hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Fegyverek mentése
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=4861
Oldal: 1 / 2

Szerző:  my05 [2012.06.23. 17:03 ]
Hozzászólás témája:  Fegyverek mentése

Hali!

Megoldható egy játékos összes fegyverének és lőszerének lementése? Ha igen, nem kell a mentés része, csak az, hogy változóba tároljuk a fegyvereket és a lőszereket. Köszönöm!

Szerző:  fuck604 [2012.06.23. 18:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek mentése

vaultba? nem teljesen értem mit akarsz

Szerző:  my05 [2012.06.23. 19:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek mentése

Csak annyi, hogy változókba mentse ami van neki fegyver és a lőszereket. Tehát nem kell vaultba menteni, csak változóba a szkriptben. Pl. ha van neki weapon_ak47, akkor ezt 1 változóban elmenti, ha van neki weapon_m4a1 azt is etc. +az ammo.

Szerző:  kiki [2012.06.23. 19:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek mentése

így se nagyon értem, s miután lecsatlakozik és feljön egy játékos akkor annak ugyan az lesz az idje akkor ugy össze akad! Amm bool változó akkor, has_user_m4a1[id] és értékei legyenek true vagy false, ezt megtudod:D

Szerző:  oroszrulett [2012.06.23. 19:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek mentése

Kód:
  1. new tar, tolteny // 1. változó a tárat tárolja, míg a második a töltényt.

  2.         new fegyver = get_user_weapon(id, tar, tolteny)

  3.         client_print(id, print_chat, "%d | %d", tar, tolteny)

  4.         client_print(id, print_chat, "fegyver: %s", fegyver)

Szerző:  my05 [2012.06.23. 19:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek mentése

Köszönöm az eddigi válaszokat!

kiki: Azért nem kell mentés, mert azt magam oldom meg, hogy tisztább legyen a kérdés, így is elég bonyolult. :D

oroszrulett: A szerveremen lehetséges lesz egyszerre több fegyver, tehát egyszerre lehet nálad m4a1, ak47, shotgun stb. ez mellett még pisztolyok. Amit Te írtál, az a jelenleg kézben tartott fegyvert kéri csak le. :( Minden esetre köszönöm a válaszod!

Szerző:  oroszrulett [2012.06.23. 19:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek mentése

Ez talán jólesz. Ha nem, akkor kifogytam. Ezen valószínűleg apróbb átalakításokat elkezz végezned ahhoz, hogy működjön. ( Márha működik. )
Kód:
  1. new fegyverek[32]

  2.         new szam, fegyver

  3.         get_user_weapons(id, fegyverek, szam)

  4.        

  5.         for(new i = 1;i<=szam; i++)

  6.         {

  7.                 fegyver = fegyverek[i]

  8.                 new clip, ammo

  9.                 get_user_weapon(fegyver, clip, ammo)

  10.         }

Szerző:  fuck604 [2012.06.23. 19:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek mentése

a fegyverekhez én valami ilyesmit csinálnák a lőszert nem vágom hoigy kéne
Kód:
  1. new const fegyverek[32] =

  2. {

  3. CSW_P228,      

  4. CSW_SCOUT,

  5. CSW_HEGRENADE,

  6. CSW_XM1014,

  7. CSW_C4,

  8. CSW_MAC10,

  9. CSW_AUG,

  10. CSW_SMOKEGRENADE,

  11. CSW_ELITE,

  12. CSW_FIVESEVEN,

  13. CSW_UMP45,

  14. CSW_SG550,

  15. CSW_GALIL,

  16. CSW_FAMAS,

  17. CSW_USP,

  18. CSW_GLOCK18,

  19. CSW_AWP,

  20. CSW_MP5NAVY,

  21. CSW_M249,

  22. CSW_M3,

  23. CSW_M4A1,

  24. CSW_TMP,

  25. CSW_G3SG1,

  26. CSW_FLASHBANG,

  27. CSW_DEAGLE,

  28. CSW_SG552,

  29. CSW_AK47,

  30. CSW_KNIFE,

  31. CSW_P90,

  32. CSW_VEST,

  33. CSW_VESTHELM

  34. }

  35.  

  36. new bool:vanneki[32]

  37. new num = 0

  38.  

  39. while(num == 32){

  40. if(has_user_weapon(id, fegyverek[num]))

  41. vanneki[num] = true

  42. else

  43. vanneki[num] = false

  44. num++

  45. }

Szerző:  HunGamer [2012.06.23. 19:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek mentése

Nem, mert a clip és az ammor értéke mindig felülíródik.
oroszrulett írta:
Ez talán jólesz. Ha nem, akkor kifogytam. Ezen valószínűleg apróbb átalakításokat elkezz végezned ahhoz, hogy működjön. ( Márha működik. )
Kód:
  1. new fegyverek[32]

  2.         new szam, fegyver

  3.         get_user_weapons(id, fegyverek, szam)

  4.        

  5.         for(new i = 1;i<=szam; i++)

  6.         {

  7.                 fegyver = fegyverek[i]

  8.                 new clip, ammo

  9.                 get_user_weapon(fegyver, clip, ammo)

  10.         }

Ez így nem lesz jó.
fuck604 írta:
a fegyverekhez én valami ilyesmit csinálnák a lőszert nem vágom hoigy kéne
Kód:
  1. new const fegyverek[32] =

  2. {

  3. CSW_P228,      

  4. CSW_SCOUT,

  5. CSW_HEGRENADE,

  6. CSW_XM1014,

  7. CSW_C4,

  8. CSW_MAC10,

  9. CSW_AUG,

  10. CSW_SMOKEGRENADE,

  11. CSW_ELITE,

  12. CSW_FIVESEVEN,

  13. CSW_UMP45,

  14. CSW_SG550,

  15. CSW_GALIL,

  16. CSW_FAMAS,

  17. CSW_USP,

  18. CSW_GLOCK18,

  19. CSW_AWP,

  20. CSW_MP5NAVY,

  21. CSW_M249,

  22. CSW_M3,

  23. CSW_M4A1,

  24. CSW_TMP,

  25. CSW_G3SG1,

  26. CSW_FLASHBANG,

  27. CSW_DEAGLE,

  28. CSW_SG552,

  29. CSW_AK47,

  30. CSW_KNIFE,

  31. CSW_P90,

  32. CSW_VEST,

  33. CSW_VESTHELM

  34. }

  35.  

  36. new bool:vanneki[32]

  37. new num = 0

  38.  

  39. while(num == 32){

  40. if(has_user_weapon(id, fegyverek[num]))

  41. vanneki[num] = true

  42. else

  43. vanneki[num] = false

  44. num++

  45. }


Kód:
  1. new fegyver[33][32];

  2. new ammo[33][32];

  3. new weaponsnum[33];

Kód:
  1. get_user_weapons(id, fegyver[id], weaponsnum[id]);

  2. for(new i=0; i<weaponsnum[id]; i++)

  3. {

  4.         ammo[id][i] = cs_get_user_bpammo(id, fegyver[id][i]);

  5. }


Ha mondjuk csak Ak-ja van, és 10 töltény van hozzá, akkor:
fegyver[id][0]= 28 (amxconst-ban vannak a fegyver ID-k)
ammo[id][0]= 10

Szerző:  my05 [2012.06.24. 23:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek mentése

my05 írta:
[spoiler]Köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat! Most családdal kinti sütögetés utána jövök és megnézegetem alaposabban! :D[/spoiler]

Nah, sok-sok szenvedés után megoldottam, hogy a fegyvereket és a lőszert mentse!
Egyetlen egy gond van még: hogyan kérjem le a lőszert, ami a TÁRban van?! A get_user_weapon_ammo a jelenleg kézben levő fegyver tárban levő lőszerével tér vissza, nekem a többi is kellene. Ez lehetséges?


Szerk.: Na most full leblokkoltam... Valaki meg tudná írni az egész vackot nvaultos mentéssel együtt? Nagyon megköszönném!

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/