hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 374 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 372 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.16. 19:41 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Csá.

Nem lehet valahogy azt kijavítani (detahrun szerverről van szó), hogyha ráesik/rádobnak egy usp-t a bhopra (ugye amire ha ráugrasz akkor belesüllyed a földbe) akkor az ne menjen le? Tehát csak az emberektől mennyen le, usptől, vagy más fegyótól ne...

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.16. 20:14 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
kiszeded fegyver eldobást

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.17. 06:58 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <hamsandwich>

  3.  

  4. public plugin_init()

  5. {

  6.         RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "eledes", 1)

  7. }

  8.  

  9. public eledes(id)

  10. {

  11.         engclient_cmd(id, "drop", "weapon_usp")

  12. }

  13.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.17. 10:17 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Ez mit csinál orosz? xd

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.17. 10:19 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
GhostRyder írta:
Ez mit csinál orosz? xd


Spawnkor eldobatja az uspt. De ez így nem megoldás. Késôbb posztolom a jó módszert, ha addig nem jöttök rá.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.17. 10:22 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Úgy kéne, hogy éledéskor ne dobja el neki. Mert kellhet majd kör végén. De viszont ő se tudja eldobni G betűvel, de ne unbindelje a G-t a szerver.
Ui: Csak azért kéne így mert azt a plugint már feltettem ami azt teszi hogy halálkor nem ejt el fegyvert a játékos

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.17. 11:33 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Akkor ne dohassa el az USP-t igaz?
Ezt Metal írta még egy régebbi kérésre. Lényege, hogy az eldobott fegyvert törli a földről.

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2.  

  3. #include <fakemeta>

  4.  

  5.  

  6.  

  7. #define REMOVE_TIME 1.0

  8.  

  9.  

  10.  

  11. public plugin_init( ) {

  12.  

  13.     register_forward( FM_SetModel, "FwdSetModel", 1 );

  14.  

  15. }

  16.  

  17.  

  18.  

  19. public FwdSetModel( iEntity ) {

  20.  

  21.     if( !pev_valid( iEntity ) )

  22.  

  23.         return;

  24.  

  25.      

  26.  

  27.     static const szWeaponbox[] = "weaponbox";

  28.  

  29.     static szClassname[ 10 ]; // weaponbox

  30.  

  31.     pev( iEntity, pev_classname, szClassname, charsmax( szClassname ) );

  32.  

  33.      

  34.  

  35.     if( equal( szClassname, szWeaponbox ) )

  36.  

  37.         set_pev( iEntity, pev_nextthink, get_gametime( ) + REMOVE_TIME );

  38.  

  39. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.17. 14:35 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Nem tudsz inkább egy olyat adni, hogy ne tudja eldobni?
Csak mer így meg valamelyik gyerek eldobja usp-t, oszt eltűnik oszt nekem fog sírni hogy nincs fegyvere...

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.17. 16:19 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2.  

  3. public plugin_init()

  4. {

  5.         register_clcmd("drop", "clcmd_drop")

  6. }  

  7.  

  8. public clcmd_drop(id)

  9. {

  10.         client_print(id, print_chat, "Nem tudod eldobni a fegyvert!")

  11.         return PLUGIN_HANDLED

  12. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole