                 default: return PLUGIN_HANDLED

  84.         }

  85.         SaveData(id)

  86.         return PLUGIN_HANDLED

  87. }

  88.  

  89. public SetKnife(id , Knife) {

  90.         knife_model[id] = Knife

  91.        

  92.         new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)

  93.         if ( Weapon != CSW_KNIFE )

  94.                 return PLUGIN_HANDLED

  95.        

  96.         new vModel[56],pModel[56]

  97.        

  98.         switch(Knife)

  99.         {

  100.                 case 0: {

  101.                         format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")

  102.                         format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")

  103.                 }

  104.                 case 1: {

  105.                         format(vModel,55,"models/dr_ftw/ftw_gravity.mdl")

  106.                         format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")

  107.                 }

  108.                 case 2: {

  109.                         format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl")

  110.                         format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl")

  111.                 }

  112.                 case 3: {

  113.                         format(vModel,55,"models/dr_ftw/ftw_speed.mdl")

  114.                         format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")

  115.                 }

  116.                 case 4: {

  117.                         format(vModel,55,"models/dr_ftw/ftw_machate.mdl")

  118.                         format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")

  119.                 }

  120.         }

  121.        

  122.         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)

  123.         entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

  124.        

  125.         return PLUGIN_HANDLED;  

  126. }

  127.  

  128. public event_damage( id ) {

  129.        

  130.         new victim_id = id;

  131.         if( !is_user_connected( victim_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE

  132.         new dmg_take = read_data( 2 );

  133.         new dmgtype = read_data( 3 );

  134.         new Float:multiplier = get_pcvar_float(CVAR_DAMAGE);

  135.         new Float:damage = dmg_take * multiplier;

  136.         new health = get_user_health( victim_id );

  137.        

  138.         new iWeapID, attacker_id = get_user_attacker( victim_id, iWeapID );

  139.        

  140.         if( !is_user_connected( attacker_id ) || !is_user_alive( victim_id ) ) {

  141.                 return PLUGIN_HANDLED

  142.         }

  143.        

  144.         if( iWeapID == CSW_KNIFE && knife_model[attacker_id] == 4 ) {

  145.                

  146.                 if( floatround(damage) >= health ) {

  147.                         if( victim_id == attacker_id ) {

  148.                                 return PLUGIN_CONTINUE

  149.                                 }else{

  150.                                 log_kill( attacker_id, victim_id, "knife", 0 );

  151.                         }

  152.                        

  153.                         return PLUGIN_CONTINUE

  154.                         }else {

  155.                         if( victim_id == attacker_id ) return PLUGIN_CONTINUE

  156.                        

  157.                         fakedamage( victim_id, "weapon_knife", damage, dmgtype );

  158.                 }

  159.         }

  160.         return PLUGIN_CONTINUE

  161. }

  162.  

  163. public CurWeapon(id)

  164.         {

  165.         new Weapon = read_data(2)

  166.        

  167.         // Set Knife Model

  168.         SetKnife(id, knife_model[id])  

  169.        

  170.         // Task Options

  171.        

  172.         if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE)

  173.                 set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b")

  174.         else if(task_exists(id))

  175.                 remove_task(id)

  176.        

  177.         // Abilities

  178.         set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) )

  179.        

  180.         new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0

  181.         set_user_gravity(id , Gravity)

  182.        

  183.         // Speed

  184.         new Float:Speed

  185.         if(Weapon != CSW_KNIFE || knife_model[id] < 3)

  186.                 return PLUGIN_CONTINUE

  187.         else if(knife_model[id] == 3)

  188.                 Speed = get_pcvar_float(CVAR_HIGHSPEED)

  189.         else if(knife_model[id] == 4)

  190.                 Speed = get_pcvar_float(CVAR_LOWSPEED)

  191.        

  192.         set_user_maxspeed(id, Speed)

  193.        

  194.         return PLUGIN_HANDLED  

  195.        

  196. }

  197.  

  198. stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {

  199.         user_silentkill( victim );

  200.        

  201.         message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );

  202.         write_byte( killer );

  203.         write_byte( victim );

  204.         write_byte( headshot );

  205.         write_string( weapon );

  206.         message_end();

  207.        

  208.         new kfrags = get_user_frags( killer );

  209.         set_user_frags( killer, kfrags++ );

  210.         new vfrags = get_user_frags( victim );

  211.         set_user_frags( victim, vfrags++ );

  212.        

  213.         return  PLUGIN_CONTINUE

  214. }

  215.  

  216.  

  217. public task_healing(id) {  

  218.         new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)  

  219.         if (!addhealth)

  220.                 return  

  221.        

  222.         new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)  

  223.         if (maxhealth > MAX_HEALTH) {

  224.                 set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)  

  225.                 maxhealth = MAX_HEALTH

  226.         }  

  227.        

  228.         new health = get_user_health(id)  

  229.        

  230.         if (is_user_alive(id) && (health < maxhealth)) {

  231.                 set_user_health(id, health + addhealth)

  232.                 set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)

  233.                 show_hudmessage(id,"<< !!Elet toltodik!! >>")

  234.                 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)

  235.                 write_short(1<<10)

  236.                 write_short(1<<10)

  237.                 write_short(0x0000)

  238.                 write_byte(0)

  239.                 write_byte(200)

  240.                 write_byte(0)

  241.                 write_byte(75)

  242.                 message_end()

  243.         }

  244.        

  245.         else {

  246.                 if (is_user_alive(id) && (health > maxhealth))

  247.                         remove_task(id)

  248.         }

  249. }  

  250.  

  251. public client_disconnect(id) {  

  252.         if(task_exists(id)) remove_task(id)  

  253. }  

  254.  

  255.  

  256. public kmodmsg() {

  257.        

  258.         client_print(0,print_chat,"[AMXX] irj /knife hogy valasz a kesek kozul")

  259. }  

  260.  

  261. public client_authorized(id)

  262.         {

  263.         LoadData(id)

  264. }

  265.  

  266. SaveData(id)

  267. {

  268.        

  269.         new authid[32]

  270.         get_user_authid(id, authid, 31)

  271.        

  272.         new vaultkey[64]

  273.         new vaultdata[64]

  274.        

  275.         format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

  276.         format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])

  277.         set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

  278. }

  279.  

  280. LoadData(id)

  281. {

  282.         new authid[32]

  283.         get_user_authid(id,authid,31)

  284.        

  285.         new vaultkey[64], vaultdata[64]

  286.        

  287.         format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

  288.         get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

  289.         knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)

  290.        

  291. }

  292. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

  293. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

  294. */

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife MOD kes berakas
HozzászólásElküldve:2012.07.13. 14:06 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Balage írta:
koszi :) megnezem jo e ha nem akkor majd visszaszolok :D

ook

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole